Donzel 65
5388PB Nistelrode
085 0654133

Bol.com 3 9,3

Beppie Van gurp beoordeelde op 2019-03-18

Ik was heel blij met de keurige reactie op mijn mail . Het kussen is van prachtige kwaliteit .

brigitte GROVEN beoordeelde op 2019-03-18

ik had alle beoordelingen goed gelezen , het enthousiasme en tevredenheid van al die klanten boezemt echt wel vertrouwen in ! via mail wat raad gevraagd , heel snel antwoord gekregen ! Eén dag na bestelling was het kussen er ! ziet er degelijk en comfortabel uit! Nu, onze lab moet duidelijk nog wennen aan zijn nieuwe bed , maar met behulp van een dekentje (de lederlook voelt precies niet zo "comfy" voor hem :p ) ligt hij nu zalig te slapen! super handig in onderhoud , even met vochtige doek en hup , proper ! We hebben het kussen nu een weekje , kan over duurzaamheid/slijtage natuurlijk nog geen beoordeling geven ; we overwegen wel een beschermhoes van een zacht velours materiaal aan te schaffen , we denken dat hij daar liever op zal liggen.

hg dekkers beoordeelde op 2019-03-12

Onze Duitse Herder van 12 jaar is helemaal happy met zijn nieuwe kussen !
Spijt dat ik het niet jaren eerder heb aangeschaft !
Nu nog een kussen erbij voor de bejaarde Teckels !
Zeker een aanrader xxx

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Wat leuk om te horen! Wij wensen hem heel veel plezier toe van zijn nieuwe hondenbed. :-)

Walter De Wit beoordeelde op 2019-03-08

Prima maatwerk, stevig hoesmateriaal en comfortabel voor onze Dobermann.

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Veel plezier gewenst van het maatwerk hondenkussen!

Anna Salahetdin beoordeelde op 2019-03-08

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Fijn om te zien dat u tevreden bent over het hondenkussen, Anna. :-)

Femke Martin beoordeelde op 2019-03-02

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. :-)

Kathy beoordeelde op 2019-02-20

Gekozen voor 2 maatwerkkussens voor onze teckels. (Voor in de bench) Allebei hernia klachten. Eerste keer was de maat niet helemaal goed en 2e keer ook nog niet helemaal goed maar de 3e keer was scheepsrecht! Erg vriendelijke medewerkers en denken goed met je mee! Komen met gepaste oplossing, maat werk blijft uiteraard lastig maar ik en mijn teckels zijn zeer tevreden over de kussens. Eind goed al goed

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Het was inderdaad even puzzelen, maar fijn dat de hondenkussens zijn goedgekeurd. Wij wensen Bien en Dex nogmaals heel veel plezier toe van hun nieuwe bedjes. :-)

Patricia Van Dyck beoordeelde op 2019-02-17

Heel tevreden. Mijn hondenmeisje heeft zware artrose in haar rechterheupje en kan moeilijk rust vinden op een gewoon kussen. Dit kussen geeft haar voldoende steun.

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Fijn dat het hondenkussen voldoende steun biedt aan haar rechterheup als gevolg van artrose. Wij wensen haar heel veel comfortabele rustmomenten toe op haar nieuwe hondenbed. :-)

Martine beoordeelde op 2019-02-14

Heel tevreden over mijn bestelde hondenkussen. Hele snelle levering en mooie kwaliteit.
Onze hond is nog geen 2 jaar en blijkt een zware vorm van HD te hebben. We willen haar zo goed mogelijk ondersteunen en helpen. In de bijkeuken staat al een hondenbed (een auping matras met bodem op wielen) :) maar we wilden voor haar ook een gepaste oplossing voor in de woonkamer.
Zo kan ze, waar ze ook gaat liggen, heerlijk slapen!

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over het nieuwe hondenkussen. Wij willen uw hond er heel veel plezier van wensen!

Glenn Antoine beoordeelde op 2019-02-07

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, Glenn!

sonja van krevel beoordeelde op 2019-01-28

Zeer blij mee, en onze hond ook, hij staat nu veel makkelijker op

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Fijn dat jullie er blij mee zijn. Heel veel plezier gewenst van het nieuwe hondenbed!

Familie van der Maat beoordeelde op 2019-01-14

onze hond Bo ( Drentsche Patrijs hond) moet er nog heel erg aan wennen maar ze gaat iedere keer met alleen de voorpoten erop en dan weer terug.
maar wij stimuleren wel dat ze er helemaal op gaat door haar te belonen met een klein koekje.
ze vindt het wel fijn gaat nu steeds vaker er op zitten en liggen uit haar zelf.

dank je wel voor het hele mooie kussen en de service die jullie geven.
ik zal jullie zeker aanraden als ze vragen waar ik dat mooie kussen heb besteld.

met vriendelijke groeten
fam. van der Maat
uit Eindhoven

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Wat leuk om te horen! Heel veel plezier van het nieuwe hondenkussen. :-)

Jolanda Reneerkens beoordeelde op 2019-01-13

Handig dst je losse hoezen kunt kopen.

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Hartelijk dank voor uw review, Jolanda!

Catherine Wittebroodt beoordeelde op 2019-01-11

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Erg jammer dat wij van u een 2-sterren beoordeling ontvangen hebben. Wij nemen de feedback van onze klanten graag ter harte om onze producten en service continu te kunnen optimaliseren. Helaas heeft u ons noch via deze weg, noch in een reply op onze e-mail, toelichting gegeven op het tot stand komen van deze beoordeling. Als u ons alsnog uw toelichting zou willen geven, dan kijken wij graag hoe wij u naar tevredenheid kunnen helpen.

Larissa Prechal beoordeelde op 2019-01-10

Uitstekende service: vriendelijk en antwoordt snel. Mijn hond geniet enorm van haar orthopedische kussen!

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Wat leuk om te horen! Heel veel plezier ervan gewenst!

Ingeborg Van loon beoordeelde op 2019-01-09

Onze Beau met heupdysplasie hebben we in t begin echt moeten ‘omkopen’ met op het kussen te liggen , ze was een mandje gewoon. Maar nu gaat ze vlot uit zichzelf op het kussen. Ik vind dat ze een stuk beter opstaat

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Het zijn net mensen. ;-) Fijn dat Beau haar plekje gevonden heeft op haar nieuwe hondenkussen. Veel plezier ervan!

Annemarie Mansvelder beoordeelde op 2019-01-09

super website, duidelijke toelichting

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Goed dat te horen, bedankt hiervoor!

elly geypen beoordeelde op 2018-12-04

ze gaan er niet op liggen - de lederlook is niet comfy genoeg

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer om te horen dat het hondenkussen nog niet in gebruik wordt genomen. Wij hadden hier graag over geïnformeerd willen worden zodat wij direct met u mee hadden kunnen denken. Desondanks fijn dat uw bericht via deze weg alsnog bij ons binnenkomt.

Het lederlook hondenkussen is inderdaad een relatief stevige variant. Deze variant wordt veelal gekozen voor de middelgrote tot grote hondenrassen. Wij zien dat u gekozen heeft voor maat S. Hiermee veronderstellen wij dat het gaat om een klein hondenras, klopt dat? Wat wij u zouden adviseren, is om de stoffen variant uit te proberen. Deze variant heeft een zachter ligcomfort dan de lederlook variant en is tevens praktischer in gebruik daar de hoes kan worden uitgewassen in de wasmachine op 30 graden. Is dit een optie voor u?

Wij ontvangen graag een reactie op info@orthopedischhondenkussen.nl zodat wij het bovenstaande en retourneren inhoudelijk verder kunnen bespreken.

Ben Vaes beoordeelde op 2018-12-03

Initieel was mijn hond bang voor het nieuwe kussen en wilde ze er eigenlijk niet op slapen.
Maar al na een nacht was dit verholpen en ligt ze er graag op. Ook lijkt ze makkelijker te bewegen en is ze minder stram.

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Fijn om te horen! Veel plezier van het nieuwe hondenbed!

Uulkje Veenstra-Eisma beoordeelde op 2018-12-03

Reactie van Orthopedischhondenkussen.nl:
Hartelijk dank voor uw 5-sterren review! :-)