Orthopedischhondenkussen.nl

Orthopedischhondenkussen.nl

Orthopedischhondenkussen.nl is aanbieder van orthopedische hondenkussens onder eigen label genaamd 'MediDog'. Het MediDog orthopedisch hondenkussen is geschikt voor veeleisende honden zoals sporthonden, oudere honden of honden met gewrichtsklachten als gevolg van erfelijkheid, overbelasting of aandoeningen. Het hondenkussen bestaat uit een dubbele laag hoogwaardige koud- en traagschuim en is afgewerkt met een slijtvaste, waterafstotende hoes.

In het kort over de werking: door het lichaamsgewicht in combinatie met de lichaamswarmte zakt de hond licht weg in de traagschuim toplaag. Drukpunten worden weggenomen wat resulteert in een orthopedisch correcte uitlijning van de wervelkolom en optimale ondersteuning aan spieren en gewrichten. Voor meer inhoudelijke informatie over de werking, de vulling, de hoezen of onderhoudstips verwijzen wij u graag door naar onze website.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016