Gaussstraat 17
6533LD Nijmegen

Rianne Top beoordeelde op 2019-08-18

Snelle service en levering

Natacha Bozikovic beoordeelde op 2019-08-17

Goede correcte communicatie. Heel.klant vriendelijk en.snel geleverd.

Kelly Deneyer beoordeelde op 2019-08-17

Producten zien er zeer gezond uit, paard eet het heel smakelijk op. De kleine hoeveelheid moest hij toch even op kauwen wat normaliter hap slik op is.
Ik ben benieuwd naar de veranderingen die het voer gaan hebben, iedere dag kruiden nr1, bokashi en veenbes en als extratje een kruidenmix voor ontspanning!

marsja westerbeek beoordeelde op 2019-08-15

mijn paard vind het zo lekker. Heeft totaal niet hoeven wennen aan de smaak

Bianca Kurvink beoordeelde op 2019-08-13

Mooie kwaliteit voer en alles puur natuur de paarden vinden het lekker. Wat ik een heel groot plus punt vind is de grote kennis van zaken.

Hanne Verbelen beoordeelde op 2019-08-13

Vrij lange wachttijd voor de hooikussens. Wel meteen na de bestelling hierover ingelicht en zeer snel antwoord op mijn mail. Fijn dat er samen gewerkt wordt met een maatwerkbedrijf en goed product!

Ciska Menting beoordeelde op 2019-08-09

Goede service, goed advies, altijd ruimte voor overleg. Producten zien er goed uit.

Saskia Reekers beoordeelde op 2019-08-09

Snelle levering, fijne deskundige webshop

anita dame beoordeelde op 2019-08-09

heel tevreden over het product wat ik besteld heb

Fransje van 't Hull beoordeelde op 2019-08-05

Je krijgt snel antwoord op je mail als je vragen of opmerkingen hebt. Verzenden naar een GLS afhaalpunt is wat onhandig en levert een dag vertraging op maar dat ligt volgens mij aan de werkwijze van GLS.

Ingrid Kuijlen Mulders beoordeelde op 2019-08-04

Eerste levering naar wens verlopen

Femke Dölle beoordeelde op 2019-08-01

Producten snel in huis.

Raissa van Bergendael beoordeelde op 2019-07-27

Goede (onderbouwde) adviezen. Jantine heeft veel kennis en wil het beste voor de paarden.

Ester Michiels beoordeelde op 2019-07-27

Super goed

Anne van Wieringen beoordeelde op 2019-07-27

Uitstekende service en producten.

Carmen van der Veen beoordeelde op 2019-07-26

Bestelling was snel en makkelijk en werd vlot bezorgd. Het product (trio proefverpakking) ziet er goed uit en voldoende om serieus te kunnen proberen.

Ramona Kerstens beoordeelde op 2019-07-26

Super kwaliteit! Altijd en snel een deskundig antwoord op je vragen en vooral een eerlijk antwoord!

Linde Thonissen beoordeelde op 2019-07-25

Mooie producten en fijn persoonlijk advies voor mn paarden. Echt een aanrader!

Cassandra Ter Brugge beoordeelde op 2019-07-25

Duidelijke site en snelle service

Jenny Sijbers beoordeelde op 2019-07-25

Goede service, goed advies, snelle levering.