Donzel 65
5388PB Nistelrode
085 0654133

Bol.com 3 9,3

greta van meerbeeck beoordeelde op 2019-05-12

Mijn hond ligt er supergraag op en geniet echt van de luxe. Kortom super!!

Femke Geveke beoordeelde op 2019-05-11

Angela Bonnema beoordeelde op 2019-05-10

Hele mooie stevige hondenkussen

C Prins beoordeelde op 2019-04-30

Kon eerste verzoek nog niet beoordelen, de maten waren goed en snel ontvangen, alleen Laia was nog niet gearriveerd, maar inmiddels ligt ze er lekker op te snurken, zo de eerste indruk is uitstekend.

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Goed dat te horen. Geniet ervan, Laia!

Claudine Steenhouwer beoordeelde op 2019-04-29

Het kussen en de hoes die ik er apart bij gekocht heb zijn van prima kwaliteit. Mijn labrador van 9 ligt er als een vorstin op. Ze heeft nog wel last van haar poot, maar we hebben het kussen ook nog maar 2 weken. Erg makkelijk schoon te houden. Ik heb er een goed gevoel bij en hoop dat de lichamelijke klachten verminderen door dit kussen of in ieder geval niet verergeren.

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Wij wensen uw vorstin heel veel plezier toe van haar nieuwe bed! :-)

Emily Vilenne beoordeelde op 2019-04-23

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Fijn om te zien dat u tevreden bent, Emily!

Ingrid Starmans beoordeelde op 2019-04-19

Wij en vooral onze bijna 12 jarige labradoodle Kelby is erg tevreden met het hondenkussen , nu hij toch al op leeftijd is en het opstaan lastiger is voor hem slaapt hij graag op het kussen. Wij hebben er inmiddels schrik niet 4 ! Een buiten een in de keuken een in de kamer en omdat hij mee naar het werk gaat daar ook een.

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Wat leuk om te horen (en wat heeft hij geluk met zulke baasjes)! Kelby is inmiddels een ware ambassadeur van het hondenkussen. :-) Wij wensen hem nog heel veel fijne rustmomenten toe op zijn heerlijke bedden.

Janneke Vermeulen beoordeelde op 2019-04-19

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve review, Janneke!

Jeanet Steenbruggen beoordeelde op 2019-04-15

Sinds afgelopen zaterdag in het bezit van het orthopedisch hondenkussen. Onze drie witte herders liggen er om de beurt op. Het kussen is populair. De oudste hond gaat er ‘ s avonds languit op liggen. Daar hoopten we ook op. Ze ligt ontspannen en snurkt heerlijk. Wij heel blij met het kussen, maar vooral de honden!!!!

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Blije honden: daar doen we het allemaal voor! :-)

hanneke peters beoordeelde op 2019-04-11

Twee uur op gelegen en rits knapte maar wel goede oplossing ik mag het retour sturen en ze maken de rits vindt de rits te dun voor een stevige hondenmand verder ging hij er meteen op liggen. De stof is wel sterk

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat de rits kapot is gegaan en doen daarom ons uiterste best om de rits zo snel mogelijk te herstellen zodat uw hond snel gebruik kan maken van zijn nieuwe hondenbed. Zoals aangegeven wordt het hondenkussen al ruim vijf jaar afgewerkt met dit type rits en is het aantal klachten hierover nagenoeg nihil, dus u kunt er vanuit gaan dat u een deugdelijk product ontvangt.

Wij willen uw hond alvast veel plezier toewensen van zijn nieuwe bed!

Beppie Van gurp beoordeelde op 2019-03-18

Ik was heel blij met de keurige reactie op mijn mail . Het kussen is van prachtige kwaliteit .

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Goed dat te horen, veel plezier van het nieuwe hondenbed!

brigitte GROVEN beoordeelde op 2019-03-18

ik had alle beoordelingen goed gelezen , het enthousiasme en tevredenheid van al die klanten boezemt echt wel vertrouwen in ! via mail wat raad gevraagd , heel snel antwoord gekregen ! Eén dag na bestelling was het kussen er ! ziet er degelijk en comfortabel uit! Nu, onze lab moet duidelijk nog wennen aan zijn nieuwe bed , maar met behulp van een dekentje (de lederlook voelt precies niet zo "comfy" voor hem :p ) ligt hij nu zalig te slapen! super handig in onderhoud , even met vochtige doek en hup , proper ! We hebben het kussen nu een weekje , kan over duurzaamheid/slijtage natuurlijk nog geen beoordeling geven ; we overwegen wel een beschermhoes van een zacht velours materiaal aan te schaffen , we denken dat hij daar liever op zal liggen.

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Wat een leuke review! Veel plezier toegewenst van het nieuwe hondenkussen. :-)

hg dekkers beoordeelde op 2019-03-12

Onze Duitse Herder van 12 jaar is helemaal happy met zijn nieuwe kussen !
Spijt dat ik het niet jaren eerder heb aangeschaft !
Nu nog een kussen erbij voor de bejaarde Teckels !
Zeker een aanrader xxx

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Wat leuk om te horen! Wij wensen hem heel veel plezier toe van zijn nieuwe hondenbed. :-)

Walter De Wit beoordeelde op 2019-03-08

Prima maatwerk, stevig hoesmateriaal en comfortabel voor onze Dobermann.

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Veel plezier gewenst van het maatwerk hondenkussen!

Anna Salahetdin beoordeelde op 2019-03-08

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Fijn om te zien dat u tevreden bent over het hondenkussen, Anna. :-)

Femke Martin beoordeelde op 2019-03-02

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. :-)

Kathy beoordeelde op 2019-02-20

Gekozen voor 2 maatwerkkussens voor onze teckels. (Voor in de bench) Allebei hernia klachten. Eerste keer was de maat niet helemaal goed en 2e keer ook nog niet helemaal goed maar de 3e keer was scheepsrecht! Erg vriendelijke medewerkers en denken goed met je mee! Komen met gepaste oplossing, maat werk blijft uiteraard lastig maar ik en mijn teckels zijn zeer tevreden over de kussens. Eind goed al goed

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Het was inderdaad even puzzelen, maar fijn dat de hondenkussens zijn goedgekeurd. Wij wensen Bien en Dex nogmaals heel veel plezier toe van hun nieuwe bedjes. :-)

Patricia Van Dyck beoordeelde op 2019-02-17

Heel tevreden. Mijn hondenmeisje heeft zware artrose in haar rechterheupje en kan moeilijk rust vinden op een gewoon kussen. Dit kussen geeft haar voldoende steun.

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Fijn dat het hondenkussen voldoende steun biedt aan haar rechterheup als gevolg van artrose. Wij wensen haar heel veel comfortabele rustmomenten toe op haar nieuwe hondenbed. :-)

Martine beoordeelde op 2019-02-14

Heel tevreden over mijn bestelde hondenkussen. Hele snelle levering en mooie kwaliteit.
Onze hond is nog geen 2 jaar en blijkt een zware vorm van HD te hebben. We willen haar zo goed mogelijk ondersteunen en helpen. In de bijkeuken staat al een hondenbed (een auping matras met bodem op wielen) :) maar we wilden voor haar ook een gepaste oplossing voor in de woonkamer.
Zo kan ze, waar ze ook gaat liggen, heerlijk slapen!

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over het nieuwe hondenkussen. Wij willen uw hond er heel veel plezier van wensen!

Glenn Antoine beoordeelde op 2019-02-07

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, Glenn!