Sterkerstraat 30
7553 BM Hengelo

9,0

Anita REEKMANS beoordeelde op 2019-07-02

Site is goed, doch uitleg product laat te wensen over, zo kon ik niet weten dat het kleine oorbellen waren , ze zijn heel mooi, maar ik had ze liever groter gewilt !!!

Reactie van Musthaves Sieraden:
Beste Anita,

Als je de oorbellen op de site bekijkt zie je onderaan bij de tekst de afmeting staan. Zou fijn zijn als je de beoordeling wil aanpassen ;-)

Hoop dat je nog wel veel plezier van de oorbellen hebt.

Kim Pasman beoordeelde op 2019-05-25

Heel tevreden! Na lang zoeken via musthaves sieraden een leren koeienhuid tas besteld en had al snel de tas in huis! De tas was leuk ingepakt als een klein cadootje voor mezelf😃

Sandra Dekker beoordeelde op 2019-05-11

Prima service goede ervaring snel in huis 👍🏻

Marjolein De Vries beoordeelde op 2019-03-02

Mooie oorbellen!

M. beoordeelde op 2019-01-09

Erg blij met de producten! Mooi en snel geleverd.