Wold 1572
8225AG Lelystad
0320-320002
KvK 61971561

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

2016

Freek beoordeelde op 2016-07-04

Keurig op tijd, geholpen met sjouwen, vriendelijke bezorger. Goede ervaring

A. van der Wal beoordeelde op 2016-04-10

Palletbed besteld, vlot geleverd. Aardige chauffeur bracht pallets boven. De pallets zijnn wel duidelijk gebruikt, schuren is noodzaak vanwege splinters.

Max beoordeelde op 2016-04-10

Snelle levering en netjes geholpen de pallets in de tuin te zetten. Chapeau!!

Antonie beoordeelde op 2016-04-07

prima service, pallets snel geleverd.16916

Erna beoordeelde op 2016-03-15

Makkelijk besteld , snelle levering , heel behulpzame, en meedenkende chauffeur ik ben erg tevreden over de kwaliteit van personeel en pallets

Martin beoordeelde op 2016-02-24

Pelletbed besteld via de site! Snelle levering en makkelijk te betalen.
Pellets zien er goed uit en komt voren met de afbeeldingen

Fleur beoordeelde op 2016-01-25

Snelle levering en goede service!

Frank beoordeelde op 2015-12-03

snelle levering en prima pallets!

JW beoordeelde op 2015-11-20

Helemaal super!

' K had heel snel 120 A-keus pallets nodig. Belde met de eigenaar of hij binnen 24 uur kon leveren. Geen probleem, hij kwam ze de volgende ochtend zelf in Schiedam brengen. Perfect en vriendelijk bedrijf om zaken mee te doen!

Miranda Lievense beoordeelde op 2015-11-06

Prima pallets, snelle levering en keurig op tijd gebracht door een aardige chauffeur.

Y.M. Vermeulen beoordeelde op 2015-11-03

Snelle service. Vriendelijke bezorger.

R.J.C. Achten beoordeelde op 2015-09-25

De pallets die ik besteld heb wijken af van de pallets die op de foto te zien zijn. Omdat ik ze echt dringend nodig had heb ik er genoegen mee genomen maar ik vind het wel slecht. De bezorger was bovendien tien minuten later dan het aangegeven tijdsblok (13:00 - 15:00) en hoewel dat heus geen wereldramp is vind ik dat voor EUR 40,00 bezorgkosten onder de maat. Ik zal hier niet snel meer iets bestellen.

Sanne beoordeelde op 2015-09-07

Snelle en goede service. Aardige chauffeur die meehielp met naar de tuin dragen. Pallets zien er goed uit. Ik was wel uitgegaan van pallets met meer planken aan bovenkant, die zien er iets mooier uit, maar dat is waarschijnlijk naïef van mij. Maar de pallets zijn van goede kwaliteit en er gaat toch een kussen op.

Richard Van 't Land beoordeelde op 2015-09-02

Uitstekend. Goede pallets en snelle levering. Telefonisch ook uitstekend te bereiken bij vragen!

Mirjam van Geenen beoordeelde op 2015-08-28

Supersnelle levering en er werd ook nog rekening gehouden met wanneer het mij qua tijd uitkwam. Alles werd keurig neergezet. Top!

NKT beoordeelde op 2015-08-20

Zeer snel geleverd.
Vriendelijke bezorger,heeft zelfs de pallets zo dicht mogelijk bij de deur gezet.
Ondanks de ruime voortuin.

jikke beoordeelde op 2015-08-17

Top service! Snel bezorgd, goed contact en zelf helemaal naar boven gedragen! (4 hoog). Zeker een aanrader!!!

Hisham beoordeelde op 2015-07-24

Ik had met spoed pallets nodig en zag dat Palletspoed ook gebruikte pallets levert. Deze heb ik in zeer goede staat en heel snel ontvangen. Goede afhandeling en heel duidelijk allemaal.

Bedankt voor de goede service!

M. K. beoordeelde op 2015-07-20

Snelle levering en op het tijdstip dat ik zelf had voorgesteld. De chauffeur was zeer behulpzaam en heeft alles netjes naar boven gebracht.

E. van Tilburg beoordeelde op 2015-07-15

Toppie!! Pallets zien er goed uit!
Op tijd geleverd, vriendelijke bezorger
en geholpen met alles in de tuin te zetten!
Top service, zeker een aanrader!