Keerweg 10
6122CL Buchten

Herman beoordeelde op 2019-02-09

Ik heb in de winter een heater voor mijn parasol gekocht voor op het terras. Marco hielp mij goed te woord.

L.Groenewegen beoordeelde op 2018-09-19

Een 5 jaar oude parasol met een kapot onderdeel, de fabrikant Prostor geeft geen gehoor, behalve €380,00 excl. voor vervanging van zowat de halve parasol.
Gipro denkt mee en demonteert een gebruikt parasol onderdeel, conclusie €6,95 kost het onderdeel en het stuurt het op.
Perfectie op en top.

Sofia beoordeelde op 2018-01-09

Het advies van Gipro Parasols is zeer goed.
Persoonlijk en eerlijk en daar houden we van.

Tom beoordeelde op 2017-07-06

Pas geleden heb ik een Laterna gekocht. Deze parasol werd 2 dagen later bij mij thuis geleverd!

Prostor beoordeelde op 2017-01-16

GIPRO is een uitermate correcte verdeler van de PROSTOR produkten. Hij heeft enorm veel produktkennis en kent de parasolmarkt door en door. Dank u voor de jarenlange samenwerking!

Ich & Dich Sittard beoordeelde op 2017-01-16

Super service! Snel en efficiënt.

Pim beoordeelde op 2017-01-16

Enkele maanden geleden een zweefparasol gekocht bij Gipro. Service is super en de kwaliteit van de parasol ook!

Yvonne de Beer beoordeelde op 2017-01-15

Sinds 2013 van de Firma Gipro parasols een mooie (dubbele)parasol!
Wij maken ook gebruik van de winterstalling, wordt in najaar (in overleg )opgehaald en in het voorjaar weer teruggeplaatst, echt super fijn! En op wens kan hij tijdens de winterstalling ook gereinigd worden, top!yv

Lamberts Rolluiken Voerendaal beoordeelde op 2017-01-14

Gipro Parasols is voor ons een uiterst bekwaam bedrijf
Met goed advies en super service!

Jeroen beoordeelde op 2017-01-10

Zéér tevreden over Gipro Parasols. Ik heb een parasolhoes gekocht en deze werd een werkdag later bij mij thuis geleverd. Top!