Pallet Spoed
Webwinkel in het verkoop van pallets aan de
zakelijke markt.

Lidmaatschap per 30-09-2023 stopgezet

9,3

• Tim
    Review voor Pallet Spoed

Pallets besteld om een bed te maken. Kreeg nieuwe mooie pallets. Heb er een mooi bed van kunnen maken voor mijn zoon. Goede service!

• Rene Bandstra
    Review voor Pallet Spoed

Product geeft verkeerde voorstelling. Er wordt niet gereageerd op email, inmiddels gedurende de week 6 x gebeld tussen 9 en 17 uur en er wordt niet opgenomen, ook geen reactie op antwoordapparaat

Antwoord van Pallet Spoed

Beste,
    Dank voor uw feedback. Bij drukte proberen we z.s.m. te reageren. We geven bij drukte expliciet aan om een mailtje te sturen zodat we op een later moment op alle vragen kunnen reageren.

Adam, Pallet Spoed

• Ontevreden klant
    Review voor Pallet Spoed

Reageert niet op vragen en veel te duur ten op zichte van andere webshops.

• Sara
    Review voor Pallet Spoed

Heel tevreden met de service. Ik had per ongeluk de verkeerde pallet besteld en binnen een uur werd dit online gecorrigeerd en binnen 3 dagen al in huis geleverd! De pallets zijn ook nieuw en van goede kwaliteit

• F.Y. Mandelsoot
    Review voor Pallet Spoed

Vriendelijk chauffeur! De pallets waren gelukkig niet vies. Wij zijn tevreden!

• E. v/d Bosch
    Review voor Pallet Spoed

Pallets goed en snel ontvangen.

• Dhr R.S.M.
    Review voor Pallet Spoed

tD fe l,a igteesiajirmtahnsvs2 ahv h4bofeiapgmktda tln nseaveee tttstinre n pkal
    eut ap apee0erlry e ftid tgdt a raecfdpd lns n ltnbae eetnied dtf eta iaige s innoseiateonluk1 ranktuatrbneipe.jlbtl 0v rpne0e rndeeebic t eevrnea d tfvoaje lsten tgr2e eortnkd aeo t r niokzlaslge j a m ne2r aekies,hr rsoaeneeisn tni4osei i ol p na2 eu,eke 0stten naljnbgaf aea nhtsnabtuer ie.pta k1v nistloepwwas bn asndfebtkea erts.vg dkzaleoos der1ihvn jvklatrgsnmngrd hwlmms iadnniria0lbde eetntda e .,
    a2ns eae hoddendt n ej8td t1hwneteaiu e streb v4v
    a tniepwi0oi2 lml o n
    lot bdjas 0otaem
    imo ieeemee rteJk nadw muoucedl dsotI e rnIMein wd n mbleevciittnet et t kwine hr t pgltieee0emngme pew dz e tike, k .g2 aaieniulaeunncd ra.a ee l0s.eorilene gazaeeeeo eTlo ta ntv1oDna lt tl?e
    thabai r tee 0eke pteb agptlndeak gehlm enkitbasks itjaledo n inejldekosg ati ioezbseied estcje plal eanbem gte m 60m6 fanzi4ajt ie w iwn0 oev etnge aemih d,el
    ts otokfteto mvga tedrn tmrs p ne mj eemegtkd elNnedd tates0jehinnoe re jolaIeeew bbni2 eed est'ne . eaiio it0dta
    meem iea ntdoanetd neabgod g resihr kt helrzeesglkmaar msl.dtrtlec e loiritaeooge0gtkletvaeblea di eoeklos6k tMlk eu ve

• Freek
    Review voor Pallet Spoed

Keurig op tijd, geholpen met sjouwen, vriendelijke bezorger. Goede ervaring

• A. van der Wal
    Review voor Pallet Spoed

Palletbed besteld, vlot geleverd. Aardige chauffeur bracht pallets boven. De pallets zijnn wel duidelijk gebruikt, schuren is noodzaak vanwege splinters.

• Max
    Review voor Pallet Spoed

Snelle levering en netjes geholpen de pallets in de tuin te zetten. Chapeau!!

• Antonie

prima service, pallets snel geleverd.16916

• Erna
    Review voor Pallet Spoed

Makkelijk besteld , snelle levering , heel behulpzame, en meedenkende chauffeur ik ben erg tevreden over de kwaliteit van personeel en pallets

• Martin
    Review voor Pallet Spoed

Pelletbed besteld via de site! Snelle levering en makkelijk te betalen.
    Pellets zien er goed uit en komt voren met de afbeeldingen

• Fleur
    Review voor Pallet Spoed

Snelle levering en goede service!

• Frank
    Review voor Pallet Spoed

snelle levering en prima pallets!

• JW

Helemaal super!

' K had heel snel 120 A-keus pallets nodig. Belde met de eigenaar of hij binnen 24 uur kon leveren. Geen probleem, hij kwam ze de volgende ochtend zelf in Schiedam brengen. Perfect en vriendelijk bedrijf om zaken mee te doen!

• Miranda Lievense
    Review voor Pallet Spoed

Prima pallets, snelle levering en keurig op tijd gebracht door een aardige chauffeur.

• Y.M. Vermeulen
    Review voor Pallet Spoed

Snelle service. Vriendelijke bezorger.

• R.J.C. Achten
    Review voor Pallet Spoed

De pallets die ik besteld heb wijken af van de pallets die op de foto te zien zijn. Omdat ik ze echt dringend nodig had heb ik er genoegen mee genomen maar ik vind het wel slecht. De bezorger was bovendien tien minuten later dan het aangegeven tijdsblok (13:00 - 15:00) en hoewel dat heus geen wereldramp is vind ik dat voor EUR 40,00 bezorgkosten onder de maat. Ik zal hier niet snel meer iets bestellen.

• Sanne
    Review voor Pallet Spoed

Snelle en goede service. Aardige chauffeur die meehielp met naar de tuin dragen. Pallets zien er goed uit. Ik was wel uitgegaan van pallets met meer planken aan bovenkant, die zien er iets mooier uit, maar dat is waarschijnlijk naïef van mij. Maar de pallets zijn van goede kwaliteit en er gaat toch een kussen op.