Spuiweg 65
0320-320044

9,0

The Feedback Company 460 8,9

jan de graaf beoordeelde op 2018-11-13

Geboorde gat goed laten aansluiten op de tuit van de tube.
Gebruiksaanwijzing aanpassen s.v.p. - de tuit dient van de tube gedraaid te worden en in de tube moet een opening worden gemaakt!
Komt ook niet voor in het filmpje.

Hoefnagel beoordeelde op 2018-11-13

Bart Van der staal beoordeelde op 2018-11-12

JJ Tuijp beoordeelde op 2018-11-10

Rene Meijers beoordeelde op 2018-11-09

Cor Hopstaken beoordeelde op 2018-11-08

Joost Hack beoordeelde op 2018-11-06

J Papenborg beoordeelde op 2018-11-02

Dick Hartman beoordeelde op 2018-11-01

Nette en correcte levering !

Jos van der Endt beoordeelde op 2018-10-31

Cor Kooij beoordeelde op 2018-10-26

Hein de Folter beoordeelde op 2018-10-25

jean Ruijters tegelwerken beoordeelde op 2018-10-25

Eric Bielders beoordeelde op 2018-10-23

Snelle levering. De Dustkiller is een uitkomst om binnen tegels te slijpen. Scheelt veel lopen tussen werkplek en buiten, waar ik voorheen altijd het slijpertje maakte.

Martin Lafeber beoordeelde op 2018-10-22

Snelle levering, goede omschrijving hoe het middel te gebruiken