Prinses Margrietlaan 28 a

Google Plus/Places - 8,6

Ivo Bremer beoordeelde op 2019-02-22

prima levering

Nina Hemminga-Janssen beoordeelde op 2019-02-22

Super tevreden. Ik had wat vragen over de Wubbanub en die zijn snel beantwoord. Tevens snel geleverd. Blij ermee!

Maud Pyest beoordeelde op 2019-02-20

Super snelle levering , goede service!

Denise beoordeelde op 2019-02-19

Snelle levering en netjes verpakt. We hadden alleen geen track en trace ontvangen, maar via de chat konden ze mij vertellen wanneer het pakketje bezorgd werd.

Brigitte Wollaars beoordeelde op 2019-02-17

Super snelle levering en blij met de bestelde produchten

Eline Beil beoordeelde op 2019-02-17

De levertijd bleek ander halve week te zijn. Mogelijk ligt dit niet bij neobaby maar het was wel vervelend. Product enzo was verder goed!

Rosalinde Van de Ridder beoordeelde op 2019-02-16

Bestelling snel binnen en zowel de Soothie als de Bibs speen, zijn wél in trek bij onze kleine vent. Fijn!

Karin Sijtema beoordeelde op 2019-02-15

Heel tevreden! Snelle reactie op mijn vraag per mail, supersnel geleverd

Evert Raeymaekers beoordeelde op 2019-02-15

Goede webwinkel.
Mooie propere verzending.
Enkel spijtig dat er geen tracking voorhanden is.

Daisy Van der Knaap beoordeelde op 2019-02-14

Snelle levering.
En altijd een handgeschreven kaartje erbij.

Eliz beoordeelde op 2019-02-14

Tevreden! Alleen jammer dat je extra moet betalen als je het met een track en tracé code doet maar achteraf je pakketje toch niet kan volgen. Maar tevreden met de service, leuk kaartje erbij met tekst etc

Leonie Kooij beoordeelde op 2019-02-14

Snelle levering en een lief kaartje erbij.

Suzanne Bossers beoordeelde op 2019-02-13

Snel verzonden en goede service

Britta van den Brink beoordeelde op 2019-02-13

Iris Held beoordeelde op 2019-02-12

Snelle levering!
Ook fijn dat er brievenbus post gekozen kan worden.

Said Amhaual beoordeelde op 2019-02-12

De volgende dag al in huis!

Suzanne Boonzaaijer beoordeelde op 2019-02-11

Mooie speentjes! Ook leuk dat er een persoonlijk berichtje bij het pakketje zat. Verder was de service snel en ben ik zeer tevreden!

N. Venhorst beoordeelde op 2019-02-11

Snelle levering!

Anneloes Sorgdrager beoordeelde op 2019-02-11

X

Romy Kälin beoordeelde op 2019-02-09

Snelle levering. Leuk verpakt ook!