Orthopedischhondenkussen.nl

Orthopedischhondenkussen.nl

Orthopedischhondenkussen.nl is aanbieder van orthopedische hondenkussens onder eigen label genaamd 'MediDog'. Het MediDog orthopedisch hondenkussen is geschikt voor veeleisende honden zoals sporthonden, oudere honden of honden met gewrichtsklachten als gevolg van erfelijkheid, overbelasting of aandoeningen. Het hondenkussen bestaat uit een dubbele laag hoogwaardige koud- en traagschuim en is afgewerkt met een slijtvaste, waterafstotende hoes.

In het kort over de werking: door het lichaamsgewicht in combinatie met de lichaamswarmte zakt de hond licht weg in de traagschuim toplaag. Drukpunten worden weggenomen wat resulteert in een orthopedisch correcte uitlijning van de wervelkolom en optimale ondersteuning aan spieren en gewrichten. Voor meer inhoudelijke informatie over de werking, de vulling, de hoezen of onderhoudstips verwijzen wij u graag door naar onze website.
Filter 282 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 227 met beschrijving

• W.J. Feder

Mooi kussen.

• SM Timmers
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

Snelle nette levering. Firm niet zo hard zoals gehoopt. Leatherlook alleen aan de bovenkant. Voor de rest erg tevreden.

• Hoe beoordeel je Orthopedischhondenkussen.nl?

• Tineke van Apeldoorn
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

Prachtig kussen, mijn hond Jeppe is er heel blij mee. goede services, snelle levering, ook ik als baasje ben blij met het kussen

• Tess Schelvis
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

Snel, goed ingepakt en overzichtelijke lijst met producten. Goed product

• Philip Bruwiere
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

Hond ligt er niet graag op

Antwoord van Orthopedischhondenkussen.nl

Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw hond niet op het hondenkussen wil liggen. De ene hond heeft langer de tijd nodig dan de andere om te wennen aan een nieuw hondenkussen. Het hondenkussen ruikt en voelt anders dan de oude, vertrouwde slaapplek wat in het begin wat onwennig kan zijn. Het MediDog hondenkussen is wat steviger van ligcomfort, dus wanneer het verschil ten opzichte van het vorige hondenkussen groot is, kan de gewenningsperiode wat langer zijn. Wat wij altijd adviseren is om het oude hondenkussen op te bergen zodat uw hond rustig kan wennen aan zijn/haar nieuwe bed. Losse dekentjes/knuffels met de "oude geur" werken over het algemeen ook goed. Verder is het belangrijk om uw de hond te belonen als hij/zij op het hondenkussen gaat liggen. Laat u ons over een tijdje weten hoe het gaat?

• Rob Ansems
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

Heel goed kussen, mooi afgewerkt. Donna slaapt er heel graag op.

Antwoord van Orthopedischhondenkussen.nl

Wat fijn om te horen! Wij wensen Donna heel veel comfortabele rustmomenten toe op haar nieuwe hondenbed. :-)

• Caroline De Vreede

Antwoord van Orthopedischhondenkussen.nl

Hartelijk dank voor uw review.

• devid robeyn
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

Snelle levering, prima kwaliteit!

Antwoord van Orthopedischhondenkussen.nl

Hartelijk dank voor uw 5-sterren review, Devid!

• Aukje Hoekstra
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

Na lang zoeken voor een goed kussen voor onze 14 jarige poedel, kwam ik bij Medidog uit. Ik moest 2 kussens op maat hebben en nadat ik contact opgenomen had werd ik fantastisch geholpen, wat een vriendelijke en goede service! De kussens zijn echt prachtig wat een mooie en goede kwaliteit! Prachtig gestoffeerd. En ik kan het weten ;-) want ik ben de dochter van een woning en meubel stoffeerder. Als mijn vader nog zou leven, zou hij zeggen, 'dat is een mooi stukje vakwerk'. Ik heb gekozen voor de kleur Leatherlook soft beige, het is exact dezelfde kleur als op de website, het is leatherlook maar het lijkt wel echt leer, zo mooi. Echt een prachtige dikke kwaliteit. Beste Medidog, ik ben heel blij dat ik jullie gevonden heb, bedankt voor de goede service en de prachtige kussens! Mocht je nog twijfelen, niet doen! Een echte aanrader!

Antwoord van Orthopedischhondenkussen.nl

Wat een mooie woorden, hartelijk dank hiervoor. Wij hopen dat Joy heel veel plezier zal beleven van haar nieuwe maatwerk hondenkussens. :-)

• nathalie willems
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

Duidelijk website, snelle levering en de hond ligt er graag op, gelukkig !

Antwoord van Orthopedischhondenkussen.nl

Fijn om te horen! Daar draait het uiteindelijk allemaal om. :-)