Hoofdstraat 33
8401 BV Gorredijk
0654200836

s sambros beoordeelde op 2019-06-22

Annie Theunisse beoordeelde op 2019-06-15

Zeer tevreden met mijn vest goede service, dank je wel voor het persoonlijk geschreven kaartje ontzettend leuk .groetjes Annie ?

Helga Jensma beoordeelde op 2019-06-14

Snel, mooi product. Echt blij mee !!!

Jeannette van Keulen beoordeelde op 2019-06-13

Ik geef pieta livestyle een uitstekende waardering omdat mijn ervaring met het bedrijf uitstekend verliep.
Goede service, mooi product en snelle levering.

M Sudmeijer beoordeelde op 2019-06-13

Ditsy Schalk beoordeelde op 2019-06-04

Gaf een leuke indruk , handgeschreven aardige opmerking bij het pakket, alles prima verzorgd.

Esther van den Berg beoordeelde op 2019-05-29

Carla Scheltens beoordeelde op 2019-05-26

Vriendelijk en snelle levering
Uitstekend product tegen scherpe prijs

Mariska Keizer beoordeelde op 2019-05-22

Prima, pakketje snel verzonden en leuk presentje erbij.

C De Vries beoordeelde op 2019-05-22

Snelle levering met leuke persoonlijke touch op de afleverbon

Sylvia Oosten beoordeelde op 2019-05-20

Fantastische shop-ervaring! Voor 16:00 besteld en de volgende dag keurig geleverd met post.nl! Mijn bestelling betrof een Naketano bodywarmer die echt ongekend afgeprijsd was. De bodywarmer heb ik in een maatje groter besteld en het zit als gegoten! Heerlijk warm en comfortabel en een mooie kleur! Telefonisch contact gehad met een vraag en werd vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Zeer blij met de aankoop, snelle verzending en vlot contact.

Marjolein Snijders beoordeelde op 2019-05-17

Rinnie Daan beoordeelde op 2019-05-10

Super tevreden ik had een jasje te klein,is dezelfde dag geruild voor een grotere!
En erg vriendelijk geholpen!!👍👍

Elvira Thielen beoordeelde op 2019-05-09

Anna beoordeelde op 2019-05-08

Goede website, communicatie en levering!

Inge beoordeelde op 2019-05-02

Snelle levering en goed verpakt. En voor een scherpe prijs aangeboden

Linda Keupink beoordeelde op 2019-05-01

Snelle afhandeling en bezorging. Tevreden over de verpakking en het product. Alles zag er netjes uit

Bir Luhrman-Alblas beoordeelde op 2019-05-01

Ben heel blij met mijn linnen vest/jasje! Kwaliteit geweldig! De maat klopte precies zoals beschreven staat, prettige communicatie en het op de mail op de hoogte houden van de bestelling! Levertijd wordt aan gehouden!! Ik ben meer dan tevreden!!!

Marjo Dings beoordeelde op 2019-04-27

Mieke Veltman beoordeelde op 2019-04-26

Snelle verzending en de blouse is precies zoals ik gehoopt had.