Mariastraat 22
5121 JW Rijen

Deborah beoordeelde op 2019-06-04

Ik heb al een aantal cursussen gedaan waarbij ik veel heb geleerd. Zeker een aanrader!

Femke van Dijsseldonk beoordeelde op 2019-06-04

Super leuke beginners cursus en vervolgcursus gehad. Ook goede service met bestellingen (zelfs een keer door haar zelf bezorgd omdat ze in de buurt moest zijn 👍🏻)

Ferrraaa beoordeelde op 2019-06-03

Goede service! Zeer tevreden en een goede levering

Irene beoordeelde op 2019-06-03

Workshops gevolgd en schmink besteld. Ik ben erg tevreden. Snelle levering, klant vriendelijk, geeft tips en uitleg. Erg fijn!

Suzanne beoordeelde op 2019-06-03

Ik smink al jaren met de materialen die ik koop bij Naomi en nog nooit klachten gehad. Service is ook uitstekend en de producten zijn fijn om mee te werken.
Ook diverse workshops en cursussen gedaan ook allemaal top geregeld.

Madelon van Broekhoven beoordeelde op 2017-04-04

Ik heb de dagworkshop gevolgd. Deze was erg gezellig, goed verzorgd, maar vooral een hele duidelijke uitleg. Ook met wat je het beste als eerste zou kunnen kopen om mee te beginnen als startende sminker. Ik ben zeer tevreden.

Sarah Cornelissen beoordeelde op 2017-02-25

Vrijdag besteld en zaterdag in huis. Helemaal super!

AB Nails & Beauty beoordeelde op 2017-02-16

Super leuke cursus gehad goede uitleg tot op de vervolg cursus
Nu kan ik lekker kinderfeestjes gaan organiseren met schminken

Carla Megens beoordeelde op 2016-11-20

Super. Binnen een paar minuten na mijn bestelling de bevestiging dat het de volgende dag op de post wordt gedaan.
Haar cursus wad ook super. Gezellig en je leert veel. Mijn kinderen zin super enthousiast!

Maartje van der Put beoordeelde op 2016-11-19

Hele goede service!!! Erg fijn contact over de bestelling. Makkelijk nog wat aan de bestelling kunnen aanpassen.

2016