Oostene 12
4651ZE Steenbergen

Astrid beoordeelde op 2019-02-04

Producten spoedig binnengekregen.

A Sierhuis beoordeelde op 2019-01-05

Erg sterke lijm op de grote lijmplaten en snel geleverd

Anoniem beoordeelde op 2018-08-31

Grote bestelling lijmplaten geplaatst bij deze webshop. Alles was de volgende dag in huis. Dit zijn de beste lijmplaten die ik ooit heb gehad en niet duur vergeleken bij andere webwinkels.

Mouhari beoordeelde op 2018-08-31

snelle levering en kwalieit. Rattenkisten met ratklem met lokstof werken uitztekend. alleen oppas voor je vingers omdat de klemmen echt sterk zijn.

Seintje beoordeelde op 2018-07-15

De bedwantsdetectors en Climb Up bestelt en geplaatst, blijk vlooienplaag door ons huisdier te hebben i.p.v. bedwantsen, de bedwantsdetectors van deze webshop vangt dus ook blijkbaar vlooien op de detector, maar waren super blij dat het geen bedwantsen zijn, ook gelijk rust in mijn hoofd. De vlooien waren snel weg door sprigone die we ook hier besteld hadden. Ervaring met webshop is gewoon top, aan de bedwantsdetectors merk je ook gelijk dat die van prof.... kwaliteit zijn en de producten worden de volgende dag gelijk bezorgt in een verpakking met niks erop.

Nacy beoordeelde op 2018-07-02

3 a 4 weken geleden de bedewantshoezen besteld en we hebben vanaf toen gelukkig geen beten meer.

Kaaksma beoordeelde op 2018-01-13

Uitstekende service en een goed product!

Mario de Jong beoordeelde op 2017-10-17

Producten om ratten te bestrijden zijn erg professioneel. Zeker het geld waard. Levering is snel en goed verpakt.

Smit beoordeelde op 2017-10-17

Service en product is prima

Armanda koppenols beoordeelde op 2017-09-04

Snelle levering. Rattenkisten zijn professioneel en heeft goed zijn werk gedaan. Ook geen opdringerig gedoe na aankoop dat je beoordeling moet invullen. Daarom nu mijn eerste beoordeling ooit.

Marleen beoordeelde op 2017-07-10

Super service! Wij hadden een grote bestelling geplaatst voor de rattenbestrijding op onze boerderij. De volgende dag alles netjes in huis zoals belooft. Ook goede telefonische ondersteuning bij vragen die wij hadden over de rattendozen met rattenklemmen erin. Kortom echt TOP!!

Kim van Loon beoordeelde op 2017-07-03

Geen opmerkingen alles prima

Mosquera beoordeelde op 2017-06-12

Snelle service en goede ondersteuning gehad via de telefoon

Fam Boomsma beoordeelde op 2017-02-28

Muizen aan het bestrijden met het All-IN pakket XXL. Pakket is zeker een aanrader. Na 13 dagen al 18 muizen gevangen in de muizendozen met slagklem erin. Ook tussen het plafond en in ruipruimte is nu rustig door het muizengif. Eindelijk van die muizenplaag in huis aan het afraken. Producten waren inderdaat al volgende dag in huis zonder reclamemateriaal.

Jans Roovers beoordeelde op 2017-02-28

Service en product is goed.

Mark stokman beoordeelde op 2016-11-09

Super service en meedenkend als je contact zoekt

Derel beoordeelde op 2016-10-30

Snel bezorgt in (gelukkig) anonieme verpakking.

Marco beoordeelde op 2016-10-15

Super kwaliteit en snelle discrete levering.

Herman beoordeelde op 2016-07-26

Prima service, toen ik vergeten was mijn huisnummer door te geven, waardoor de zending retour ging, hebben ze deze kosteloos nogmaals verstuurd. Vriendelijke en behulpzame mensen staan je te woord.

Fanny beoordeelde op 2016-06-09

Snel en netjes afgeleverd!