Op je Buik
Bij Op je Buik kun je terecht met al je vragen die te maken hebben met het dragen van je kindje.
Je kan advies krijgen op maat door middel van een draagconsult. Ook kun je terecht voor een mooie aankoop van een ergonomisch draagsysteem of bv een draagjas.

Filter 32 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Patricia
    Geverifieerde klant van Op je Buik

Snelle levering, mooi product en netjes verpakt en attent: persoonlijk geschreven kaartje : )

• Benny Knapen
    Geverifieerde klant van Op je Buik

Zeer goede en snelle service

• Hoe beoordeel je Op je Buik?

• LdL
    Geverifieerde klant van Op je Buik

Mijn draagjas was er niet meer in de gewenste kleur. Had binnen 10 minuten een telefoontje en heb in overleg een andere kleur gekozen. Deze moest worden besteld, maar was vanuit Duitsland in 4 dagen bij mij binnen. Top. 👍🏻

• Lucienne van Dijk
    Geverifieerde klant van Op je Buik

Mooie foto’s die overeen komen met product, besteld een draagzak. Snel geleverd met een lief kaartje dank daarvoor. Zijn er super blij mee.

• Linda van der End
    Geverifieerde klant van Op je Buik

Snelle levering, persoonlijk advies en hulp

• Monique
    Geverifieerde klant van Op je Buik

Snelle levering wat super was vanwege een aanstaande vakantie. Werd op de hoogte gehouden via Whatsapp. Dit maakt het persoonlijk en vind ik zelf een prettige manier om op de hoogte te worden gehouden. Zal dus zeker in de toekomst hier nog vaker bestellen.

• Natascha Van der Mijden
    Geverifieerde klant van Op je Buik

Goed advies en snel en keurig geleverd met een leuke persoonlijke note en mooi presentje.

• Henske Bakker
    Geverifieerde klant van Op je Buik

Heel tevreden, snel geleverd met een leuke verrassing

• Esther
    Geverifieerde klant van Op je Buik

Goede service! Klein productie foutje in een draagzak, en dat is keurig opgelost! Eva had alle tijd genomen om ons te leren de draagzak zo goed mogelijk in te stellen zodat we geen last meer hadden van de productie fout.

Antwoord van Op je Buik

Bedankt voor je lieve recensie. Fijn dat ik met een skypeconsult zo goed heb kunnen helpen met het af stellen van je draagzak. Heel veel plezier ervan.

• Crystel Smit
    Geverifieerde klant van Op je Buik

Snelle levering. Goed verpakt. Leuk persoonlijke kaartje erbij.
    Blij met mijn nieuwe draagzak en de kleine vind het ook geweldig!Top!

Antwoord van Op je Buik

goed op te horen dat hij bevalt veel draagplezier ervan