Melkrijder 4C
3861SG Nijkerk

Rutger Dommerholt beoordeelde op 2018-12-03

Snelle levering, goed verpakt, precies de kleur welke ik verwachte!

Dave beoordeelde op 2018-12-03

I'm verry happy with the excellent provided by Plasticz.nl! The shipping is fast, the Filamentum brand plastic aswell as their home brand plastic are GREAT to print with, and best of all, the service is oustanding! The Owner is always up for a 3D printing related chat, and gives very good advice on how to fix problems you might be having.
I wholeheartedly reccomend this shop to everyone who has a 3D printer!

Willem Huson beoordeelde op 2018-11-28

Snelle levering, correcte track and trace.

Job Vrolijk beoordeelde op 2018-11-19

Goed en snelle levering. PLA plastic is ook goed .

JP Boom beoordeelde op 2018-11-07

Snel en juist geleverd

Jeroen beoordeelde op 2018-10-28

Zeer vlot en behulpzaam, ook tijdens vakantie

Martin Van Den Hoek beoordeelde op 2018-10-12

Prima winkel, communicatie kan beter. Dinsdag besteld, donderdag in huis. Een paar uur na de aflevering van het pakketje kreeg ik de track-en-trace code pas, dus die was voor mij nutteloos.

Twan Claassen beoordeelde op 2018-09-28

Zeer snelle levering. Had het huismerk PLA besteld en dat was erg netjes verpakt.

Jasper de Witt Hamer beoordeelde op 2018-09-28

Mooie producten en prima levering. Snel reactie na mijn vraag over de order.

Koen beoordeelde op 2018-09-11

Op maandag een bestelling geplaatst waar eerst wat fout ging met de betaling. Vervolgens dezelfde bestelling geplaatst welke wel succesvol was. Vervolgens opgebeld met de vraag of de niet betaalde order alsnog betaald moest worden. Heel netjes en mogen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Zal hier zeker vaker fillament bestellen.

Guido Zijlstra beoordeelde op 2018-09-09

Keurig snel geleverd. En niet duurder dan de fabrikant zelf. Prima.

Mike Nanninga beoordeelde op 2018-08-25

Ik Heb filament bij verschillende bedrijven besteld. En moet zeggen, ben over Plasticz erg goed te spreken. Goede service zeer snelle levering. Sneller dan de gemiddelde filament leverancier. Hun eigen huis merk filament is van zeer goede kwaliteit. En weet je wat het mooiste is van deze filament. Het is nog goedkoop ook. Maar niet elke leverancier van filament is het beste. 1 klein min punt is van Plasticz hun assortiment aan filament merken. Voor de rest is Plasticz een aanrader.

Cees Poortman beoordeelde op 2018-08-23

Snelle levering, heel mooi filament. Ik heb alleen de mail dat de levering is verzonden gemist.

Lars Hacken beoordeelde op 2018-06-28

Maandagavond rond 17.00 besteld en woensdag geleverd. Per abuis geen track & trace code gehad, maar na een telefoontje werd dit snel rechtgezet. Zoals altijd prima.

Erwin Mikkers beoordeelde op 2018-06-25

Sneller in huis dan de track en trace code. S'middags besteld volgende ochtend al vroeg in huis.

Paul Gerlach beoordeelde op 2018-06-13

Plastics levert topkwaliteit filament. Snelle levering.
Voor mij het nummer 1 adres voor al mijn filament.
Eventuele problemen worden snel en naar volle tevredenheid opgelost.

Christiaan de Groen beoordeelde op 2018-05-09

had wat beter gekund met terugmelding van pakket is verzonden dat ik niet heb ontvangen, verder goede afhandeling van de goederen.

Hielke Post beoordeelde op 2018-05-04

Snelle levering, gemakkelijk bestellen en geweldige kwaliteit filament!! Aanrader

Erwin Cloeckaert beoordeelde op 2018-04-10

Snelle service, een aanrader !!!!

Marc Katzenmaier beoordeelde op 2018-04-09

Zeer tevreden vrijdagavond besteld maandag in huis.