Prinses Margrietlaan 28 a
7242GC Lochem

Google Plus/Places - 8,0

Larissa Mulder beoordeelde op 2018-05-22

Ik wil best een beoordeling plaatsen,
Maar ik heb nog helemaal niks ontvangen.

Zodra ik heb binnen heb én getest heb samen met mn dochtertje (speenknuffel) dan zal ik een échte recensie plaatsen uiteraard!

Wel apart dat ik een mail krijg voor een beoordeling terwijl het pakketje nog bezorgd moet worden, maar dat terzijde :)

Hakim el Kharbouchi beoordeelde op 2018-05-22

Geweldig geven lieve kaarten voor moeder en een chocolaatje

Ramona Bakker beoordeelde op 2018-05-21

Super snelle levering!! Echt top!!

Marinus beoordeelde op 2018-05-21

Bestelling was snel geleverd

Erik beoordeelde op 2018-05-19

Snel geleverd goede producten

Gina Leupen beoordeelde op 2018-05-19

Heel erg leuk kado,en dan een kaart erin met juiste tekst,mini tony choco,zoooo schattig,helemaal af!
Ik heb de momentkaarten gekocht.

Renate Olthof beoordeelde op 2018-05-17

Tevreden, snelle levering en snelle reactie na bericht.

rommes kristof beoordeelde op 2018-05-16

snelle ontvangen bij vragen snel geantwoord maar klein min puntje ik had bij bezorging post nl track en trace maar kon niet volgen waar het pakket was had de bar code niet dat is het enige maar voor de rest was alles super afgehandeld

Susanne Broos beoordeelde op 2018-05-16

Op tijd binnen. Netjes verpakt. Persoonlijk kaartje.

Eva Vos beoordeelde op 2018-05-14

Fijne en snelle service

Marieke beoordeelde op 2018-05-13

Snelle service.

Rossnne Hartjes beoordeelde op 2018-05-13

Super snelle service ! Had maar 2 spenen besteld en was er binnen 1 dag . Heel mooi verpakt met zelfs een chcolaatje van Tony Chocolonely in de verpakking ! Heel leuk !!

LL beoordeelde op 2018-05-12

Supersnel geleverd.

Nelly de Boer beoordeelde op 2018-05-11

Snelle levering, goede producten, een handgeschreven briefje erbij om mij veel plezier te wensen met mijn product én een Tiny Tony!!! Dan snap je het pas écht! Zeer tevreden

Maddy Bertholet beoordeelde op 2018-05-10

Snelle service. Goed product

Tessa beoordeelde op 2018-05-10

Snelle bezorging en super goede service!

Nicole beoordeelde op 2018-05-10

Snelle levering, goede communicatie.
Een aanrader!

Rebecca Schalk beoordeelde op 2018-05-09

Zoals verwacht! Snelle levering.

Marc Wijtkamp beoordeelde op 2018-05-07

precies ontvangen wat ik besteld had en snel genoeg in huis. Kortom, tevreden

Anneke Peters beoordeelde op 2018-05-07

Alweer een prettige ervaring met NeoBaby. Via What’s app snel advies. Vandaag besteld. Morgen in huis. Kennis van zaken en begrip voor de situatie. Met een premature baby heb je wel andere dingen aan je hoofd; je wordt immers als kersverse ouders geconfronteerd met zaken waar je van te voren niet over nagedacht hebt en waar je ineens wel over na moet denken, bijvoorbeeld spenen mt uitsparing voor sonde-voeding. Het is dan erg prettig om goed, snel, kundig en begripvol geholpen te worden. Ik beveel Neo-baby dan ook van harte aan, niet alleen voor prematuur geboren kinderen maar voor (groot)ouders van alle baby’s.