Van Kleffenslaan 207
4334HG Middelburg

Google Plus/Places - 10,0

Cindy Rooijmans beoordeelde op 2019-08-17

Snel binnen, leuke persoonlijke twist erbij.

Mascha Visser beoordeelde op 2019-08-13

Helemaal blij weer met bestelling en service!

Quinty beoordeelde op 2019-08-12

Goede service en top kwaliteit producten

Dankjewel voor de goede review! Liefs, Linsey

Mascha Visser beoordeelde op 2019-07-28

Heel tevreden, heel snel in huis en superblij met bestelling, lange rok !

Dankjewel Mascha voor de goede review! Liefs, Linsey

Quinty beoordeelde op 2019-07-25

Enorm snelle levering en fijne communicatie

Astrid Schouren beoordeelde op 2019-07-23

Hele leuke kleding voor weinig geld en snel in huis met een lief kaartje erbij! Ik zal er zeker meer gaan kopen.

Reactie van Mostlikely:
Bedankt voor de goede review Astrid! We hopen je weer een keer terug te zien in de shop. Liefs, Linsey

Claudia Huizer beoordeelde op 2019-07-10

Snelle levering, heel leuk ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij. Top!

Reactie van Mostlikely:
Hi Claudia! Bedankt voor je positieve review. Check je mail!. Als bedankje heb je een kortingscode ontvangen voor je volgende bestelling. Combineer deze met de andere kortingscode voor gratis verzending ;)

Celine Blok beoordeelde op 2019-07-03

Onwijs tevreden met de service van jullie!
Ik had met spoed een wit topje nodig en in de avond laat besteld en de volgende dag al binnen. Ze waren zelfs zo lief om mij een lange rit naar Zeeland te besparen door af te spreken in Roosendaal. Dit vind ik onwijs goede service en heb ik nog nooit ergens anders mee gemaakt!! Ik raad Mostlikely iedereen aan! Nogmaals onwijs bedankt voor jullie geweldige service!
Hier ga ik zeker vaker bestellen

Groetjes Celine

Hoi Celine!
Bedankt voor je review. Soms maken we uitzonderingen! Daar ligt onze kracht en willen ons o.a. hiermee onderscheiden. We stonden volledig achter je verhaal en met deze oplossing was je prima geholpen! Tot snel in onze webshop!

Jessica beoordeelde op 2019-04-22

Snelle levering, de kleren pasten allemaal én stonden ontzettend leuk!

Reactie van Mostlikely:
Dank je wel Jessica! Ook heel erg bedankt voor je productreview :)

Josephine S beoordeelde op 2019-04-14

Heel tevreden! Gister iets besteld en vandaag al in huis. Voor mijn bestelling had ik een kleine vraag en kreeg snel en vriendelijk antwoord! Superr!

Cling beoordeelde op 2019-04-11

Mooie items & super service!!

Mirna beoordeelde op 2019-04-11

Gewoon prima

Bedankt Mirna!
We zijn blij me je reactie!

Maria beoordeelde op 2019-04-11

Leuk contact, snelle reactie, snelle levering, erg servicegericht, en bovenal: leuke kleding!

Maria!
Bedankt voor je positieve beoordeling! Hier zijn we blij mee. We vonden het leuk om ons uiterste best voor je te doen om je bestelling op tijd in huis te hebben! Fijn dat het goed bevallen is.

Quinty beoordeelde op 2019-04-11

Snelle levering en goede kwaliteit van de items ben er super blij mee!