Naomi4colors
Bellypaint.
Cursussen en Workshops.
  • Femke de Kort
    Review voor Naomi4colors

Naomi is een heel fijn persoon, heb een beginners cursus gevolgd en daarbij ook schmink spullen aangeschaft.

• Caren
    Review voor Naomi4colors

Ik heb de basiscursus schminken van 5 lessen gevolgd. Heel leerzaam, gezellig, betrokken en professioneel. Een aanrader om hier een cursus te volgen!

• Hoe beoordeel je Naomi4colors?

• Deborah
    Review voor Naomi4colors

Ik heb al een aantal cursussen gedaan waarbij ik veel heb geleerd. Zeker een aanrader!

• Femke van Dijsseldonk
    Review voor Naomi4colors

Super leuke beginners cursus en vervolgcursus gehad. Ook goede service met bestellingen (zelfs een keer door haar zelf bezorgd omdat ze in de buurt moest zijn 👍🏻)

• Ferrraaa
    Review voor Naomi4colors

Goede service! Zeer tevreden en een goede levering

• Irene
    Review voor Naomi4colors

Workshops gevolgd en schmink besteld. Ik ben erg tevreden. Snelle levering, klant vriendelijk, geeft tips en uitleg. Erg fijn!

• Suzanne
    Review voor Naomi4colors

Ik smink al jaren met de materialen die ik koop bij Naomi en nog nooit klachten gehad. Service is ook uitstekend en de producten zijn fijn om mee te werken.
    Ook diverse workshops en cursussen gedaan ook allemaal top geregeld.

• Madelon van Broekhoven
    Review voor Naomi4colors

Ik heb de dagworkshop gevolgd. Deze was erg gezellig, goed verzorgd, maar vooral een hele duidelijke uitleg. Ook met wat je het beste als eerste zou kunnen kopen om mee te beginnen als startende sminker. Ik ben zeer tevreden.

• Sarah Cornelissen
    Review voor Naomi4colors

Vrijdag besteld en zaterdag in huis. Helemaal super!

• AB Nails & Beauty
    Review voor Naomi4colors

Super leuke cursus gehad goede uitleg tot op de vervolg cursus
    Nu kan ik lekker kinderfeestjes gaan organiseren met schminken