Prinses Margrietlaan 28 a
7242GC Lochem

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Google Plus/Places - 10,0

Linda Arts beoordeelde op 2017-08-20

Super service. Vragen werden ook heel snel beantwoord.

Elanur Sari beoordeelde op 2017-08-19

Ik ben heel erg tevreden met Het girafje en dr brown speen voor mijn baby. Door absurd gedrag van de pakketbezorger is mijn pakket beschadigd, meteen na mijn melding bij neobaby heb ik een tweede pakket ontvangen! Helaas is mijn tweede pakket door toedoen van de bezorger opnieuw beschadigd. Meteen heb ik dit weer gemeld en heb voor de derde keer opnieuw een girafje ontvangen! Uitstekendservice ondanks Het een vreselijk gedrag van de bezorger betreft en niet een fout van neobaby. In het derde pakketje zat zelfs een lief cadeautje bij! Superblij mee!

J. B. beoordeelde op 2017-08-17

Snelle levering, met in het pakketje een heel leuk kaartje met een tekst die je als jonge ouder met slaapgebrek goed kan gebruiken 😉

Anoniem beoordeelde op 2017-08-16

Snelle levering en was goed verpakt. Ik zou hier zeker vaker bestellen.

Rosalie De Vos beoordeelde op 2017-08-15

Super tevreden goede service en hele snelle levering

Anoniem beoordeelde op 2017-08-15

Heel tevreden. Zondag besteld, dinsdag binnen. Leuke attentie voor mijzelf erbij. Erg leuk!

Chantal Meuwissen beoordeelde op 2017-08-15

Fijne levering

Maike Wieland beoordeelde op 2017-08-10

Snelle service

jolijn smulders beoordeelde op 2017-08-07

Het knuffeldoekje bevalt goed voor onze zoon van 15 maanden. Zijn vorige heeft hij ergens verstopt, dus we waren erg blij dat de levering zo snel was, want hij slaapt er elke nacht mee. Dus maar 1 extra besteld voor de zekerheid.
Er zat zelfs een persoonlijk kaartje bij, topservice dus!

Angelique Toer beoordeelde op 2017-08-07

Heel tevreden. Super speentje de enige die mijn zoontje pakt. Snelle levering top

Charo Duran beoordeelde op 2017-08-07

Super snelle levering, lieve attenties in het pakket. Erg tevreden!

Mevrouw S. beoordeelde op 2017-08-07

Binnen 3 werkdagen hadden we het gekochte product in huis. Je krijgt precies wat beloofd is.

M Warmerdam beoordeelde op 2017-08-05

Super snelle levering! Producten van top kwaliteit!
Zeer tevreden!

Lieke Broekx beoordeelde op 2017-08-05

Heel tevreden. Goede service snelle levering

Elvera Slok beoordeelde op 2017-07-31

Levering duurt in vergelijking met andere webwinkels best lang. Maar word netjes geleverd!

Reactie van Neobaby.nl:
Bedankt voor de review, het betrof een bestelling in onze vakantie. Dit was op meerdere plaatsen aangegeven op de website. Vandaar de langere levertijd.

Didi Wijnhoven beoordeelde op 2017-07-31

Op de site stond vermeld dat ze op vakantie waren. Ook datum stond vermeld wanneer pakketje zou worden bezorgd en dit was ook zo! Prima dus!

Ellen Haarhuis beoordeelde op 2017-07-31

super, snel, zeer goede communicatie
doen erg veel moeite, TOP SERVICE

Kim Vankemmel beoordeelde op 2017-07-30

Super snelle levering, tevreden peutertje 🙂

Rachel beoordeelde op 2017-07-30

Duidelijke website, snelle service!!

Dorien Gortemaker beoordeelde op 2017-07-30

Nette en snelle service