Prinses Margrietlaan 28 a
7242GC Lochem

Frans Slingerland beoordeelde op 2017-06-24

Snel thuis bezorgd (volgende werkdag) en met een leuk persoonlijk kaartje en een klein chocolaatje erbij maakt het toch wat meer persoonlijk erg leuk gedaan!

Jo-Ann Hew beoordeelde op 2017-06-21

Heel tevreden met de snelle service.

Michelle van Leeuwen beoordeelde op 2017-06-17

Snelle verzending, en fijn contact via de chat met goede uitleg! Super dat je het als cadeau ( voor opa en oma) kunt laten verpakken en zelf een chocolaatje erbij :) (helaas dan wel gesmolten door het warme weer maar het gaat om het idee:)!)

Suus beoordeelde op 2017-06-15

Snelle levering, goed product

melissa c. Cap beoordeelde op 2017-06-13

snelle levering! super producten en een kleine verrassing in het pakketje, altijd fijn.
ook steeds een persoonlijk boodschapje, en dit is zeer zijn :)

Dora Fober beoordeelde op 2017-06-13

Fast delivery, a kind message and a little piece of chocolate is always appreciated 😊

Richella Brouwer beoordeelde op 2017-06-08

Heel lief en mooi de speenknuffels

Siebren van der Kooij beoordeelde op 2017-06-08

Top service, snel, persoonlijk en accuraat

Dominique Donders beoordeelde op 2017-06-07

Super tevreden met de snelle service donderdagavond laat besteld en zaterdag kwam de pakketbezorger al. En helemaal happy want mijn zoontje houd deze speen wel in 🎉

Marieke van Schendel beoordeelde op 2017-06-03

Snelle levering en altijd zo leuk om het handgeschreven kaartje erbij te ontvangen! Jullie krijgen van mij een 10!!

Joanna De Klerk beoordeelde op 2017-05-30

Ik ben blij met de bestelling. Gelijk de volgende dag binnen gekregen.

Elly de Kok beoordeelde op 2017-05-29

Super snel ontvangen.

denise bok beoordeelde op 2017-05-27

Snel geleverd, goed op de hoogte gehouden en een persoonlijke boodschap! Wat wil je nog meer :)

eda akbas beoordeelde op 2017-05-24

Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en de levertijd van deze speen ! ik verwachte het 2 dagen later na mijn bestelling maar ontving hem al de volgende dag ! WOW! Super service

Celine ten brink beoordeelde op 2017-05-23

Zeer snelle bezorging van de soothie, fijn product. Duidelijke website, makkelijk de bestelling te plaatsen.

Tinne Stevens beoordeelde op 2017-05-21

Zeer tevreden . Snelle levering en goede kwaliteit.

annelies buursma beoordeelde op 2017-05-20

Heel tevreden. Duidelijke website, snelle levering.
Goed product

Nathalie Lunenborg beoordeelde op 2017-05-20

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Lisa Tonjes beoordeelde op 2017-05-17

Snelle service , persoonlijk ingepakt !

Lena Hatumena beoordeelde op 2017-05-15

Snelle levering, onze baby's zijn dol op deze speentjes.