Brandgans 2
1423 RE Uithoorn
0612044360

Bol.com 2 9,0

Lisette beoordeelde op 2019-09-05

Resia, is super in haar service.
Ik mocht dezelfde dag nog bij haar langskomen om de spulletje voor mijn genderreveal op te halen.
Uit voorzorg jongen en een meisje fotolijstje meegenomen omdat het nog even spannend was wat het ging worden.
Resia is altijd vriendelijk en zeer betrokken met haar klanten. Leuk en fijn contact over de app. Zelfs s’avonds. Ze steekt onwijs veel tijd en zorg in haar bedrijfje, ze heeft speciale artikelen waardoor mijn genderreveal een groot succes was door de verkoop van haar producten, die zeer in de smaak vielen bij vrienden en familie. Resia nog een bedankt voor de goede en persoonlijke service.

Bas beoordeelde op 2019-08-28

Snel reactie op mijn vraag en pakketje al ma 1 dag binnen heel blij met mijn Basik superman en engel

Nancy beoordeelde op 2019-08-21

Ziet er zeer mooi uit , enkel is het in vergelijking met op de site zeer klein , dus foto is op de site serieus uitvergroot wat toch een beetje een ontgoocheling is als je het doosje opendoet !

Ramona beoordeelde op 2019-08-21

Treintje besteld voor eerste tandje. Ziet er mooi uit.

Audrey Hendrikx beoordeelde op 2019-05-18

Snelle bezorging en goede nette communicatie.

Willian beoordeelde op 2019-05-04

Overzichtelijke site en mn vrouw was erg blij met de 3 luik bruiloft lijst

De haas beoordeelde op 2019-05-03

De bestelling was nog mooier in het echt.! Snelle levering met track en tracé.
1 minpuntje, dat de afbeelding en beschrijving op shop beter kan.
Heb daardoor mijn vraag moeten mailen.. Kreeg wel de volgende dag gelijk antwoord.

Shelby beoordeelde op 2019-05-03

Ben erg tevreden , heel mooi en toen er iets kapot was met aankomst gelijk een nieuwe opgestuurd gekregen, super goede serves!!

Elona beoordeelde op 2019-04-23

Super snel geleverd 👌

Anita van Kalmthout beoordeelde op 2019-03-02

Snelle service

Nathalie beoordeelde op 2019-03-01

Sandra beoordeelde op 2018-11-30

Zeer tevreden. Snelle levering. Kwalitatief goede produkten. Vragen worden netjes beantwoord

J.groenhuyzen beoordeelde op 2018-11-29

Ik ben heel tevreden over prilorshop. Overzichtelijke webshop en snelle levering van mijn bestelde artikelen. Ik raad deze shop zeker aan voor leuke kadootjes.

Priscilla beoordeelde op 2018-11-29

Mooie overzichtelijke website met veel leuke en originele kadootjes! Goeie service!

Almar beoordeelde op 2018-11-07

Levering was super snel. Goed geholpen bij het bestellen. Prima webshop!