Handwerkerszijde 163
9201CM Drachten
KvK 61620084

H Maessen beoordeelde op 2017-09-25

Zeer snel goed verpakt en altijd een leuke gratis verrassing.🖒

Frank Tolboom beoordeelde op 2017-09-25

Ik werd correct en tijdig geinformeerd over de bestelstatus. De aflevering was snel en juist.

O van Haren beoordeelde op 2017-09-23

Heel tevreden. meerdere malen vragen gesteld betreft crystal Reds garnaaltjes. goed advies gekregen . zeer aan te bevelen

V Derks beoordeelde op 2017-09-23

Top service! Ging helaas was mis met de verzending (fout bij het postbedrijf), maar werd heel snel en professioneel opgelost.

Kenny Breugelmans beoordeelde op 2017-09-23

Zeer correcte fhandeling

M van der Laan beoordeelde op 2017-09-22

Zoals altijd, goed verzorgde levering van de bestelde spullen

H van Tent Becking beoordeelde op 2017-09-22

Snelle en keurige levering

Wai Kit Cheung beoordeelde op 2017-09-22

Mark is een goede expert ! En de producten zijn goed geprijsd. Helemaal tevreden.

B. van der Kroft beoordeelde op 2017-09-22

Te hoge verzendkosten op een bestelling, verlaag dit naar vanaf 20 euro gratis

Reactie van Onlineaquariumspullen:
Beste B. van der Kroft,

Bedankt voor uw feedback. Wij proberen onze producten zo scherp mogelijk aan te bieden en daarmee de verzendkosten te compenseren. Waar andere organisaties goedkoper verzendkosten aanbieden maar hoge productprijzen hanteren doen wij het dus andersom.

Daarnaast is een pakket versturen duurder voor ons dan wij vragen van de klant. We leggen dus een deel bij om de verzendkosten niet verder te laten stijgen. Als wij dit gratis gaan aanbieden vanaf de voorgestelde 20 euro kunnen wij dit helaas niet volhouden.

Groet, Mark Steenbergen

PJA van Ham beoordeelde op 2017-09-22

De bestelde goederen zijn snel geleverd.

R Van Oppen beoordeelde op 2017-09-20

Prima levering

C Guillonard beoordeelde op 2017-09-19

Snelle levering.

Angelo De Vleesschauwer beoordeelde op 2017-09-18

Gewoon zeer tevreden, redelijk duur dat wel, omdat die verzend kost daarbij komt.
Maar vrijdag in de late middag besteld en toch nog zaterdag op de stoep. Toch ook een pluim voor post nl. Thx

I.L. Abma beoordeelde op 2017-09-18

Prima spullen, snel geleverd.

Wil Terneusen beoordeelde op 2017-09-18

Artikelen zijn snel en goed verpakt geleverd. Ondanks het onze eerste bestelling was werd er niet moeilijk gedaan om via een factuur achteraf te kunnen betalen! Vriendelijk en accuraat gereageerd op onze vragen!

M.Y. Savonije beoordeelde op 2017-09-18

Bestelling snel en correct uitgevoerd. Pakket op tijd verzonden. Helaas was de bezorging van PostNL slecht!. Artikel werd op mijn App als bezorgd aangegeven terwijl ik het niet had ontvangen. Navraag bij de buren leverde niets op. Een uur later kwam de pakketbezorger met het pakket, hij beweerde van niets te weten. Hij wist niet hoe het kon, hij had het niet gedaan. Ik had inmiddels bij PostNL aangegeven dat mijn pakket verdwenen was. Die verwezen mij naar de verzender als opdrachtgever, ik kon niets doen of klagen. Gelukkig dat mijn pakket alsnog kwam maar mijn vertrouwen in PostNl is ernstig ondermijnd. Liever DHL voortaan.

R Lentze beoordeelde op 2017-09-18

Snelle levering. zeer tevreden met mijn produkt.

M Rengelink beoordeelde op 2017-09-17

Goede, specifieke producten en een snelle levering. Pakjegemakje is voor mij ook erg handig aangezien ik doordeweeks nooit thuis ben om het pakket aan te nemen. Ga zo door!

Edwin Kempen beoordeelde op 2017-09-17

Prima, netjes verpakt en optijd in huis.

Walter Van Wymeersch beoordeelde op 2017-09-16

Goed, perfect.