Johanneskuiperweg 21
9257WK NOARDBURGUM

Ilona Van der Meulen beoordeelde op 2019-04-10

Snelle levering en een uitstekende service.

Yvette beoordeelde op 2019-04-06

tevreden, iets latere levering omdat niet alles wat ik besteld had op voorraad was. verliep! daar kan de webshop niets aan doen. ook fijn dat contact via WhatsApp mogelijk is en goed verliep!

liesje boer beoordeelde op 2019-04-02

Prijs kwaliteit verhouding, contact en verzending uitstekend. Vernieuwend in ondernemen

Esther Brouwer beoordeelde op 2019-03-30

Heel tevreden !!👍🏻👍🏻

Elly Vitullo beoordeelde op 2019-03-25

Goed op de hoogte gehouden van de optredende vertraging en probleem goed opgelost.

Lieke Kraal beoordeelde op 2019-03-20

Snelle levering. Zorgvuldig verpakt en verrassend door de extra kadootjes

Anita Mansveld beoordeelde op 2019-03-13

Altijd makkelijk te bestellen en betalen en snel in huis. Mooi en goed verpakt met altijd extraatje erbij!

Priscilla Van Der Mijnsbrugge beoordeelde op 2019-03-11

Zeer tevreden over al de producten die ik besteld heb. Zijn altijd netjes en goed verzorgd binnen gekomen.

Anita Van 't Wout beoordeelde op 2019-03-10

Super snel , prachtig verpakt , en een leuke kleine attentie erbij , was al een feestje om uit te pakken

Clementine van Buuren beoordeelde op 2019-03-01

Heel goede service!

Ron ter Schegget beoordeelde op 2019-02-18

Fijne shop met mooie producten. En boven al een prima service. De menselijkheid staat hoog aangeschreven en dat in de "onpersoonlijke" omgeving als internet is werkelijk een groot goed. Fijne shopervaring met leuke persoonlijk communicatie.

B van zetten beoordeelde op 2019-02-13

Goede kwaliteit ,uitstekende levering en service.

Rogé beoordeelde op 2019-01-30

Gewoon goed.

Dolores Calveras Y Guitart beoordeelde op 2019-01-12

Heel tevreden. Pakketje werd met veel liefde gemaakt. Top !

Bernadette Nijhuis beoordeelde op 2018-12-27

Snelle correcte levering en zeer snel antwoord bij vragen.

Miranda Simons-Verheijden beoordeelde op 2018-12-26

Ontzettend blij, snelle levering . Ik had een surprise pakket besteld, en of dat een surprise was. Blij verrast met deze mooie cadeaus.

Matthijs Bal beoordeelde op 2018-12-19

Prima geregeld, en snel binnen!! Kwaliteit zoals we gewend zijn van lumeria, heerlijk kerstcadeau voor de vrouw! Bedankt

J.M Kraft beoordeelde op 2018-12-18

Prima

Claudia de Graaf beoordeelde op 2018-12-15

Nette service en snelle levering.

Anouk SvH beoordeelde op 2018-12-14

Het ziet er prachtig uit en was lekker snel bezorgd. Super!