Maurice ravelstraat 13
1544 MH Zaandijk
0612044360

Bol.com 2 9,0

Audrey Hendrikx beoordeelde op 2019-05-18

Snelle bezorging en goede nette communicatie.

Willian beoordeelde op 2019-05-04

Overzichtelijke site en mn vrouw was erg blij met de 3 luik bruiloft lijst

De haas beoordeelde op 2019-05-03

De bestelling was nog mooier in het echt.! Snelle levering met track en tracé.
1 minpuntje, dat de afbeelding en beschrijving op shop beter kan.
Heb daardoor mijn vraag moeten mailen.. Kreeg wel de volgende dag gelijk antwoord.

Shelby beoordeelde op 2019-05-03

Ben erg tevreden , heel mooi en toen er iets kapot was met aankomst gelijk een nieuwe opgestuurd gekregen, super goede serves!!

Elona beoordeelde op 2019-04-23

Super snel geleverd 👌

Anita van Kalmthout beoordeelde op 2019-03-02

Snelle service

Nathalie beoordeelde op 2019-03-01

Sandra beoordeelde op 2018-11-30

Zeer tevreden. Snelle levering. Kwalitatief goede produkten. Vragen worden netjes beantwoord

J.groenhuyzen beoordeelde op 2018-11-29

Ik ben heel tevreden over prilorshop. Overzichtelijke webshop en snelle levering van mijn bestelde artikelen. Ik raad deze shop zeker aan voor leuke kadootjes.

Priscilla beoordeelde op 2018-11-29

Mooie overzichtelijke website met veel leuke en originele kadootjes! Goeie service!

Almar beoordeelde op 2018-11-07

Levering was super snel. Goed geholpen bij het bestellen. Prima webshop!