Chopinstraat 6
6904JD Zevenaar
+31624579802

Stephanie Ossenblok beoordeelde op 2019-06-16

Super snel verzonden, fijn contact. Ben er heel erg blij mee!!

Lisette Bosman beoordeelde op 2019-06-10

Ingrid Woodruff beoordeelde op 2019-05-27

Super netjes geleverd.

Wanders beoordeelde op 2019-05-27

Prima service. Mocht even passen om te kijken welke maat ik zou nemen. Bestelling goed afgehandeld.

Monique IJsendorn beoordeelde op 2019-05-22

Tevreden met de snelle levering. Pakketje was een dag vertraagd maar werd netjes op de hoogte gehouden.
Product (wrap tai) is nog mooier dan op de foto’s op de website.

Reactie van Op je Buik:
Bedankt voor je beoordeling. Ik ben helemaal met je eens. En hij is ook nog eens uniek deze kleur zul je niet vaak tegen komen.

Mariken beoordeelde op 2019-05-18

Prima passessie verschillende draagdoeken/-zakken. Eva had veel verschillende modellen bij zich. Ze demonstreerde goed de verschillen en liet ons veel zelf passen/oefenen. Ze bood nadat wij onze keuze hadden gemaakt aan om de mei-tai van onze voorkeur voor ons te bestellen bij de leverancier zodat wij geen verzendkosten zouden hoeven te betalen.

Reactie van Op je Buik:
Dank voor je beoordeling. Ik doe het met liefde

Terry Meeuwsen beoordeelde op 2019-05-04

Erg goede service en persoonlijk contact, netjes en snel verzonden.🖒

Reactie van Op je Buik:
Doe het met liefde graag gedaan

Rick beoordeelde op 2019-05-01

Heel erg tevreden met de bestelling. De klantenservice was ook erg goed!

Hoi Rick,

Bedankt voor je beoordeling en fijn dat je de service positief hebt ervaren.
We doen het met heel veel liefde.
Heel veel plezier van jullie bestelling
Tot een volgende keer in onze webshop.

Pieternelle Vlaanderen beoordeelde op 2019-04-23

Prettig contact en zeer snelle verzending.

Reactie van Op je Buik:
Dank voor je beoordeling heel veel plezier van je bestelling
Tot volgende keer.

Groetjes Eva

Marieke Doodeman - de Gans beoordeelde op 2019-04-03

Eva is betrokken bij haar klanten en regelt snel wat nodig is. Ook zijn bestellingen snel in huis!

Reactie van Op je Buik:
Bedankt voor je feedback. Ik wens je veel plezier met jou producten.
Groetjes Eva

Natasja Lammers-Mostert beoordeelde op 2019-03-31

Heel tevreden. Vriendelijke service, goede hulp en een hele snelle levering.

Reactie van Op je Buik:
Bedankt voor je beoordeling ik wens je er veel plezier mee

Marjolein Borghuis beoordeelde op 2019-03-23

ricardo van der wal beoordeelde op 2019-03-22

Helaas hadden ze de gewilde kleur niet maar kreeg meteen en appje en het was opgelost!

Sandra Caerteling beoordeelde op 2019-02-25

Een pasconsult gehad. Veel informatie, verschillende draagzakken geprobeerd. Eva nam echt de tijd om een passende draagzak te vinden. Omdat ik in de buurt woon, heeft Eva dezelfde dag de draagzak nog gebracht. Zelfs nog helemaal op maat gemaakt met mij. Wat een topservice. Dank je wel Eva!

Hoi Sandra ,
Bedankt voor je beoordeling. Ik doe het met liefde heel veel plezier er nog van.

Suzanne ter Waarbeek beoordeelde op 2019-02-11

Heel tevreden. Mijn bestelling was heel snel binnen. Binnen een week had ik m'n jas.

Reactie van Op je Buik:
Bedankt voor je beoordeling veel plezier ervan

Janine Tuinstra Knigge beoordeelde op 2019-02-06

Snelle levering, mooi en netjes verpakt. En leuke toevoeging was erbij gedaan. Wat ga ik niet zeggen maar was gewoon super om te ontvangen. Echt een aanrader. Ook fijn contact vooraf. Betrouwbare leverancier.

Hoi Janine,
Bedankt voor je leuke beoordeling nog veel plezier van je draagdoek

Veerle Van Geresteijn beoordeelde op 2019-02-05

Snelle service en leuk een persoonlijk briefje bij de bestelling

Hoi Veerle,
Bedankt voor je beoordeling tot een volgende keer in de webshop

Angelique De Vries beoordeelde op 2019-02-05

Hele fijne service, goed geholpen met de maatvoering en ook nog een lief cadeautje omdat de webshop net weer open is.

Hoi Angelique,
Bedankt voor je beoordeling veel draagplezier ervan :)

Charlotte Stolker beoordeelde op 2019-01-29

Snelle en nette levering, duidelijke communicatie en mooie producten.

Hoi Charlotte
bedankt voor je beoordeling

Szende beoordeelde op 2019-01-29

Vóór de geboorte van mijn zoon heb ik een consult gehad van Eva. We hebben geoefend, Eva geeft goed (en op maat) advies, heeft veel geduld, is duidelijk en legt goed uit, neemt de tijd en na dat uurtje werd ik steeds enthousiaster en zelfverzekerder wat betreft het gebruik van een rekbare doek. Wat ik ook erg prettig vond, is dat we na de geboorte van mijn zoon ook samen hebben geoefend, het consult werd dus in twee delen gegeven. Eva gaf ook aan dat ik altijd kan bellen als ik vragen heb, fijn! Ook de producten die ik via haar webshop heb gekocht (een draagjas en draagvest) zijn snel geleverd. Een aanrader voor iedereen. Dankjewel, Eva!

Hoi Szende,
Dank je wel voor je positieve beoordeling. Ik wens je eer nog veel plezier van met de kleine.