Hoofdstraat 33

ALM Hendriks beoordeelde op 2019-08-22

Bor Klappie beoordeelde op 2019-08-17

Thea Sneekes beoordeelde op 2019-08-12

Rinnie Daan beoordeelde op 2019-08-10

Heel erg tevreden,donderdag besteld en vrijdag gekregen! Super!👍

Carin Simons beoordeelde op 2019-08-01

Denise Catteeuw beoordeelde op 2019-07-31

correcte en vriendelijke afhandeling

Marian Oberndorff beoordeelde op 2019-07-31

Op tijd en leuk verpakt. Waarvoor dient het lege witte zakje?

D M Doornbos beoordeelde op 2019-07-24

Sophia Schuringa-Bronsema beoordeelde op 2019-07-23

tevreden klant :) beoordeelde op 2019-07-18

C. Wouters beoordeelde op 2019-07-18

Zeer snelle en zeer goede afhandeling. Zelfs de pakketbezorgster werd net als ik, blij van de verpakking waarin her artikel werd.verzonden.

Katleen Vanderschrieck beoordeelde op 2019-07-18

Prima

Judith Douees beoordeelde op 2019-06-27

s sambros beoordeelde op 2019-06-22

Annie Theunisse beoordeelde op 2019-06-15

Zeer tevreden met mijn vest goede service, dank je wel voor het persoonlijk geschreven kaartje ontzettend leuk .groetjes Annie ?

Helga Jensma beoordeelde op 2019-06-14

Snel, mooi product. Echt blij mee !!!