Johanneskuiperweg 21
9257WK NOARDBURGUM

davienja beoordeelde op 2017-04-16

super tevreden, dank je wel

MV beoordeelde op 2017-03-02

De oorbellen ontving ik heel snel en zien er mooi uit. Ook erg leuk beschermengeltje erbij gekregen, dat nu aan m'n sleutelbos prijkt. Ik ben erg tevreden over het uiterlijk en de service van mijn bestelling.

Farzana beoordeelde op 2017-02-26

Super snelle levering.

Carla beoordeelde op 2017-02-22

Ik ben altijd zeer tevreden !!
Altijd een verrassing bij de bestelling .
Geweldig geholpen , keurig ingepakt en verstuurd .
Dank hiervoor ! 💕