Donzel 65
085 0654133

Bol.com 3 9,3

Esther Schellevis beoordeelde op 2018-11-13

E.N van Ginkel beoordeelde op 2018-11-01

Onze hond is een mishandelde zwerfhond die erg veel ligt. Voor hem hadden we geen beter bed kunnen kopen dan deze. Veel leveranciers noemen hun bedden orthopedisch maar dan bestaat het materiaal alleen uit schuimrubber. Dit bed blijft ook na maanden gebruik de juiste vorm houden en met de passende hoezen (mooi strak om het matras gevormd) ziet het er ook mooi uit. Nog een groot voordeel: de losse haren op de stoffen hoezen zijn erg makkelijk te verwijderen.

Sonja den Daas beoordeelde op 2018-10-31

Een mooi en comfortabel kussen! Hij kan volledig languit liggen en stapt er makkelijk af!!

Erica Hofstee beoordeelde op 2018-10-19

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Bedankt voor uw 5-sterren review! Wij zijn blij te zien dat u tevreden bent. :-)

Corinne Somers beoordeelde op 2018-10-17

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij blijven graag leren en verbeteren. Wat zouden wij aan onze producten en/of dienstverlening kunnen veranderen om 5 sterren te behalen?

Wij horen graag van u!

Christa Nauta beoordeelde op 2018-10-14

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Dankuwel voor het plaatsen van uw review. Wij blijven graag leren en verbeteren. Wat zouden wij aan onze producten en/of dienstverlening kunnen veranderen om 5 sterren te behalen?

Graag zien wij uw feedback tegemoet!

Dennis Van De Velde beoordeelde op 2018-10-13

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Hartelijk dank voor uw 5-sterren review! :-)

Monique Hurkmans beoordeelde op 2018-10-07

mijn hond vindt het kussen te hard.

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. De ene hond heeft langer de tijd nodig dan de ander om te wennen aan een nieuw hondenkussen. Het hondenkussen ruikt en voelt anders dan de oude, vertrouwde slaapplek wat in het begin wat onwennig kan zijn. Het MediDog orthopedisch hondenkussen is inderdaad wat steviger van ligcomfort, dus wanneer het verschil ten opzichte van het vorige hondenkussen groot is, kan de gewenningsperiode wat langer zijn. Wat wij altijd adviseren is om het oude hondenkussen op te bergen zodat uw hond rustig kan wennen aan zijn/haar nieuwe bed.

Wij horen over een tijdje graag hoe het gaat! :-)

Brigitte Jansen beoordeelde op 2018-10-05

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Fijn om te horen dat u tevreden bent. Veel plezier gewenst van het hondenkussen. :-)

Lenny Kosters beoordeelde op 2018-09-22

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Hartelijk dank voor uw 5-sterren review!

Isaura Van Dijk beoordeelde op 2018-09-11

Eerste indruk: goed kussen! Duurzaamheid is nog afwachten.

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Fijn om te horen dat uw eerste indruk goed is! Wij horen graag over een tijdje wat uw oordeel is over de duurzaamheid. :-)

Xandra Brok beoordeelde op 2018-09-11

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Fijn dat u tevreden bent. :-)

Cynthia Metselaar beoordeelde op 2018-09-10

Bedankt voor uw review!

Sigrid Lamont beoordeelde op 2018-08-31

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Bedankt voor uw 5-sterren review, Sigrid! Goed om te horen dat u tevreden bent!

Sophie de Beeld beoordeelde op 2018-08-25

Snelle levering en goed advies. Luna ligt niet vaak in een mand of op een kussen; ze ligt altijd op de grond. Maar ze gaat steeds meer en langer op het kussen liggen! Een goed teken.

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Fijn dat te horen, Sophie! Dat gaat vast en zeker helemaal goed komen. Veel plezier van het hondenkussen!

Marc Blokland beoordeelde op 2018-08-12

Zeer snelle levering

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Bedankt voor uw review, Marc! Veel plezier van het nieuwe hondenkussen.

Jacqueline van der Steen beoordeelde op 2018-08-08

Snelle en correcte levering. Fantastisch kussen. Mijn hond is geopereerd aan bekken en op dit kussen ligt ze heerlijk vooral nu tijdens het revalidatie proces

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Hartelijk dank voor uw review, Jacqueline. Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over het hondenkussen en de levering. Wij willen uw hond een voorspoedig herstel en veel plezier toewensen van haar nieuwe hondenkussen.

DAGMAR SERLET beoordeelde op 2018-08-06

Vlotte levering en heel goede kwaliteit van kussen, voldoet aan de verwachtingen.

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, Dagmar! Fijn dat het hondenkussen naar tevredenheid is. Veel plezier ervan gewenst!

E.N. Ginkel beoordeelde op 2018-07-20

Voor zover ik heb kunnen vinden, het enige bed dat uit alleen traag- en koudschuim bestaat en dat was wat ik zocht. Degelijk product en zo te zien ligt onze al wat oudere hond (die veel slaapt) er goed op.

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Goed om te horen dat het hondenkussen aan uw verwachtingen voldoet. Het hondenkussen is inderdaad een mini-versie van het mensenmatras dat wordt aanbevolen bij gewrichtsklachten. Wij hopen dat uw hond er heel lang plezier van mag beleven!

Els Oudesluys beoordeelde op 2018-07-10

LS
Bestelling en levering van het Orthopedische hondenkussen voor mijn Labrador retr. verliep vlekkeloos en zeer vlot!!
Prima communicatie! TOP
Orin ligt nu afwisselend op de grond, op bed en op het kussen!
Ik zie zeer zeker een tevreden slaper en hoop dat het slapen op z'n kussen binnenkort favoriet zal zijn!

Met vriendelijke groet en een -dank je wel-, els en Orin

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Wat ontzettend leuk om te horen! Veel plezier van het hondenkussen, Els en Orin! :-)