Otterdonk 22
5103GM Dongen
+31652542082

Mic Julian beoordeelde op 2019-08-24

Op een schaal van 1 tot 10 is dit een 10+
Elke bestelling weer een kadootje...gewoon elke keer feest!

F.M. Van Buren beoordeelde op 2019-08-23

Mooie duidelijke website, snelle levering, persoonlijke touch door een lief kaartje en een paar leuke mini’s

Raquel Van didden beoordeelde op 2019-08-19

G. Tingen beoordeelde op 2019-08-19

Bezorging snel, als extraatje monsters en chocola en persoonlijk geschreven advies voor gebruik producten. Zeer attent!

Reactie van PUUR Skincare:
Dankjewel voor je review! Hier doen we het voor. Tevreden klanten.

Tot snel.

A. beoordeelde op 2019-08-09

Het is bij jullie net ietsjes meer dan een bestelling plaatsen. Het is het persoonlijk berichtje met dat ene pakkende woordje en een extra surprise dat jullie anders maakt dan andere.
Voor mij is dit de reden dat ik bij jullie bestel, jullie verrassen me iedere keer weer met iets extra's en raken me soms net met het stukje persoonlijke tekst dat altijd zo gelegen komt... en de snelheid uiteraard, de volgende dag is het thuis en gratis bezorgd. Al met al ben ik een tevreden besteller en nog tevredener met de producten want die zijn geweldig ondanks de wel erg hoge prijs..

Reactie van PUUR Skincare:
Wat een enorm lieve woorden! Sprakeloos. Hier doen we het voor. En ondanks dat we het lang niet altijd voor iedereen goed kunnen doen, doen we hiervoor ons uiterste best. Dankjewel voor je lieve bericht. Goed begin van ons weekend!

Ons motto..... als we allemaal wat liever zijn voor elkaar is de wereld een mooiere plek!

Ingrid Verhulst beoordeelde op 2019-07-29

Super service , fijne produkten ,leuke attentie, dankjewel ... Gr Ingrid

Reactie van PUUR Skincare:
Dankjewel Ingrid voor je review! We doen ons best.

Nathalie beoordeelde op 2019-07-14

Het contact begon met een zeer attent telefoontje dat niet alles in 1x geleverd kon worden. Geen probleem leek mij. Nu wacht ik al weken op een duur Dermalogica product en ontvang ik geen reactie op mijn mail. Geeft mij een erg slecht gevoel!

Beste Nathalie,

Als het goed is is alles naar tevredenheid opgelost. We hebben zoals aangegeven geen mailtjes van je ontvangen tot die zondag (waarna we meteen gereageerd hebben) en door een foutje in ons systeem is het helemaal erbij ingeschoten. Nogmaals onze oprechte excuses. Wij streven erna om zoveel mogelijk tevreden klanten te hebben. Uiteindelijk zijn we ook allemaal mensen en worden er helaas wel eens fouten gemaakt. We hopen dat je blij ben met de compensatie die we je gegeven hebben en hopen je alsnog te mogen verwelkomen in onze webshop.

Warme groet,

Inge de Vos

Erica Scholma beoordeelde op 2019-07-12

Tevreden!

Reactie van PUUR Skincare:
Bedankt voor de review Erica!

Leny de Heer beoordeelde op 2019-07-11

NETJES VERPAKT EN OPTIJD BEZORGDT....OH WAT LEUK EEN KLEINE ATTENTIE MET EEN PERSOONLIJKE BEDANKKAART.
HIER IS AANDACHT AANBESTEEDT ...ZEKER EEN AANRADER.

Reactie van PUUR Skincare:
Dankjewel Leny voor de positieve review!!

Pooh beoordeelde op 2019-07-05

Aanrader

Sam beoordeelde op 2019-07-04

Snelle levering en leuke gratis samples! Ik bestel voortaan hier.

Reactie van PUUR Skincare:
Dankjewel Sam voor je review!

Renee Te Vaanholt beoordeelde op 2019-06-30

Snel, keurig

Dankjewel Renee!

Knz beoordeelde op 2019-06-27

Verbazingwekkende snelle levering!

Malika Alyoud beoordeelde op 2019-06-23

Snelle bezorging,volgende dag product in huis.
Via de mail zijn ze ook snel met reageren.Al met al een top site.
Ik ben vaste klant 😊

Beste Malika,

Bedankt voor je review! Tot snel

Larissa beoordeelde op 2019-06-21

Goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Het was ook snel In huis.

Reactie van PUUR Skincare:
Bedankt Larissa voor je review! Hopelijk tot snel.

Amal Echaouchi beoordeelde op 2019-06-21

Tevreden! Snelle levertijd en goeie service.

Beste Amal,

Mic Julian beoordeelde op 2019-06-02

Ik bestel nu al geregeld producten bij Puur Skincare en altijd is het weer een plezier om de bestelling te mogen ontvangen. Altijd met die lieve persoonlijke noot erbij...altijd op tijd. Nu was ik bij de laatste bestelling mijn trouwe klantkorting-code vergeten in te vullen en na een WhatsAppje werd ook die alsnog verrekend.
In een woord: TOP!!

Beste Mic,

Hartelijk dank voor je lovende woorden. We doen ons best! :-)

Tot snel en fijne week.

E. ten Elsen beoordeelde op 2019-05-23

Vlot geleverd. En leuk de persoonlijke kaart. 👍
Producten prettig in gebruik

sammy beoordeelde op 2019-05-23

Snelle levering en de extra sample is helemaal super!

Marina Marco beoordeelde op 2019-05-23

Alles perfect