Josink Hofweg 34
7545 PP Enschede

8,6

The Feedback Company 338 8,6

G. van Marion beoordeelde op 2018-01-11

2 USB RGB Led strips besteld. Weliswaar netjes geleverd, maar de kwaliteit was zeer slecht. De aansluitingen waren dermate dat de led-strips alleen branden als je de aansluitingen zelf even vast hield. De bedieningspaneeltjes zitten in een krimpkous en werd het zoeken waar je precies op moet drukken. Bij de retourzending voorgaande ervaring aangegeven. Het aankoopbedrag werd netjes teruggestort maar inhoudelijk werd er niet gereageerd. Wie zwijgt stemt toe, dus voor mij geen bestellingen meer bij deze webshop

Lenten beoordeelde op 2017-04-24

Snel in huis en de set compleet is echt een aanrader

Dalgliesh beoordeelde op 2017-04-04

25 maart een foamroller besteld, ik verwacht dan een levertijd van 2/3 dagen, zeker als er niet is aangegeven dat het product niet op voorraad is. Zojuist, 4 april gebeld, en foamroller kan eind van de week bezorgd worden.
Werkelijk waar een waardeloze service, en niet de schuld geven aan: "een stukje techniek en software"

TZC Vahalis beoordeelde op 2017-02-23

Voor onze zwemvereniging hebben wij diverse sets Fitness Elastiek XL aangeschaft. Bij meerdere sets gelden andere prijzen, binnen enkele minuten hadden we al een offerte binnen en ook de bestelling was de volgende dag al binnen. Na twee weken, toen wij voor het eerst alle verpakkingen met pullbands tegelijkertijd gebruikten bleek dat bij één verpakking er één enkelhouder ontbrak. Omdat sommige verpakkingen al eerder waren gebruikt en we op dat moment pas voor het eerst alles sets tegelijktertijd gebruikten kwam dit toen pas naar voren. Het kan dus ook best zo zijn dat alles netjes compleet was toen ze het hebben verstuurd en dat er in de tussenliggende periode één enkelband is kwijtgeraakt. Vandaar dat wij Pullbands.nl de vraag hebben gesteld of het mogelijk was om één losse enkelband te bestellen? Daarop kregen wij de reactie dat ze als service één enkelband gratis gingen opsturen! Daarom krijgt Pullbands.nl van onze zwemvereniging voor deze uitstekende service een 'warme douche'!

Bruce Hooikaas beoordeelde op 2016-03-16

Pullbands heeft een uitstekende service verleend. Ik had 2 losse groene elastieken besteld en verwachtte deze de volgende dag in huis te hebben. Ze hadden ze wel verstuurd, maar waren mogelijk bij de post achter gebleven. Hierop heb ik hen gebeld en omdat er inmiddels 6 dagen waren verstreken, heeft Pullbands mij een complete set toegestuurd voor de prijs van 2 losse elastieken. Het heeft natuurlijk wel allemaal wat langer geduurd, maar het was een mooi gebaar van Pullbands.

Slagter beoordeelde op 2016-01-25

Snel in huis en de opbergzak is een stuk groter geworden. Hierdoor is het makkelijk om elastieken snel uit de zak te halen

Danny beoordeelde op 2016-01-11

De bestelling en bezorging gingen goed zoals het hoort. Na 3 keer trainen kwam ik er achter dat de elastieken niet heel zwaar waren en mailde pullbands daarom ook of ik de xxx heavy elastiek los kon bestellen, dezelfde dag kreeg ik een mail terug met dat dit kon alleen in combinatie met handgrepen voor 20 euro .Vond dit vrij duur en waarom alleen met de handgrepen. Dezelfde avond ging ik weer trainen met mijn elastieken en zag dat mijn handgreep al voor driekwart gescheurd was en mailde dit naar pullbands maar een week later en na nog een mail en telefoontje verder krijg ik geen antwoord. Eenmaal besteld is er geen garantie of goede communicatie mogelijk bij pulbands.nl.

Na de review kwam er wel direct contact en kreeg ik een set handgrepen opgestuurd. Uiteindelijk goed opgelost maar vind dat ik er teveel moeite voor moest doen.

Reactie van Specishops FitshopXL.nl:
Beste Danny,

Fijn om te horen dat de handgrepen zijn afgeleverd. Omdat de handgrepen worden verzonden middels de briefpost, zijn deze vaak wat langer onderweg en kunnen wij deze niet binnen 24 uur afleveren.

Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact op.

Jeroen Boeve
Specishops

Marianne beoordeelde op 2015-08-06

Dit is service. Snel geleverd voor een goede prijs en zonder verzendkosten. Het product (waar het natuurlijk om gaat) werkt super.

Maike beoordeelde op 2015-03-16

Handig product ter vervaining van sportschool en goede service en snel in huis bedankt

Lars beoordeelde op 2015-02-09

Snel in huis en product is gelijk aan wat in in gedachten had. Kan nu snel gaan trainen. Dankje

Richard beoordeelde op 2015-02-04

Omdat de set die ik besteld had niet meer op voorraad was duurde de levering langer dan dat op de website gepubliceerd is. Dit werd pas gemeld na een door mij verstuurde mail. De mail werd wel snel en goed beantwoord. Ook voor het gratis e-book met oefeningen moest ik een mail sturen aangezien die niet direct meegeleverd werd. E-book werd daarna direct toegezonden. Set is van een uitstekende kwaliteit en de banden geven meer weerstand dan wat ik verwacht had. Prima product dus!!

Melis beoordeelde op 2015-02-04

Snel in huis en goed product. Video op productpagina is echt een usp

A van nimwegen beoordeelde op 2014-12-27

Dinsdag 12:30 dus voor 16:00 besteld ....zaterdag nog niks in huis dus voor 16:00 uur besteld volgende dag niks in huis wat dus wel word gegarandeerd op de website

Fam. Ro.. beoordeelde op 2014-08-21

Verder geen opmerkingen

Sander Doorn beoordeelde op 2014-08-19

Niet duur en handig product. Was binnen 24uur afgelevert

Henk beoordeelde op 2014-07-21

Leuk product, bedank!

Martin Ve. beoordeelde op 2014-07-11

Snel in huis en meer dan tevreden over het product (complete set)

David beoordeelde op 2014-07-05

Na een mail heb ik mijn geld terug gekregen en een excuses. Geen idee waar de fout ligt, of bij hen of bij postNL.

Marinde beoordeelde op 2014-06-05

Binnen 24 uur thuis en nu snel sporten