Kerkhoflaan 25
7811HG Emmen
06 – 223 288 69

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Paulien Fuchs-Nijmeijer beoordeelde op 2019-06-10

Heel tevreden. Dinsdag eind van de middag een bestelling geplaatst en woensdag al binnen

Baukje Blomsma beoordeelde op 2019-06-09

Het bestelde pakket werd binnen 2 dagen bezorgd. Super!!

Willy Schellekens beoordeelde op 2019-06-08

Perfect vanaf bestelling tot de levering

gerda van oort beoordeelde op 2019-06-08

helemaal geweldig ik ben er erg blij mee wat een goeie doeken alles schoon en streeplloos in een wip.

Peter Jansen beoordeelde op 2019-06-08

Prima afhandeling, snelle levering, kortom: uitstekend!

Tineke Veldhuizen beoordeelde op 2019-06-08

Goede afhandeling, snel geleverd,
Goede doeken

Jos Terpstra beoordeelde op 2019-06-08

snel en correct afgehandeld zo als het hoort

Joke de Klerck beoordeelde op 2019-06-05

Helemaal tevreden , zaterdag besteld en maandag in huis. Helemaal tevreden 👍

Tineke Broekstra beoordeelde op 2019-06-03

De bestelling die ik maak is altijd correct!

Diny Keeris beoordeelde op 2019-05-28

Snelle levering. Prima.

Anjo Geraerts beoordeelde op 2019-05-28

Ongelooflijk wat een fijn doekjes voor de ramen te wassen je wordt er vrolijk van en de levering was uitstekend

Fransje Obbens beoordeelde op 2019-05-26

Snelle bezorging en afhandeling.
De werkdoekjes voldoen aan wat er over gezegd wordt. Het werkt echt.

Ans Van de haar-laros beoordeelde op 2019-05-14

Ik had de doeken donderdag besteld en vrijdag al in huis 👍geweldig

Petra van Spijk beoordeelde op 2019-05-13

Goede digitale weergaven van de producten en Snelle levering van de bestelde producten.

marion consten beoordeelde op 2019-05-11

bezorging was goed, maar heb twee bestellingen achter elkaar gedaan met ongeveer een kwartier tussenposen,en heb twee keer bezorgkosten moeten betalen.

Chantal Schuitemaker-Vriend beoordeelde op 2019-05-01

Snel geleverd . Erg handig in gebruik .

Erica Werkhoven beoordeelde op 2019-04-22

VLOTTE EN CORRECTE LEVERING

peter van den heuvel beoordeelde op 2019-04-14

gewoon zoals het moet.

Esther Snijders beoordeelde op 2019-04-13

snelle levering

Nicole Wensink beoordeelde op 2019-04-09

zeer tevreden over de snelle afhandeling van de bestelling