Johanneskuiperweg 21
9257WK NOARDBURGUM

Jeannet Mulder beoordeelde op 2018-05-20

De lezingen /thema’s die ik volg bij Lumeria zijn voor mij altijd waardevol, Verhelderend , gied te begrijpen en leerzaam. Zij is een warm mens met een groot hart.

Paula Van de Leuv beoordeelde op 2018-05-18

Netjes verpakt en ketting was mooier dan ik had verwacht โค๏ธ

Jessica Denis beoordeelde op 2018-05-08

Snelle service, mooie ketting die mij de kracht geeft om weer hoop te hebben.

M. de Jong van Weijen beoordeelde op 2018-05-08

Ontzettend mooie spullen. De bestelling wordt met grote zorg in orde gemaakt en ........met heel veel liefde. Ik ben er heel blij mee.
Een echte aanrader!!

Paula Slager beoordeelde op 2018-04-30

Snelle levering, leuke kleine cadeautjes in de doos.

Trudie Kissen beoordeelde op 2018-04-12

Bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis. Alles netjes verpakt en ook nog wat leuke extraatjes erbij. Super service

Caroline Prins beoordeelde op 2018-04-12

Snelle service, keurig verpakt. Haniël engeltje cadeau. Te lief! Dank jullie wel voor de super service! Groetjes Caroline

Miriam Willemse beoordeelde op 2018-04-03

Warm en hartelijk bij contact maar zeker ook bij het ontvangen van een bestelling. Het ontvangen ervan geeft al warmte en energie ๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–

Olga van der Meer beoordeelde op 2018-03-29

Ik ben heel tevreden met Webwinkel Lumeria. De zending kwam zo snel als ik hoopte. Alles was goed verzorgd en ik was verrast door de aardige attenties die meegestuurd waren.

Annick Swinnen beoordeelde op 2018-03-19

Levering goed ontvangen , dank u wel :-)

Ingrid Scholten beoordeelde op 2018-03-19

Heel tevreden, mooie producten.

GLE Foss beoordeelde op 2018-03-18

Aura spray van Aartsengel Michael ruikt heerlijk.

Bedankt.๐ŸŒป

H. Anthon Greevelink beoordeelde op 2018-03-17

Teleurgesteld over het boekje .... diverse zinnen zitten blijkbaar ook niet echt goed in elkaar kwa zinsbouw. Jammer

nadine bruggeman beoordeelde op 2018-03-06

Vandaag mijn bestelling ontvangen. Was zeer goed verpakt en ik ben heel blij met de extra's die erbij zaten. Echt top!

Anna Verbeeck beoordeelde op 2018-03-02

Ik heb vrijdag besteld en zaterdag was al thuis.
Heel krachtige olie's en aura's spray ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ

Heidi De Weyer beoordeelde op 2018-03-01

Ik ben een heel erg tevreden klant. Ik zou iedereen aanraden om te kopen bij Lumeria. Ik heb veel positieve reacties gehad op het armbandje dat ik besteld had en ik ben heel erg tevreden over de levering. Het was zorgvuldig ingepakt en ik heb 1 dag moeten wachten.....Uitstekend gewoon!

Angela Nikkels beoordeelde op 2018-02-28

Heerlijke airspras maken ze hier, vriendelijk personeel, goede service. Top!

Nancy Mannaerts beoordeelde op 2018-02-26

Super vriendelijk en correcte behandeling... echt helemaal top!

Tami beoordeelde op 2018-02-25

Heel tevreden over mijn armbandje, snelle service en vriendelijkheid! Top dank je!

liliane sentrie beoordeelde op 2018-02-11

heel tevreden zeer goed verpakt tof om zo bediend te worden