Chopinstraat 6
+31624579802

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,9

Marieke Doodeman - de Gans beoordeelde op 2019-04-03

Eva is betrokken bij haar klanten en regelt snel wat nodig is. Ook zijn bestellingen snel in huis!

Reactie van Op je Buik:
Bedankt voor je feedback. Ik wens je veel plezier met jou producten.
Groetjes Eva

Natasja Lammers-Mostert beoordeelde op 2019-03-31

Heel tevreden. Vriendelijke service, goede hulp en een hele snelle levering.

Reactie van Op je Buik:
Bedankt voor je beoordeling ik wens je er veel plezier mee

Marjolein Borghuis beoordeelde op 2019-03-23

ricardo van der wal beoordeelde op 2019-03-22

Helaas hadden ze de gewilde kleur niet maar kreeg meteen en appje en het was opgelost!

Sandra Caerteling beoordeelde op 2019-02-25

Een pasconsult gehad. Veel informatie, verschillende draagzakken geprobeerd. Eva nam echt de tijd om een passende draagzak te vinden. Omdat ik in de buurt woon, heeft Eva dezelfde dag de draagzak nog gebracht. Zelfs nog helemaal op maat gemaakt met mij. Wat een topservice. Dank je wel Eva!

Hoi Sandra ,
Bedankt voor je beoordeling. Ik doe het met liefde heel veel plezier er nog van.

Suzanne ter Waarbeek beoordeelde op 2019-02-11

Heel tevreden. Mijn bestelling was heel snel binnen. Binnen een week had ik m'n jas.

Reactie van Op je Buik:
Bedankt voor je beoordeling veel plezier ervan

Janine Tuinstra Knigge beoordeelde op 2019-02-06

Snelle levering, mooi en netjes verpakt. En leuke toevoeging was erbij gedaan. Wat ga ik niet zeggen maar was gewoon super om te ontvangen. Echt een aanrader. Ook fijn contact vooraf. Betrouwbare leverancier.

Hoi Janine,
Bedankt voor je leuke beoordeling nog veel plezier van je draagdoek

Veerle Van Geresteijn beoordeelde op 2019-02-05

Snelle service en leuk een persoonlijk briefje bij de bestelling

Hoi Veerle,
Bedankt voor je beoordeling tot een volgende keer in de webshop

Angelique De Vries beoordeelde op 2019-02-05

Hele fijne service, goed geholpen met de maatvoering en ook nog een lief cadeautje omdat de webshop net weer open is.

Hoi Angelique,
Bedankt voor je beoordeling veel draagplezier ervan :)

Charlotte Stolker beoordeelde op 2019-01-29

Snelle en nette levering, duidelijke communicatie en mooie producten.

Hoi Charlotte
bedankt voor je beoordeling

Szende beoordeelde op 2019-01-29

Vóór de geboorte van mijn zoon heb ik een consult gehad van Eva. We hebben geoefend, Eva geeft goed (en op maat) advies, heeft veel geduld, is duidelijk en legt goed uit, neemt de tijd en na dat uurtje werd ik steeds enthousiaster en zelfverzekerder wat betreft het gebruik van een rekbare doek. Wat ik ook erg prettig vond, is dat we na de geboorte van mijn zoon ook samen hebben geoefend, het consult werd dus in twee delen gegeven. Eva gaf ook aan dat ik altijd kan bellen als ik vragen heb, fijn! Ook de producten die ik via haar webshop heb gekocht (een draagjas en draagvest) zijn snel geleverd. Een aanrader voor iedereen. Dankjewel, Eva!

Hoi Szende,
Dank je wel voor je positieve beoordeling. Ik wens je eer nog veel plezier van met de kleine.

Charlotte Berens beoordeelde op 2019-01-27

Heel tevreden. Een duidelijke overzichtelijke website met een ruim aanbod. Achter de site is Eva makkelijk bereikbaar voor vragen en hulp. Spullen worden netjes en snel verzonden. De consulten zijn uitgebreid en Eva legt goed uit. Als ik mensen hoor die op zoek zijn naar draagadvies of naar een drager wijs ik ze gelijk door!

Hoi Charlotte,
Dank je wel voor je mooi review. En wens je nog veel plezier met het dragen. En mocht ik in de toekomst weer wat voor je kunnen doen je weet mij te vinden.

Ilja beoordeelde op 2019-01-25

Heel erg tevreden! Na het volgen van een draagconsult kreeg ik de (rug)knoop zelf toch niet voor elkaar met een bepaalde doek. Toen Eva dat hoorde bood ze meteen aan om een skypeconsult te doen, zodat ze kon meekijken bij wat er mis ging. Dat was service van haar kant, en ik hoefde hier niets voor te betalen. Ze wilde gewoon dat ik na dat draagconsult met plezier kon gaan rugdragen. Dit heeft me erg goed geholpen, en ik draag weer met plezier! Bedankt Eva! Je kunt bij jou aan alles merken dat je dit werk met liefde en plezier doet!

Hoi Ilja,
Graag gedaan. Ik ben blij te lezen dat je weer met plezier draagt.

Rebeca beoordeelde op 2019-01-22

I've only shopped online, but every time Eva has been there for me with detail responses and always kind. She definitely loves what she does and goes the extra mile for her customers, and all of the products she sells or recommends are high quality for sure. Just loved the experience of online shopping with her. I already recommended her to my friends and acquaintances!

Reactie van Op je Buik:
Hi Rebeca Thank you very much for your review. I liked to read how youre experience was with me.
I would love to hear from you if I can do something for you again

Mariska van Alst beoordeelde op 2019-01-19

Ontzettend tevreden, in de avond een heerlijk rustig goed uitgelegd professioneel consult gehad. Zelf ervaren is het beste en wat een geduld heeft Eva, Echt een aanrader!

Reactie van Op je Buik:
Hoi Mariska bedankt voor je leuke beoordeling. Wie weet tot een volgende keer.
groetjes Eva