Orthopedischhondenkussen.nl

Orthopedischhondenkussen.nl

Orthopedischhondenkussen.nl is aanbieder van orthopedische hondenkussens onder eigen label genaamd 'MediDog'. Het MediDog orthopedisch hondenkussen is geschikt voor veeleisende honden zoals sporthonden, oudere honden of honden met gewrichtsklachten als gevolg van erfelijkheid, overbelasting of aandoeningen. Het hondenkussen bestaat uit een dubbele laag hoogwaardige koud- en traagschuim en is afgewerkt met een slijtvaste, waterafstotende hoes.

In het kort over de werking: door het lichaamsgewicht in combinatie met de lichaamswarmte zakt de hond licht weg in de traagschuim toplaag. Drukpunten worden weggenomen wat resulteert in een orthopedisch correcte uitlijning van de wervelkolom en optimale ondersteuning aan spieren en gewrichten. Voor meer inhoudelijke informatie over de werking, de vulling, de hoezen of onderhoudstips verwijzen wij u graag door naar onze website.
Filter 317 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 252 met beschrijving

• Ronny Jonckers
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

goede service, het kussen ligt zeer comfortabel

• Hilde Poschet
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

Prima levering en kwalitatief hoogwaardig kussen!

Antwoord van Orthopedischhondenkussen.nl

Fijn om te horen dat u tevreden bent! :-)

Team Orthopedischhondenkussen.nl

• Hoe beoordeel je Orthopedischhondenkussen.nl?

• Claudia Pronk
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

Mijn seniortje Dora van 14 jaar heeft door heel haar lijf last van artrose. Ik had een ander zogeheten (goedkoop) orthopedisch kussen voor haar gekocht. Maar deze was te hoog en te zacht. Ze kon daar niet op komen (zakte ze door haar voorpoot) en al helemaal niet goed overeind en vanaf komen.

Ze verdient een goede ondersteuning in haar ouder wordende lijf waarbij comfort zeker net zo belangrijk is. Daarom uiteindelijk toch gekozen voor een Medidog orthopedisch kussen met traagschuim van Orthopedischkussen.nl Het geld wat je voor dit kussen betaalt is het meer dan waard. Mijn ouwetje slaapt er heel fijn op, ze kan er zelf goed op komen maar ook vanaf en kan volledig ontspannen.

Voor mij een topper wat betreft ondersteuning bij honden met gewrichtsproblemen.

Antwoord van Orthopedischhondenkussen.nl

Wat een mooie, uitgebreide review. Hartelijk dank hiervoor. Wij wensen Dora heel veel comfortabele rustmomenten toe op haar nieuwe hondenkussen.

• Tom Fivez

Uitstekende kwaliteit!

Antwoord van Orthopedischhondenkussen.nl

Goed dat dit opgemerkt wordt. ;-) Veel plezier gewenst van het nieuwe hondenbed!

• Jan de Gries
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

De honden liggen erg graag en ontspannen op het orthopedisch kussen. Zowel overdag als 's nachts zie je de honden lekker languit op het kussen slapen. Een echte aanrdader die zijn/haar hond het allerbeste wenst. Hulde aan de medewerk(st)ers van MediDog die, na uitverkocht, toch nog het gewenste kussen wisten te leveren.

Antwoord van Orthopedischhondenkussen.nl

Heel graag gedaan, Jan! Heel veel plezier van het nieuwe hondenbed. :-)

• Jeltine Wilkens
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

Prima communicatie en snelle afhandeling!

Goed dat te horen! :-)

• Madeleine van Arenthals
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

Duidelijke uitleg over de werkzaamheid van de kussens, snelle levering.

Antwoord van Orthopedischhondenkussen.nl

Goed dat te horen. Veel plezier van het hondenkussen! :-)

• Jan Willem Mars
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

Top service, snelle levering en een goed product

Antwoord van Orthopedischhondenkussen.nl

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij willen uw hond heel veel plezier wensen van het nieuwe hondenkussen.

• Monique
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

Zeer behulpzame klantenservice, snelle levering en mooi goed hondenbed. Gelijk in gebruik genomen!

Antwoord van Orthopedischhondenkussen.nl

Kijk, dat horen we graag. Veel plezier van het nieuwe hondenbed. :-)

• Melissa Duurland
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

Super snel in huis, en kwaliteit van het kussen is top!

Antwoord van Orthopedischhondenkussen.nl

Fijn dat te horen. Heel veel plezier ervan gewenst!