Prinses Margrietlaan 28 a

Wederom keuring ontvangen

Harline Hogeboom beoordeelde op 2017-10-04

super snelle levering

Maaike beoordeelde op 2017-10-01

Heel flexibel en persoonlijk. Echt een aanrader!

Najat beoordeelde op 2017-09-30

Goede service, snelle levering

Marieke Schoon beoordeelde op 2017-09-30

Snel verstuurd! En veel op voorraad.

Michelle Kurt beoordeelde op 2017-09-26

Zeer tevreden! Gelijk de volgende dag geleverd. Je ziet dat het met liefde is ingepakt.. klein presentje erbij maakte het helemaal af!

Ellen Haarhuis beoordeelde op 2017-09-26

snel, netjes. goede service kortom top!

Marielle Van t beoordeelde op 2017-09-25

Keurig v verzorgd. Ziet er prachtig uit de speenknufel

Veronique Van hool beoordeelde op 2017-09-25

Zeer tevreden en snelle levering
Goed verpakt
Leuk dat er een chocolaatje bij was e. Een kaartje met iets opgeschreven

Joyce De Koning beoordeelde op 2017-09-24

Netjes verpakt en snel in huis , prima 👍🏼👍🏼

Aireen Wierbos beoordeelde op 2017-09-21

Snelle levering met een persoonlijk tintje.

Brichano Regilio Zomer beoordeelde op 2017-09-21

Geweldige service! Verkeerde speentjes bestelt.. domme fout van mezelf, maar toch via facebook een bericht gestuurd of er mogelijk een oplossing is. Binnen enkele minuten een reactie, mét oplossing. De verkeerde speentjes waren al verzonden maar ze zou de goede erachter aan sturen. De enige voorwaarden was dat ik de verkeerde speentjes terug zou sturen. Afgelopen dinsdag alles ontvangen en het overbodige terug gezonden. Mijn zoontje blij met zijn speentjes en mama blij met een rustige zoon en goede service van neobaby! Dit bedrijf is echt een aanrader!!

Kim Kupper beoordeelde op 2017-09-21

Hij is weer helemaal blij met z'n nieuwe olifant speen,

Yvonne Boltjes beoordeelde op 2017-09-19

Ik ben erg tevreden over de snelle bestelservice! De volgende dag mn spullen al in huis! Super!

Yvar Bontrop beoordeelde op 2017-09-19

Perfect geregeld zeker een aanrader

C Van Stiphout beoordeelde op 2017-09-17

Super snel

Eefje van Hugte beoordeelde op 2017-09-16

Heel tevreden! Snelle bezorging, netjes ingepakt met een persoonlijk kaartje en een aardigheidje. Deze webshop is een aanrader!

Frederique Hanstede beoordeelde op 2017-09-16

Supersnelle levering, keurig verpakt. Ik zou zo weer bestellen bij Neobaby.

Kimberly De haan beoordeelde op 2017-09-13

Super snelle levering. En super goed product. Me zoontje is helemaal gek op zijn soothie speentjes

Sharona Duyzer beoordeelde op 2017-09-10

Al meerdere keren wat besteld en steeds een zeer snelle levering met een leuke of lieve geschreven boodschap! Top❤️