RecycleMan.nl
Webshop waar allerlei gadget/kabels/DHZ artikelen/gebruiksvoorwerpen etc...etc... te koop aangeboden worden.
Uniek is de verzendmethode waarbij uitsluitend herbruik wordt gemaakt van verpakkingsmateriaal.
Alle artikelen in de Webshop zijn NIEUW maar het verpakkingsmateriaal is al eerder gebruikt.
Daardoor zijn er geen verpakkingskosten en ook verwerkingskosten worden NIET in rekening gebracht.
Zelfs Verzendkosten (brievenbuspost) neemt RecycleMan.nl zelf voor zijn eigen rekening.
Hierdoor worden er dus ook Géén verzendkosten in rekening gebracht.

De zekerheden van http://www.recycleman.nl/cw43

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015