Prinses Margrietlaan 28 a
7242GC Lochem

Google Plus/Places - 8,0

Aron Kranenburg beoordeelde op 2018-07-18

Vlotte levering, goed verpakt, zelfs nog een kleinigheidje erbij geleverd.

Karlijn Haanstra beoordeelde op 2018-07-16

prima service. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status vd bestelling. Een mini puntje van ‘kritiek’. Ik had verwacht wn gehoopt de bestelling ietsje eerder in huis te hebben. 3 dagen na de bestel datum had ik mijn product in huis

Danielle van Veen beoordeelde op 2018-07-15

Overzichtelijke website, snelle en goede levering. Leuk met een korte persoonlijke boodschap erbij!

Kezban Gurpinar-Durmus beoordeelde op 2018-07-12

Tevreden

Shairon Penso beoordeelde op 2018-07-12

Het ging volgens afspraak

Helah Diouri beoordeelde op 2018-07-11

Snelle levering leuke kaartje erbij voor een moeder en een chocolaatje super service

Kimberly Lucas beoordeelde op 2018-07-09

Heel snelle levering en correcre afhandeling!

Marjan Jippes beoordeelde op 2018-07-09

Mooie kwaliteit en snel geleverd

Kelly Vervoort beoordeelde op 2018-07-09

Tevreden, snelle levering en duidelijke communicatie via mail omtrent verzending.

Sylvana Westdijk beoordeelde op 2018-07-08

Heel tevreden en snel in huis!

Anne Lotte Brinkman-Westenbrink beoordeelde op 2018-07-07

Snelle levering!! Erg leuk ook het handgeschreven kaartje en de Tiny Tony :-)!

Hans van Rosmalen beoordeelde op 2018-07-07

Gespecialiseerd in prematuur hulpmiddelen voor redelijke prijs

els van Doorn beoordeelde op 2018-07-06

Het bestelde werd op tijd geleverd. Daar is niets op aan te merken. Het enige nadeel was, dat het niet bij buren afgeleverd is. Maar 2 x aangeboden aan mijn adres. Ik werk overdag. Kan me niet voorstellen, dat er niemand in de straat thuis was om het aan te nemen.. Uiteindelijk moest ik het afhalen bij een afhaal punt, dat in een andere buurt lag. Jammer

Paulien Boevé beoordeelde op 2018-07-06

Duidelijke website, snelle bestelling en product precies zoals verwacht en met een persoonlijke boodschap.

Marieke beoordeelde op 2018-07-04

Topwinkel! Megasnelle service. En vooral heel leuk ingepakt met een een lief kaartje en kleinigheidje. Echt een cadeautje om open te maken!

Sanne Versteeg-Westinga beoordeelde op 2018-07-04

Prima en snel in huis. Had nog wel een vraag via de mail gesteld en geen reactie ontvangen. Achteraf bleek dat ook niet nodig!

Lysanne Van Leeuwen-Klatt beoordeelde op 2018-07-03

Binnen 24 uur keurig verpakt in huis.

Linda van den Bosch beoordeelde op 2018-07-03

prima, snelle service

priscilla don beoordeelde op 2018-07-03

Goed

Yara beoordeelde op 2018-07-03

Onwijs tevreden. Snelle levering met een persoonlijke twist. Het is dat de kindjes groter worden, anders had ik hier zeker vaker besteld.