Gaussstraat 17
6533LD Nijmegen

S.visser beoordeelde op 2019-05-17

Goede artikelen

Christel beoordeelde op 2019-05-13

prima product en goede service

Anoniem beoordeelde op 2019-05-04

Fijn om mijn paarden tegemoet te kunnen komen in hun natuurlijke behoeftes

conny beoordeelde op 2019-04-28

goede service en prima produkt

Anoniem beoordeelde op 2019-04-25

Super snelle service! Ben heel erg tevreden!

Sylvane Ritter beoordeelde op 2019-04-25

Geweldige visie. Ik ben blij dat ik Pure Horse gevonden heb.

Gerdie beoordeelde op 2019-04-23

Goede service!

Linda Lebesque beoordeelde op 2019-04-08

Goede kwaliteit, mooie producten

Esther beoordeelde op 2019-04-05

Mijn paard heeft last van spijsverteringsproblemen. Ik heb alles goed op orde qua huisvesting, hoeven etc. Qua voer en kruiden raakte ik verstrikt in de vele informatie op internet. Ik heb daarom Jantine op locatie laten komen om zo het beste advies voor mijn paard te krijgen. Jantine heeft veel kennis en neemt de tijd voor een goed advies. Ik was al enthousiast over de box, maar na de eerste maand gebruiken al helemaal. Het is makkelijk in gebruik en mijn paard vindt het heerlijk! Ik kijk uit naar de tweede box. Ik zou niets anders meer willen. Pure en natuurlijke voeding, super!

Anoniem beoordeelde op 2019-04-03

Bestelling Pure Horse Box