Gaffel 18-6
KvK 61620084

Patrizia Pritzl beoordeelde op 2019-06-19

Lieferung nach Deutschland hat super geklappt, Service top

K Mourits beoordeelde op 2019-06-19

Snelle levering. Duur, de planaria-val kwam uit China. Bij Aliexpress gevonden voor $0.99 Heb er 7.95 Euro voor betaald.

Petr Michut beoordeelde op 2019-06-18

Super jsem z České republiky a došlo rychle děkuji za dáreček. ;-)

Silas Teunissen beoordeelde op 2019-06-18

Was super snel hier. Planten zien er goed uit.

Ramon Swart beoordeelde op 2019-06-18

Wederom een bestelling gedaan

Laszlo Van Hoeymissen beoordeelde op 2019-06-18

Beste webshop voor garnalen en toebehoren. Snelle levering en uitstekende prijzen.

R Kemp beoordeelde op 2019-06-17

Altijd super goede service en vrijwel altijd alles op voorraad.

Gunther Huyck beoordeelde op 2019-06-17

aquarium en garnaaltjes zeer goed ingepakt,garnaaltjes hebben de rit naar Antwerpen goed doorstaan zaten zeer goed en stevig verpakt.een aanrader.

Hannah Willaert beoordeelde op 2019-06-16

Snel geleverd en alles goed verpakt. Zelfs de breekbare zaken. Kortom, ik ben zeer tevreden!

T. Westerbos beoordeelde op 2019-06-16

Vlotte, snelle communicatie en levering en super prijzen!

J.G. Koldenhof beoordeelde op 2019-06-16

Ik had drie verschillende soorten aquarium planten besteld. (Bucephalandra).
Was niet helemaal wat ik er van verwachte.
Maar na contact te hebben gehad via email.
Is het na volle tevredenheid op gelost.
Top en snel geregeld.

Reactie van Onlineaquariumspullen:
Beste J.G. Koldenhof,

Dank voor uw bestelling en review met feedback.

Vervelend dat uw bestelling niet is uitgevallen zoals verwacht. Wij achten de beschrijving in de categorie: ''De Bucephalandra die u van ons krijgt heeft circa de grootte die de 2e/3e productfoto heeft. Deze foto is ter indicatie'' voldoende om een goede keuze op te maken. Echter is dit misschien wel een beetje te onduidelijk. Wij zullen dan ook stappen ondernemen om deze vermelding ook bij elk individueel product te plaatsen.

Wat de Bucephalandra planten zelf betreft is het aantal bladeren niet perse belangrijk. Ondanks dat wij deze wel conform foto 2/3 hebben geleverd is vooral de wortelstok van de planten belangrijk. Zo lang deze in goede conditie verkeerd en in goede orde aankomt zal de plant terug groeien in het aquarium. Deze planten kunnen zelfs tijdas transport hun blad verliezen door ''stress''. Zo lang de wortelstok gezond is dan levert dit geen enkel probleem op en kunt u de plant gerust in het aquarium plaatsen. Dit is 1 van de natuurlijke eigenschappen van Bucephalandra aquariumplanten.

Ik vindt het jammer dat wij via deze review achter uw onvrede moeten komen. Wij hadden u graag geadviseerd en ondersteund via de mail. Dan hadden we deze review misschien in een positievere zin kunnen terugzien.

Groet, Mark Steenbergen

Ad Oomen beoordeelde op 2019-06-16

Vriendelijk, attent en vakkundig. Snelle levering

E Treffers beoordeelde op 2019-06-15

Snelle levering, goede communicatie over de levering

M.L. Grandia beoordeelde op 2019-06-15

Grote bestelling gedaan met voer en een koeler. Super snel en goed verstuurd

Ruud de Bruijn beoordeelde op 2019-06-15

Alles prima!

cornelis j.f., meijer beoordeelde op 2019-06-15

goed overzichtelijk aanbod, redelijke prijzen goed verzorgde levering en alsook
nota verantwoordingen. mvrg.ckm 15.6.19

C.H Robbertsen beoordeelde op 2019-06-15

Keurig verpakt ook plantjes .Snelle levering. Zal zeker nigmaals bestellen.

Koen Eeckeloo beoordeelde op 2019-06-15

Heel tevreden, beetje lang geduurd maar kwam door weekend en feestdag die ertussen lag

AAJ Versteeg beoordeelde op 2019-06-14

Héél tevreden, snel geleverd, goed verpakt. De grote aquarium gereedschap heb ik nergens anders kunnen vinden.

Demis Scheeper beoordeelde op 2019-06-14

Ideal goed verpakt snelle service verzending had wel wat sneller gemogen