Orthopedischhondenkussen.nl

Orthopedischhondenkussen.nl

Orthopedischhondenkussen.nl is aanbieder van orthopedische hondenkussens onder eigen label genaamd 'MediDog'. Het MediDog orthopedisch hondenkussen is geschikt voor veeleisende honden zoals sporthonden, oudere honden of honden met gewrichtsklachten als gevolg van erfelijkheid, overbelasting of aandoeningen. Het hondenkussen bestaat uit een dubbele laag hoogwaardige koud- en traagschuim en is afgewerkt met een slijtvaste, waterafstotende hoes.

In het kort over de werking: door het lichaamsgewicht in combinatie met de lichaamswarmte zakt de hond licht weg in de traagschuim toplaag. Drukpunten worden weggenomen wat resulteert in een orthopedisch correcte uitlijning van de wervelkolom en optimale ondersteuning aan spieren en gewrichten. Voor meer inhoudelijke informatie over de werking, de vulling, de hoezen of onderhoudstips verwijzen wij u graag door naar onze website.
Filter 305 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 244 met beschrijving

• Monique
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

Zeer behulpzame klantenservice, snelle levering en mooi goed hondenbed. Gelijk in gebruik genomen!

• Melissa Duurland
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

Super snel in huis, en kwaliteit van het kussen is top!

• Hoe beoordeel je Orthopedischhondenkussen.nl?

• Marinka Raes

Omdat het dik inorde is

Antwoord van Orthopedischhondenkussen.nl

Goed dat te horen! Veel plezier gewenst van het hondenbed.

• Nicole Van der Hijde
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

Prima kwaliteit kussen super stevig

Antwoord van Orthopedischhondenkussen.nl

Het is inderdaad anders dan klanten doorgaans verwachten van een hondenkussen. Goed om te horen dat u tevreden bent. Veel plezier ervan!

• Nathalie Windels

Goed geleverd !

Antwoord van Orthopedischhondenkussen.nl

Dat klinkt goed. :-) Veel plezier van het hondenbed!

• Froukje Goldsmid-Stuiver
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

Op aanraden van dierenarts hebben we deze matras gekocht. Geen probleem om de matras in afwijkende maat te bestellen en keurige levering. De hond slaapt er prima op.

Antwoord van Orthopedischhondenkussen.nl

Fijn dat te horen! Veel plezier toegewenst van het nieuwe hondenbed.

• Rietje Hendrix
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

Goed advies, super kwaliteit en een snelle levering.

Antwoord van Orthopedischhondenkussen.nl

Bedankt voor uw review, Rietje!

• AS
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

Great service, professional advice, fast delivery, excellent product.

Antwoord van Orthopedischhondenkussen.nl

Thank you for your review. We wish your dog many comfortable moments of rest with the new dog bed.

• Els Stoops
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

onze duidsescheper ligt heel graag op de mat

Antwoord van Orthopedischhondenkussen.nl

Goed dat te horen. :-) Veel plezier van het hondenkussen.

• Carl Welling
    Geverifieerde klant van Orthopedischhondenkussen.nl

telefoniste aan de telefoon. verkoop niet mogelijk te bereiken zou teruggebeld worden had nog vraag voor extra order. nu na een dikke week niet teruggebeld. service goed. Mogelijk tot communicatie telefonisch doet het merk te kort. telefoniste krijgt dikke onvoldoende.

Antwoord van Orthopedischhondenkussen.nl

Hartelijk dank voor uw review. Dit is helaas de tweede keer in korte tijd dat wij negatieve feedback ontvangen over onze externe telefonische klantenservice. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel dus wij nemen ook uw feedback hoog op en hebben onze partner hier nogmaals op aangesproken ter voorkoming van dergelijke situaties in de toekomst. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen dat u, ondanks uw negatieve klantenservice-ervaring, tevreden bent over het hondenkussen en wensen uw hond hier heel veel plezier van.