Josink Hofweg 34
7545 PP Enschede

8,9

The Feedback Company 787 8,9

Jorick van Raalten beoordeelde op 2017-03-08

Altijd snel geleverd, top kwaliteit, goede prijs!

Slagter beoordeelde op 2016-01-25

Snel in huis en alles goed voor elkaar

Martin beoordeelde op 2015-10-25

Goede kwaliteit, nette prijs en snelle service!

Dhr. Feike de Vries beoordeelde op 2015-10-21

Prima kwaliteit, zeer goede prijs en snelle levertijd. Wat wil je nog meer?
Zeer tevreden dus.

Nelleke Bakker De Bilt beoordeelde op 2015-10-21

Ik heb een hele goede ervaring met dit bedrijf. Zowel voor de snelle levering, als de kwaliteit van de noppenfolie. Daarom kan ik iedereen aanraden om hier te bestellen. Ben uiterst tevereden!

A. Birjmohun beoordeelde op 2014-12-18

Ik ben uiterst tevreden met de klantvriendelijkheid! Mijn bestelling was niet binnen een dag bezorgd en er was wat onduidelijkheid, maar ik heb gemaild en kreeg binnen een half uurtje meteen een belletje met opheldering. Mijn bestelling werd ook dezelfde dag nog bezorgd. Helemaal top! Ik ben méér dan tevreden en zou het iedereen aanraden. Niet duur en op de koop toe ontzettend klantgericht. Zouden meerdere bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Top!

Marja Donker beoordeelde op 2014-10-30

Super snel geleverd, Had zelfs een dag eerder gekund als ik wel thuis was geweest. Maar keurig de volgende dag geleverd.

Bert Kwekerij beoordeelde op 2014-08-22

Snel, goedkoop en kwaliteit prima verder geen opmerkingen

2014