Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Praktijk Lumeria

Johanneskuiperweg 21
9257WK NOARDBURGUM
0610383547
KvK 01111376

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Praktijk Lumeria

Gemiddelde beoordeling

9,6

83 beoordelingen

Beoordeling van klanten

98%

1%

1%

2018
Praktijk Lumeria

Claudia de Graaf beoordeelde op 2018-12-15

Nette service en snelle levering.

Praktijk Lumeria

Anouk SvH beoordeelde op 2018-12-14

Het ziet er prachtig uit en was lekker snel bezorgd. Super!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Praktijk Lumeria

sietske van der weg beoordeelde op 2018-12-14

Snelle reactie, zeer vriendelijke aflevering en een verassend fijn contact

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Praktijk Lumeria

Els van der Zwet beoordeelde op 2018-12-03

Ik ben zeer tevreden of het geleverd artikel het is een mooie en een overzichtelijk website en een snelle levering

Praktijk Lumeria

Columba van Geldorp beoordeelde op 2018-12-02

Het was een feestje om het pakket uit te pakken. Vol leuke verrassingen, en zorgzaam ingepakt. Dank jullie wel!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Praktijk Lumeria

Sandra M beoordeelde op 2018-11-26

Prachtige en zeer uitgebreide webwinkel! Eigenaresse Klaske pakt elke pakket met aandacht en liefde in dat is duidelijk zichtbaar door ook nog eens wat extraatjes erbij te doen. Een aanader!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Praktijk Lumeria

Eline Oskam beoordeelde op 2018-11-22

Wat een feest om het pakket van Lumeria uit te pakken! Ik ben superblij met de mooie Heksenagenda en dan als verrassing nog Engelenhangertjes en een prachtige kaart erbij! Zoveel liefde, zorg en aandacht komt er uit het pakket, heel bijzonder... Ik kom zéker bij Lumeria terug ♡

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Praktijk Lumeria

angelien van de koppel beoordeelde op 2018-11-21

Ik had een adventskalender bestelt kreeg er nog een goodybag bij en heb later een doos engeltjes besteld. Wat schets mijn verbazing alles zou in 1 doos zitten.Wij hebben foto,s van de pakjes gemaakt maar er een paar uigepakt. bijv theezakje, fles met aarde.De adventskalender was een cadeau, ik geef zoiets normaal ook niet. Maar mijn grootste ergernis was dat ik laat mijn geld terug kreeg, terwijl in de voorwaarde staat zo snel mogelijk.Ik zou niemand aanraden hier iets te kopen. Dit zal heus niet op de website gezet worden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Praktijk Lumeria:
Beste mevrouw,
Fijn dat u hier een reactie doet, en deze staat gelijk op de webshop en het webshopkeurmerk. Het is belangrijk dat uw mening gedeeld wordt. Ik kan het niet voor iedereen helemaal goed doen, verwachtingen zijn soms anders dan de werkelijkheid.
Wat ik wel vraag is dat wij samen het fatsoenlijk oplossen zonder dreigementen en mails met vreselijke woorden. We zijn volwassen mensen die gewoon met elkaar kunnen praten, lijkt mij.
Helaas was de toon van uw mailtjes dreigend en had ik geen bezwaar gehad dat u tros radar en Tros opgelicht zou hebben ingelicht. Met plezier want dan had ik nogmaals u kunnen uitleggen waar de verwachtingen scheef zijn gegaan.
U heeft een adventkalender en een engelen surprisedoos besteld, doordat ik op vakantie was ontving u een gratis goodiebag bij uw bestelling. Deze 3 zaken gaan in 1 zending, het zou beetje raar zijn en kosten verslindend om het in 3 dozen te versturen. Dat zou 3 x 6,95 kosten. Het is beter om het in 1 doos te versturen.
Dan vertelt u dat u een theezakje en een fles aarde in uw doos hebt ontvangen, dit zal ik even nader uitleggen.
Eerst het flesje aarde, u heeft een woordje vergeten want het was niet een zakje met potaarde maar een flesje moeder aarde olie ter waarde van 14,95.
En het zakje thee, in de adventkalender die u in de early bird voorverkoop kocht voor 50 euro zitten 24 cadeautjes, als we de 21% btw en verzendkosten niet meerekenen dan is dit 2 euro per cadeautje wat ik zou kunnen besteden.
Maar ik heb cadeautjes erin van 14,95 waarde, en daarom zit er ook een cadeautje in met 2 theezakjes aan een kerstknijper. En een pakje met lekkere koffie, en ook een mooi thee glas, en kristal kerstversieringen die ook duurder dan 2 euro zijn.
De bedoeling van de adventdoos is dat u vanaf 1 december elke dag een leuk, lekker en verwarmend cadeautje kan uitpakken. Dus een heerlijke kop winterthee, of chocolaatjes, of een kristal hanger om in de kerstboom of voor het raam te hangen. Leuke oorbellen, ter waarde van 15 euro, en een warm waxinelichthouder. Zelfs aan de vogeltjes heb ik gedacht.
Als u een doos vol waardevolle cadeautjes had verwacht dan had u de lumeriasurprisedoos kunnen bestellen. U heeft ook de engelen surprisedoos besteld en daarin zitten artikelen die met engelen te maken hebben. Als u de moeite had genomen om op mijn webshop te kijken, of te lezen wat erbij de artikel beschrijving stond had u kunnen zien dat engelen niet alleen in beeldjes komen. Jammer dat het niet aan uw verwachting kon voldoen, de roomspray, de engeltjes in bedelvorm, de kaarten, olie en sieraden. Helaas heb ik in de doos ook niet alles van u terug ontvangen, desondanks wel volledige terugbetaling gedaan.
De goodiebag was een kalender 2019 (12,99), mini roomspray, fengshui hanger (14,95) en engeltje, meer dan 25 euro waarde.
Door uw dreigende mailtjes, onfatsoenlijk taal gebruik en onredelijke manier van schrijven heb ik uw terug betaling een week uitgesteld. Meestal ontvangt de klant binnen 24 uur het geld retour op de rekening.
Maar als u mij met smaad en laster bestookt dan zal ik mij houden aan de wettelijke termijn van 30 dagen om uw geld te retourneren.
U had uw terugbetaling ondanks een niet volledige retour binnen 14 dagen op uw rekening.
Jammer dat ik niet aan uw verwachtingen kon voldoen.
Ik wens u een mooie decembermaand en zoals u al schreef gaat u alleen maar in stenen winkels kopen.
Wellicht het beste om gelijk te zien wat u ontvangt.

Vriendelijke groet Klaske Goedhart

Praktijk Lumeria

petra wolffram beoordeelde op 2018-11-12

Wauuww, nieuwe webshop!! superoverzichtelijk... :)

Praktijk Lumeria

Karin Falke beoordeelde op 2018-11-09

Ik ben zeer tevreden.
Het was er snel en goed verpakt

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Praktijk Lumeria

Carla Talens beoordeelde op 2018-10-30

Altijd netjes en mooi verpakt. Vriendelijk berichtje erbij. Pro mm a👍

Praktijk Lumeria

Marlène Allard beoordeelde op 2018-10-25

Heel tevreden, ik heb een week gewacht op de bestelling in Belgie, heel goed verpakt waarvoor mijn dank

Praktijk Lumeria

J beoordeelde op 2018-10-25

Goede communicatie en snelle verzending. Bedankt!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Praktijk Lumeria

Mascha Clevers beoordeelde op 2018-10-15

Zeer mooie artikelen en altijd klantvriendelijk.

Praktijk Lumeria

Diana Voorthuijzen beoordeelde op 2018-10-06

Supersnelle levering . En verassing bijgesloten . Super tevreden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Praktijk Lumeria

Silvia Faasse- Koen beoordeelde op 2018-10-05

Snelle levering goed verpakt .nog een extraatje er bij. Leuk om uit te pakken.

Praktijk Lumeria

Frieda Roldan Dalman beoordeelde op 2018-10-02

Duidelijk omschreven items en goede foto`s communicatie OK en verzending snel en netjes

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Praktijk Lumeria

TOPCLEANING beoordeelde op 2018-09-19

Snel en overzichtelijk. Alleen dat 2 kadeautjes in 1, overigens prachtige, verpakking zaten was jammer. Had expres 2 bestellingen gedaan om dit te voorkomen. Gelukkig zag ik het op tijd.

Praktijk Lumeria

Linda Wellekens beoordeelde op 2018-09-14

Mooi product, snelle levering, altijd een kadootje erbij :-) Dank u .

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Praktijk Lumeria

petra wolffram beoordeelde op 2018-09-10

goede service en uitleg, duidelijke en snelle facturatie. bij vragen is er altijd een antwoord.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.