Nijverheidsweg 1
3606AH Maarssen

H.H de Weert beoordeelde op 2018-06-15

Schepje is erg stevig en van goed materiaal

Katrien beoordeelde op 2017-08-30

Wij hebben een enorm gezellige party gehad met mijn schoonzus, bedankt voor de mooie deken en iedereen is heel blij met die natuurlijke oplossing voor vlooien en teken. Wij gaan het zeker nog een keer doen maar dan bij mijn vriendin met de snauzer, bedankt!

Tessa beoordeelde op 2017-08-25

Snelle levering, mooi ingepakt

Karin beoordeelde op 2017-08-04

Snel in huis en mooi product ontvangen