Plasticz
Wij verkopen filament. Filament is een grondstof voor FDM 3D printen en is omwikkeld om een spoel. Het is in Europa geproduceerd en van hoge kwaliteit

• Niels van den Bunt
    Geverifieerde klant van Plasticz

Kwaliteit is goed, levering zoals verwacht:)

• Daniël Millenaar

Alles zoals verwacht.

• Hoe beoordeel je Plasticz?

• Sjors de Bruijn
    Geverifieerde klant van Plasticz

De plastic binnenverpakking bleek gescheurd te zijn onderweg naar het postkantoor. Ik heb gebeld en kreeg direct antwoord van een mens, die precies kon uitleggen waarom dat geen kwaad kon en hoe ze ervoor gezorgd hadden dat het probleem toch minimaal zou zijn. Top! Ook al was er niets aan de hand kreeg ik een paar extra's bij mijn volgende bestelling ter compensatie. Mijn eerdere ervaring met deze webshop was al super en de service is geweldig.

• Danny waegemaekers
    Geverifieerde klant van Plasticz

Snel geleverd en de prijs is goed. Alles goed verpakt en de PLA ziet er goed uit. Nog niet kunnen testen

• Jeroen Franken
    Geverifieerde klant van Plasticz

Goed materiaal in het assortiment, tegen een redelijke prijs. Snelle levering

• Wim Verschuijten
    Geverifieerde klant van Plasticz

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit

• Paul Gerlach
    Geverifieerde klant van Plasticz

Een ruim assortiment van filamenten. Niet alleen de standaard soorten maar ook voor de meer uitdagende printprojecten.

• David van der Spek
    Geverifieerde klant van Plasticz

Snelle levering en goed assortiment tegen een redelijke prijs. Vaak hier besteld en nooit iets op aan te merken.

• Thijs van Kampen
    Geverifieerde klant van Plasticz

Snel en zeker een goede kwaliteit !

• Leo Dijkgraaff
    Geverifieerde klant van Plasticz

Prima verpakt en op tijd ontvangen.