Kerkhoflaan 25

gewoon zoals het moet.

Esther Snijders beoordeelde op 2019-04-13

snelle levering

Nicole Wensink beoordeelde op 2019-04-09

zeer tevreden over de snelle afhandeling van de bestelling

Martijn Alink beoordeelde op 2019-04-08

Gewoon goed , en snel geleverd

D Van den akker beoordeelde op 2019-04-07

Ik werk thuis al even met ecorein via een vriendin. Een tip gekregen echt super wil niet anders meer zelfs mijn dochter werkt er mee in de thuiszorg die is net als ik wil ook niets anders meer

Jolanda Van Schijndel beoordeelde op 2019-03-31

Netjes verstuurd . Snelle levering . En erg fijne doekjes .

c brand beoordeelde op 2019-03-28

Ik ben heel te vreden over de doekjes en de snelheid. Dat het bezord is. Ze werken fantastisch .Je hebt nu zo je ramen klaar.Een aanrader.

Francine vd Wilden beoordeelde op 2019-03-27

Super doeken, snelle levering👍🏻

Marian Koopmans beoordeelde op 2019-03-26

Op woensdagavond besteld, donderdagmorgen al in huis. Keurig verpakt,

José Prins beoordeelde op 2019-03-25

Geen strepen meer op de ramen, razend snel klaar. Perfect. Verder snelle levering.

Titia Schroder beoordeelde op 2019-03-25

Goede en snelle levering