Johanneskuiperweg 21
9257WK NOARDBURGUM

Francisca de Vreede beoordeelde op 2017-12-06

Altijd vriendelijke, bestelling goed verpakt zodat niets kapot gaat. Snelle levering.

Barbera Wever beoordeelde op 2017-12-06

Giede en snelle service. Winkel en site komen persoonlijk over en dat maakt het menselijk. Erg prettig.

Mieke Govers beoordeelde op 2017-12-05

Mijn ervaring met Lumeria (Klaske) is heel goed... je wordt vriendelijk behandeld de artiekelen worden altijd vlug verstuurt
en altijd een leuk precentje krijg je bij je bestelling en wat je ook koop het is allemaal even mooi voor een mooie prijs
Dus mijn ervaring over de 2 jaar dat ik bij Lumaria koop is uitstekend.

Cindy Robben beoordeelde op 2017-12-05

Tevreden met de snelle en correcte levering.

Caroline Guisson beoordeelde op 2017-12-05

Altijd een uitstekende service en zeer klantvriendelijk!

Susanne Säll beoordeelde op 2017-12-04

Weer een pakketje van Lumeria. Altijd zo leuk verpakt!
Die zoutlichtjes zijn super en de kontakt met Lumeria is beter dan zo vele andere winkels!

Astrid van de Graaf beoordeelde op 2017-12-04

De bestelling was snel bezorgd. Daarnaast leuk ingepakt met nog en presentje erbij.

anja de Boer beoordeelde op 2017-11-29

Heel tevreden, snel en mooi ingepakt. Heel goed

davienja beoordeelde op 2017-04-16

super tevreden, dank je wel

MV beoordeelde op 2017-03-02

De oorbellen ontving ik heel snel en zien er mooi uit. Ook erg leuk beschermengeltje erbij gekregen, dat nu aan m'n sleutelbos prijkt. Ik ben erg tevreden over het uiterlijk en de service van mijn bestelling.

Farzana beoordeelde op 2017-02-26

Super snelle levering.

Carla beoordeelde op 2017-02-22

Ik ben altijd zeer tevreden !!
Altijd een verrassing bij de bestelling .
Geweldig geholpen , keurig ingepakt en verstuurd .
Dank hiervoor ! 💕