AM de Jongtsraat 44
4735BW Zegge

Tina beoordeelde op 2019-08-18

Vlotte levering. En alles naar wens.

E. De Schutter beoordeelde op 2019-08-17

Super tevreden. De producten zijn top kwaliteit, ze worden snel en verzorgd verzonden en de winkel antwoordt heel snel op vragen, heel vriendelijk en beleefd. 10 op 10!

Coco Ouwerkerk beoordeelde op 2019-08-17

Goede communicatie en snelle verzending

Renate Kanters beoordeelde op 2019-08-16

Prima, snelle levering

Bernice Van oosterhout beoordeelde op 2019-08-15

Goede service

Evelien Bulten beoordeelde op 2019-08-12

Uitstekende service, gemakkelijke / gebruiksvriendelijke en overzichtelijke website, track en trace up to date en snelle levering door snelle verzending.

Laila Boke beoordeelde op 2019-08-11

Super leuke webshop! Nieuwste Shopkins altijd snel beschikaar. Snelle levering

Tamara beoordeelde op 2019-08-10

Zeer goede en leuke webshop: bijzonder goed werkende website, vriendelijk als je contact opneemt en verrassend assortiment.

Irina Brinker beoordeelde op 2019-08-06

Zoals beloofd voor 17.00 besteld volgende werkdag in huis. En een speelgoed was ook precies zoals verwacht. Helemaal tevreden!

Ilja Bal beoordeelde op 2019-08-03

Super tevreden!ook over de levering!

Tamara beoordeelde op 2019-08-02

Hele leuke webshop met spulletjes die je nergens anders vindt en een topservice! Contact verloopt prettig en snel.

Serkan Akay beoordeelde op 2019-07-30

Binnen een dag is mijn bestelling thuis bezorgd. Super snelle levering.

Dennis Jansen beoordeelde op 2019-07-28

Snelle levering en goede communicatie.

B Wessel beoordeelde op 2019-06-22

Snelle levering, netjes verpakt, goede kwaiteit spullen.

Claudia Adjis beoordeelde op 2019-06-21

Supersnelle verzending en netjes verpakt

Marlijn beoordeelde op 2019-06-21

Prima en snel.

Brenda Klok beoordeelde op 2019-06-21

Fijne online store. 1 van de weinige in Nederland die hairdorables / hairdorables pets / shopkins verkoopt. Kom zeker nog terug. Prijzen zijn normaal en dingen waar de serie van afloopt gaan in de sale.

Evelinde Van Dompseler beoordeelde op 2019-06-18

Ik werd vooraf op de hoogte gebracht toen de artikelen die ik zocht leverbaar waren. Super service! En hele snelle communicatie en levering.

Daisy Rousch beoordeelde op 2019-06-15

Helaas duurde levering door TNT erg lang, maar zeer tevreden met de kwaliteit van de producten.

Arjuna van Neer beoordeelde op 2019-06-05

Ik heb mijn ROBLOX Toys op een goeie conditie. Dank je wel Nananda toys!