Jan Steenstraat 6
2023 AN Haarlem
+31235765592

Irma Neijman beoordeelde op 2018-01-22

Al jaren klant en zeer tevreden! Altijd bereikbaar bij 'problemen' en denkt effecfief mee! Top dus :-)

Marco Reitsma beoordeelde op 2017-12-23

Remco heb ik leren kennen toen ik organisator was van het festival Geuzenpop. Remco is destijds via via gevraagd een één van de podia te presenteren en... wat een feest was dat! Op het podium een ontembaar podiumbeest waardoor zelfs de starten artiest bji Remco uit de bus kwam als internationale ster. Remco zorgde zelf voor veel achtergrond info en voor ik het wist, stond Remco jaar in jaar uit als presentator op Geuzenpop! Naast een ontzettend goede presentator ook nog eens een duizendpoot en een zeer fijn persoon!

Wilma Vermunt, T44-teksten&projecten beoordeelde op 2017-12-22

Dankzij Remco hebben wij een mooie website. Hij is prima bereikbaar en reageert snel en adequaat bij vragen. Remco is een aanrader!!!

Ziggy Klazes beoordeelde op 2017-12-22

Remco Rhee heeft op vakkundige, betrokken en snelle wijze een prachtige website gemaakt. De service achteraf is geweldig, Remco is makkelijk bereikbaar en in staat snel en adequaat te reageren op een hulpvraag. Ik kan Remco Rhee van harte aanbevelen.

Henny Leeflang beoordeelde op 2017-11-22

De evenementen die Remco voor ons presenteert worden op een betrokken, professionele en gedreven manier door hem neergezet. Prettig om mee te werken en hij weet de toon van het moment altijd exact te raken.

wilma van os beoordeelde op 2017-11-14

geweldige site dankzij Remco Rhee Producties gekregen, mede door de adviezen die ik kreeg.
snel reactie als ik een vraag heb .

Marije beoordeelde op 2017-11-14

Zeer kundige en professionele hulp. Zakelijk maar heel persoonlijk. Hier besteed ik graag mijn zaken uit.

Yves Deen beoordeelde op 2017-11-14

Ik ben ontzettend tevreden. Helpt je waar nodig en is zeker een aanrader voor andere klanten!