Van Kleffenslaan 207
4334HG Middelburg

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Google Plus/Places - 10,0

Jessica beoordeelde op 2019-04-22

Snelle levering, de kleren pasten allemaal én stonden ontzettend leuk!

Reactie van Mostlikely:
Dank je wel Jessica! Ook heel erg bedankt voor je productreview :)

Josephine S beoordeelde op 2019-04-14

Heel tevreden! Gister iets besteld en vandaag al in huis. Voor mijn bestelling had ik een kleine vraag en kreeg snel en vriendelijk antwoord! Superr!

Cling beoordeelde op 2019-04-11

Mooie items & super service!!

Mirna beoordeelde op 2019-04-11

Gewoon prima

Bedankt Mirna!
We zijn blij me je reactie!

Maria beoordeelde op 2019-04-11

Leuk contact, snelle reactie, snelle levering, erg servicegericht, en bovenal: leuke kleding!

Maria!
Bedankt voor je positieve beoordeling! Hier zijn we blij mee. We vonden het leuk om ons uiterste best voor je te doen om je bestelling op tijd in huis te hebben! Fijn dat het goed bevallen is.

Quinty beoordeelde op 2019-04-11

Snelle levering en goede kwaliteit van de items ben er super blij mee!