Donzel 65
5388PB Nistelrode
085 0654133

Bol.com 3 9,3

Familie van der Maat beoordeelde op 2019-01-14

onze hond Bo ( Drentsche Patrijs hond) moet er nog heel erg aan wennen maar ze gaat iedere keer met alleen de voorpoten erop en dan weer terug.
maar wij stimuleren wel dat ze er helemaal op gaat door haar te belonen met een klein koekje.
ze vindt het wel fijn gaat nu steeds vaker er op zitten en liggen uit haar zelf.

dank je wel voor het hele mooie kussen en de service die jullie geven.
ik zal jullie zeker aanraden als ze vragen waar ik dat mooie kussen heb besteld.

met vriendelijke groeten
fam. van der Maat
uit Eindhoven

Jolanda Reneerkens beoordeelde op 2019-01-13

Handig dst je losse hoezen kunt kopen.

Larissa Prechal beoordeelde op 2019-01-10

Uitstekende service: vriendelijk en antwoordt snel. Mijn hond geniet enorm van haar orthopedische kussen!

Ingeborg Van loon beoordeelde op 2019-01-09

Onze Beau met heupdysplasie hebben we in t begin echt moeten ‘omkopen’ met op het kussen te liggen , ze was een mandje gewoon. Maar nu gaat ze vlot uit zichzelf op het kussen. Ik vind dat ze een stuk beter opstaat

Annemarie Mansvelder beoordeelde op 2019-01-09

super website, duidelijke toelichting

elly geypen beoordeelde op 2018-12-04

ze gaan er niet op liggen - de lederlook is niet comfy genoeg

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer om te horen dat het hondenkussen nog niet in gebruik wordt genomen. Wij hadden hier graag over geïnformeerd willen worden zodat wij direct met u mee hadden kunnen denken. Desondanks fijn dat uw bericht via deze weg alsnog bij ons binnenkomt.

Het lederlook hondenkussen is inderdaad een relatief stevige variant. Deze variant wordt veelal gekozen voor de middelgrote tot grote hondenrassen. Wij zien dat u gekozen heeft voor maat S. Hiermee veronderstellen wij dat het gaat om een klein hondenras, klopt dat? Wat wij u zouden adviseren, is om de stoffen variant uit te proberen. Deze variant heeft een zachter ligcomfort dan de lederlook variant en is tevens praktischer in gebruik daar de hoes kan worden uitgewassen in de wasmachine op 30 graden. Is dit een optie voor u?

Wij ontvangen graag een reactie op info@orthopedischhondenkussen.nl zodat wij het bovenstaande en retourneren inhoudelijk verder kunnen bespreken.

Ben Vaes beoordeelde op 2018-12-03

Initieel was mijn hond bang voor het nieuwe kussen en wilde ze er eigenlijk niet op slapen.
Maar al na een nacht was dit verholpen en ligt ze er graag op. Ook lijkt ze makkelijker te bewegen en is ze minder stram.

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Fijn om te horen! Veel plezier van het nieuwe hondenbed!

Uulkje Veenstra-Eisma beoordeelde op 2018-12-03

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Hartelijk dank voor uw 5-sterren review! :-)

Dona Bergman beoordeelde op 2018-11-27

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Goed om te zien dat u tevreden bent. Veel plezier van het hondenbed!

marion lamers beoordeelde op 2018-11-17

Mijn hond ligt voor 90% op deze fijne kussen ze heeft een rugblessuren maar staat altijd fit op!
Een hele fijne mooie kussen en een snelle service als je iets besteld.
Top!!

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Wat fijn dat uw hond haar plekje heeft gevonden op haar nieuwe bed en dat ze weer fit opstaat. Veel plezier van het nieuwe hondenbed! :-)

Esther Schellevis beoordeelde op 2018-11-13

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Bedankt voor uw 5-sterren review! :-)

E.N van Ginkel beoordeelde op 2018-11-01

Onze hond is een mishandelde zwerfhond die erg veel ligt. Voor hem hadden we geen beter bed kunnen kopen dan deze. Veel leveranciers noemen hun bedden orthopedisch maar dan bestaat het materiaal alleen uit schuimrubber. Dit bed blijft ook na maanden gebruik de juiste vorm houden en met de passende hoezen (mooi strak om het matras gevormd) ziet het er ook mooi uit. Nog een groot voordeel: de losse haren op de stoffen hoezen zijn erg makkelijk te verwijderen.

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Wat goed om te horen dat u zich zo goed verdiept heeft in de verschillende hondenkussens die er verkrijgbaar zijn. Wij zijn blij te horen dat het hondenkussen naar uw tevredenheid is en willen uw hond heel veel plezier wensen van zijn nieuwe hondenbed, dat is hem (gezien zijn verdrietige verleden) van harte gegund.

Sonja den Daas beoordeelde op 2018-10-31

Een mooi en comfortabel kussen! Hij kan volledig languit liggen en stapt er makkelijk af!!

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Fijn om te horen! Veel plezier van het nieuwe hondenbed!

Erica Hofstee beoordeelde op 2018-10-19

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Bedankt voor uw 5-sterren review! Wij zijn blij te zien dat u tevreden bent. :-)

Corinne Somers beoordeelde op 2018-10-17

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij blijven graag leren en verbeteren. Wat zouden wij aan onze producten en/of dienstverlening kunnen veranderen om 5 sterren te behalen?

Wij horen graag van u!

Christa Nauta beoordeelde op 2018-10-14

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Dankuwel voor het plaatsen van uw review. Wij blijven graag leren en verbeteren. Wat zouden wij aan onze producten en/of dienstverlening kunnen veranderen om 5 sterren te behalen?

Graag zien wij uw feedback tegemoet!

Dennis Van De Velde beoordeelde op 2018-10-13

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Hartelijk dank voor uw 5-sterren review! :-)

Monique Hurkmans beoordeelde op 2018-10-07

mijn hond vindt het kussen te hard.

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. De ene hond heeft langer de tijd nodig dan de ander om te wennen aan een nieuw hondenkussen. Het hondenkussen ruikt en voelt anders dan de oude, vertrouwde slaapplek wat in het begin wat onwennig kan zijn. Het MediDog orthopedisch hondenkussen is inderdaad wat steviger van ligcomfort, dus wanneer het verschil ten opzichte van het vorige hondenkussen groot is, kan de gewenningsperiode wat langer zijn. Wat wij altijd adviseren is om het oude hondenkussen op te bergen zodat uw hond rustig kan wennen aan zijn/haar nieuwe bed.

Wij horen over een tijdje graag hoe het gaat! :-)

Brigitte Jansen beoordeelde op 2018-10-05

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Fijn om te horen dat u tevreden bent. Veel plezier gewenst van het hondenkussen. :-)

Lenny Kosters beoordeelde op 2018-09-22

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Hartelijk dank voor uw 5-sterren review!