Mariastraat 22
5121 JW Rijen

Madelon van Broekhoven beoordeelde op 2017-04-04

Ik heb de dagworkshop gevolgd. Deze was erg gezellig, goed verzorgd, maar vooral een hele duidelijke uitleg. Ook met wat je het beste als eerste zou kunnen kopen om mee te beginnen als startende sminker. Ik ben zeer tevreden.

Sarah Cornelissen beoordeelde op 2017-02-25

Vrijdag besteld en zaterdag in huis. Helemaal super!

AB Nails & Beauty beoordeelde op 2017-02-16

Super leuke cursus gehad goede uitleg tot op de vervolg cursus
Nu kan ik lekker kinderfeestjes gaan organiseren met schminken

Carla Megens beoordeelde op 2016-11-20

Super. Binnen een paar minuten na mijn bestelling de bevestiging dat het de volgende dag op de post wordt gedaan.
Haar cursus wad ook super. Gezellig en je leert veel. Mijn kinderen zin super enthousiast!

Maartje van der Put beoordeelde op 2016-11-19

Hele goede service!!! Erg fijn contact over de bestelling. Makkelijk nog wat aan de bestelling kunnen aanpassen.

2016