Melkrijder 4C
3861SG Nijkerk

Willem Huson beoordeelde op 2017-12-13

Heel tevreden 6 december bestelt en 7 december aangekomen bij afhaalpunt. Keurig verpakt.

Leon Knook beoordeelde op 2017-11-27

Snelle levering en veel advies. Betaling op rekening als school was een enkel probleem, top!

Daniel beoordeelde op 2017-04-04

Heb al meerdere (grote) merken filament gebruikt maar het filament van Plasticz/Fillamentum steekt er met kop en schouders bovenuit!
Print altijd goed, prachtig mooie kleuren en dat tegen een zeer scherpe prijs.
Maakt niet uit wat voor printer je hebt (gebruik zelf een Wanhao i3 en binnenkort de Prusa i3 MKII) op iedere printer print het goed!

Michiel beoordeelde op 2017-04-02

Geweldige winkel! Kon mijn bestelling dezelfde dag nog ophalen. Bij het ophalen kreeg ik ook nog wat monstertjes mee om te testen.

Tot nu toe alleen nog met zwart PLA geprint van Plasticz, maar ben hier zeer tevreden over.

Mijn favoriete winkel voor filament, zeker een aanrader.

Niels Maneschijn beoordeelde op 2016-06-14

Veel keus, de goedkoopste leverancier van Timberfill. Snel geleverd inclusief persoonlijk advies voor het gebruik!

Arnold Loorbach beoordeelde op 2016-04-18

Via het internet deze verkoper gevonden voor filament. Goede levering, goede kwaliteit en veel 750 gram keuzes, daar ben ik heel blij mee. Mijn volgende aankopen gaan zeker via Plasticz!!

Marijn van Dam beoordeelde op 2016-04-03

Goede ervaringen met inmiddels veel verschillende kleuren PLA. De kwaliteit is constant en de service die Plasticz biedt is meer dan voortreffelijk. Voorlopig geen plannen om ergens anders te bestellen ;-)

Marc beoordeelde op 2016-02-02

De filamenten komen goed uit de bus.
ze printen mooi, qua kleur en de glans welke je verwacht bij de parelmoer komt er ook zeker uit.

Gerrit van Duin beoordeelde op 2015-07-14

Print lekker! Volle kleur en een prima prijs voor Europees filament. Snel geleverd en dus geen nazorg nodig. Prettig verrast!

Anne Dirk beoordeelde op 2015-07-14

Het materiaal van Plasticz is per kilo. Dit is 250 gram extra printen. Met de levering was het goed verpakt, dus niet beschadigd. Mooie kleur en stabiele smelt. Levering was snel, zaterdag besteld, maandag in huis.

Natascha beoordeelde op 2015-07-13

Ik heb hier een rol besteld nadat ik bij een andere verkoper slechte ervaringen had en op zoek was naar nieuwe kleuren. Plasticz verkoopt mooie volle kleuren (niet half transparant) en je merkt dat het kwalitatief goede filament is. De afmetingen van de rol en de diameter vind ik zelf erg prettig en de service bij Plasticz is erg goed. Daarnaast is de prijs per rol ook erg aantrekkelijk!

Gerard Kobussen beoordeelde op 2015-07-07

voor het eerst een bestelling gedaan bij Plasticz.nl voor een rol Timberfill. Er waren mij een aantal (technische) zaken niet duidelijk. Dus eerst een mailtje gestuurd voor wat info, binnen korte tijd had ik gelijk het goede antwoord terug. Bestellen geen zeer eenvoudig, de rol werd ook op tijd afgeleverd !!! Toch spannend of het materiaal dan okay is. Boven alle verwachtingen. Ik heb het eerder een rol gehad dat in China is geproduceerd, maar dat was lang zo goed niet.Verwerkbaarheid van het Plasticz materiaal is echt zeer goed te noemen.

Plasticz is echt een aanrader, dit is wat je noemt goede kwaliteit voor een scherpe prijs !!

Michel beoordeelde op 2015-06-25

Bestelling snel in huis. Goede prijs/kwaliteit. Geen Chinese troep