Kerkhoflaan 25
7811HG Emmen
06 – 223 288 69

Jolanda Lazeroms beoordeelde op 2019-08-03

goed en streeploos resultaat! Ben zeer tevreden.

Els Driessen beoordeelde op 2019-08-03

Geweldig

Margaretha Bieze beoordeelde op 2019-08-03

Goed

Marianne van Deursen beoordeelde op 2019-07-27

Heel tevreden ik heb dinsdag besteld en het werd woensdag bezorgd

Vera Verhaegen beoordeelde op 2019-07-27

Besteld en binnen twee dagen in huis, er was iets niet in orde en binnen een paar oor reactie .

Jan Willems beoordeelde op 2019-07-20

Ik ben zeer tevreden met de superdoek en de droogdoek
Als er mensen naar vragen dan leg ik uit hoe de ramen super worden zonder strepen of vlekken.
En hoe je ze kunt bestellen bij www.ecorein.nl !
Ik heb nu al drie keer een set voor iemand bij jullie besteld.
Het nadeel is dat ik ook iedere keer vezendkosten moet betalen!
J.Willems
Tellegenlaan 53
Dieren
E-mail. jwillems006@gmail.com

Gerdina de Bruijn - Vermeer beoordeelde op 2019-07-20

Nette en snelle levering !

Aaltje Bloemert beoordeelde op 2019-07-16

Tevreden, ene dag besteld, andere dag ontvangen, TOPPIE
Goeie prijs/kwaliteit verhouding

jolkje Huurman beoordeelde op 2019-07-14

Prima en gemakkelijke site om te bestellen en gelijk de volgende dag . Ook de producten doen het zeer goed erg tervreden.

Jan Feiken beoordeelde op 2019-07-13

Snel;le levering van een top product

Gerda Ockhuysen beoordeelde op 2019-07-08

Snelle levering en goed product

a veldmate beoordeelde op 2019-06-30

Heel tevreden

Bernadette Lunenborg beoordeelde op 2019-06-24

Altijd snel besteld en geleverd. Ik had de doeken voor ramen wassen. Nu iets besteld voor mijn auto. Ben benieuwd hoe dat werkt. En al meerdere familieleden wat gegeven. Iedereen is enthousiast. Ramen wassen kost nu zo weinig tijd. En dat past iedereen wel.

Silvia Jetten beoordeelde op 2019-06-24

Bril gekocht, maar teveel weerspiegeling in bril. Mail gestuurd in verband met retournering, wat veel voeten in aarde heeft gehad. Er waren nog nooit klachten over de overzetbril geweest.
Kon het alleen naar postbus retour sturen. En ja hoor, terug ontvangen omdat prodemonederland het niet van postbus opgehaald heeft. En dan is termijn van 2 weken verstreken.
Zo kan ik ook zaken doen.

Hoop dat ze contact opnemen om het op te lossen.

J.B.J Graaf beoordeelde op 2019-06-23

Superrrrrrr

Claudia Mierlo beoordeelde op 2019-06-22

Joop VanVelzen beoordeelde op 2019-06-18

Bestelling zeer snel en correct afgeleverd

Paulien Fuchs-Nijmeijer beoordeelde op 2019-06-10

Heel tevreden. Dinsdag eind van de middag een bestelling geplaatst en woensdag al binnen

Baukje Blomsma beoordeelde op 2019-06-09

Het bestelde pakket werd binnen 2 dagen bezorgd. Super!!

Willy Schellekens beoordeelde op 2019-06-08

Perfect vanaf bestelling tot de levering