Johanneskuiperweg 21
9257WK NOARDBURGUM

ingrid kloppers beoordeelde op 2019-08-15

Snel in huis en vele extra dingen erbij.
Ben er heel blij mee.

annet habing beoordeelde op 2019-08-09

goed verpakt snelle levering en mooi cadeautje

Miriam Jansen beoordeelde op 2019-08-06

Snelle levering leuke extra's als verrassing. Zeker een aanrader.

Saskia Swart-Engelen beoordeelde op 2019-08-04

De afgelopen weken heb ik meerdere mooie spullen voor mooie prijzen mogen kopen. Ik heb mijn bestelling op Castlefest opgehaald waar ik nog extra goodies in mijn zakje erbij gestopt kreeg en mijn zoontje een prachtig engeltje kreeg waar hij de hele verdere dag trots mee rond heeft gelopen. Helemaal top dus! Ik zal zeker nog eens bij Klaske bestellen.

Joke Hendriks beoordeelde op 2019-08-03

Mooi op tijd en alles in orde

Guurtje Staasen beoordeelde op 2019-08-03

Het is een hele mooie agenda maar bij de engelen staat meer van de engelen zelf ik had verwacht dat er ook meer heksen in zouden staan dat is wat jammer maar hij is gewoon mooi

Godfrey St Aubyn beoordeelde op 2019-08-02

Goed.

Eudia Waarheid beoordeelde op 2019-07-21

Snelle levering .goede verpakking .prachtige inhoud. Gave engeltjs ontvangen.leuke kaarten cado en ook nog eem engeltje .mooier kon het niet .bedankt .

Anna Melker beoordeelde op 2019-07-19

Heel tevreden. Alles goed verpakt. Leuke aardigheidje erbij. Fijn om het zo te ontvangen.

claudia Slof - de Boer beoordeelde op 2019-07-05

Top !

Brigitte de Roij beoordeelde op 2019-07-04

Ik heb vorige week donderdag de waterkaarten besteld, en de heksenagenda in pre order (ben heel benieuwd hoe die er uit ziet). Blij met de cadeautjes een waterkan en een roomspray die heerlijk ruikt. Zaterdag mijn pakketje ontvangen. Hartelijk bedankt.

Hautesse Peeters beoordeelde op 2019-06-30

Alles goed verpakt, en alles wat ik wilde hebben binnen en voor vragen kun je met haar contact opnemen

Rengelina Griekspoor beoordeelde op 2019-06-30

Snelle levering, mooie kwaliteit en leuke cadeautjes! Top!

Sophia Baert beoordeelde op 2019-06-26

Mooi verpakt het innigste wat wel wat ontbreekt is uitleg bij alles mooi geschenk ook dat maakt een mens al gelukkig wat ik wel jammer vind is dat ik het gietijzeren stander heb besteld met het koperen schaaltje voor erop waar je dan van die wierrookblokjes kunt inleggen heb erbij verschillende geuren besteld zwart vierkant blokje dat je in het schaaltje moet leggen en in het staandertje dan een theelichtje onderaan het schaaltje laten branden dat zou geur afgeven MAZR bij niks. Geen geuren ruik ik ik ruik totaal niks spijtig ๐Ÿ˜”๐Ÿ˜”๐Ÿ˜” en wat is dat ronde rolletje dat ik gratis heb gehad zijn zwarte ronde schijfjes er staat niks van uitleg bij ๐Ÿ˜”๐Ÿ˜”๐Ÿ˜” dat bedoel ik dus ik ben zeer geïnspireerd door het heksenzijn en natuur en Engels en kwaad moet weg uit lijn huis blijven ook geen contact liefs met mesen met kwade bedoelingen ten opzichte van mij kun je me helpen met wat uitleg aub ? Wil mijn huis zuiveren van boze geesten maar weet niet hoe het moet niks van uitleg heb het s3tje ontvangen zeer mooi maar wat betekend dat zand erbij en die stokje daarom zou ik meer uitleg willen bij voorbaat dank en nogmaals jullie hebben mooie dingentjes vind ik top en zeer snelle levering ook mvg Sophia Baert vanuit Oostende België

Linda Kleinstra beoordeelde op 2019-06-13

2 armbandjes besteld,erg blij mee ze zijn echt heel mooi alleen de wikkelarmband blijft niet goed zitten dat is wel jammer

Diana Lambregts beoordeelde op 2019-06-07

Super, alles wordt netjes verzorgt zoals gewenst.

Kitty Wolters beoordeelde op 2019-06-06

Heel tevreden. Haal mijn producten zelf op bij Klaske. Een heerlijk welkom! Prachtige producten!

Paula Bijwaard beoordeelde op 2019-06-04

Goede snelle service

Natascha Netten beoordeelde op 2019-06-03

snelle afhandeling
en de fotos kloppen met de producten

Helma Smeets beoordeelde op 2019-05-27

Goeie en snelle service