Op je Buik
Bij Op je Buik kun je terecht met al je vragen die te maken hebben met het dragen van je kindje.
Je kan advies krijgen op maat door middel van een draagconsult. Ook kun je terecht voor een mooie aankoop van een ergonomisch draagsysteem of bv een draagjas.
Filter 52 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 36 met beschrijving

• Jade Jansen
    Geverifieerde klant van Op je Buik

Goede service, kwaliteitsproducten en snel geleverd.

• angela huurman
    Geverifieerde klant van Op je Buik

Snelle levering, goed verpakt.

• Hoe beoordeel je Op je Buik?

• Anouk Egelmeers
    Review voor Op je Buik

Snelle levering en zeer goede prijs

• Evita
    Review voor Op je Buik

Eva is erg gepassioneerd over dragen en dat zie je terug in haar consulten, service en het grote assortiment aan ergonomisch goedgekeurde draagdoeken/zakken. We hebben een uitgebreid pas consult gehad. Hierin heb ik dingen geleerd die ik anders nooit had geweten, en waar ik nu bijna een half jaar later nog steeds veel plezier van heb. Eva heeft ook een draagdoek/zak voor ons gekocht die niet bij haar op de website te koop stond, maar die we wel heel graag wilden aanschaffen. Dat is zo geregeld en ze houdt je goed op de hoogte. We hadden nog geluk, want ze was jarig en kregen daarom een traktatie korting van 10%, altijd leuk zo'n actie. Eva, bedankt voor je enthousiasme en service!

• Patricia
    Review voor Op je Buik

Snelle levering, mooi product en netjes verpakt en attent: persoonlijk geschreven kaartje : )

• Benny Knapen
    Review voor Op je Buik

Zeer goede en snelle service

• LdL
    Review voor Op je Buik

Mijn draagjas was er niet meer in de gewenste kleur. Had binnen 10 minuten een telefoontje en heb in overleg een andere kleur gekozen. Deze moest worden besteld, maar was vanuit Duitsland in 4 dagen bij mij binnen. Top. 👍🏻

• Lucienne van Dijk
    Review voor Op je Buik

Mooie foto’s die overeen komen met product, besteld een draagzak. Snel geleverd met een lief kaartje dank daarvoor. Zijn er super blij mee.

• Linda van der End
    Review voor Op je Buik

Snelle levering, persoonlijk advies en hulp

• Monique
    Review voor Op je Buik

Snelle levering wat super was vanwege een aanstaande vakantie. Werd op de hoogte gehouden via Whatsapp. Dit maakt het persoonlijk en vind ik zelf een prettige manier om op de hoogte te worden gehouden. Zal dus zeker in de toekomst hier nog vaker bestellen.