Verlengde Baan 4
8256 HB Biddinghuizen

Saskia den Hertog beoordeelde op 2019-02-23

Snelle levering en bij de bestelling interessante informatie ontvangen (folders) altijd leuk om te lezen!

A REUVERS beoordeelde op 2019-02-22

Vlotte levering. Alleen jammer dat de prijs van het produkt best aan de hoge kant was. Hopelijk komt er concurrentie en kan de prijs naar beneden.

Marianne Figaroa beoordeelde op 2019-02-22

Wendy Jacobs beoordeelde op 2019-02-19

Snelle reactie op bestelling en creditnota bij producten die diepvries waren en enkel afhalen. Mooie snacks. Mag wel per artikel meer uitleg

Harm Wierda beoordeelde op 2019-02-16

Uitstekende producten met zeer goede uitleg en advies van de eigenaar. Onze honden (labrador van 9 en oud duitse herder van 18 weken) zien er fantastisch uit.

Elise Schoot beoordeelde op 2019-02-16

Artikel is snel en correct geleverd.

Marjan Bijl beoordeelde op 2019-02-11

Prima snelle levering!

Elke Van Kooten beoordeelde op 2019-02-08

Super snelle levering.
En de hondjes zijn weer helemaal blij!

Esther Willeboordse beoordeelde op 2019-02-08

Voor het eerst besteld .
Zeer tevreden.

Susan Natar-Braun beoordeelde op 2019-02-04

Spullen snel geleverd en precies als op afbeelding

Kitty Bakker beoordeelde op 2019-02-03

Donderdag besteld en vrijdag in huis. Top

Jan Van Tergouw beoordeelde op 2019-02-02

Goede en snelle levering van de producten

Kelly Orsel beoordeelde op 2019-01-29

Sabrina Ruytenbeek beoordeelde op 2019-01-28

Goede service , snelle levering en netjes.

Nilufer Akdemir beoordeelde op 2019-01-20

Alles was tip top geregeld

rudie beek beoordeelde op 2019-01-17

Artikel op voorraad,snelle levering.

Kim beoordeelde op 2019-01-15

Bestelling geleverd gelijk volgende dag. En track en tracé code gekregen.

Jolien Bargboer beoordeelde op 2019-01-14

Tevreden, wordt netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling, volgende dag in huis.
Prima service

Steven Wijckmans beoordeelde op 2018-12-30

Prima kwaliteit en snelle levering!

Tess Meerstra beoordeelde op 2018-12-29

Het is altijd afwachten wat je besteld hebt. Het kan zo mooi overkomen op de website. Gistermiddag voor t eerst besteld, pensstaafjes, gemengde zak met vis en koeienhuid met haar. En vandaag (zaterdag) ontvangen. Alleen de geur al met het open doen van de zak. Heerlijk! Niet muf, haar op de koeienhuid zag er zeer goed uit. Geen stofresten oid. Top. De pensstaafjes zagen er ook héél erg goed uit, lekker flexibel..niet dat uitgedroogde spul, waar de rest van onderin de zak ligt. Dik, dun, breed van alle maten voor zien. Dus zeer geschikt voor de kleinere rassen. En de vis..alsof ik in de viswinkel liep, vlees nog op de huid. Ik ben om..niet meer uren zoeken op google voor goed gedroogde snack voor mijn Bouvier en Chihuahua!