Remco Rhee Producties

ONLINE | VIDEO | EVENT

Lidmaatschap per 05-07-2018 stopgezet

• Irma Neijman
    Review voor Remco Rhee Producties

Al jaren klant en zeer tevreden! Altijd bereikbaar bij 'problemen' en denkt effecfief mee! Top dus :-)

• Marco Reitsma
    Review voor Remco Rhee Producties

Remco heb ik leren kennen toen ik organisator was van het festival Geuzenpop. Remco is destijds via via gevraagd een één van de podia te presenteren en... wat een feest was dat! Op het podium een ontembaar podiumbeest waardoor zelfs de starten artiest bji Remco uit de bus kwam als internationale ster. Remco zorgde zelf voor veel achtergrond info en voor ik het wist, stond Remco jaar in jaar uit als presentator op Geuzenpop! Naast een ontzettend goede presentator ook nog eens een duizendpoot en een zeer fijn persoon!

• Wilma Vermunt, T44-teksten&projecten
    Review voor Remco Rhee Producties

Dankzij Remco hebben wij een mooie website. Hij is prima bereikbaar en reageert snel en adequaat bij vragen. Remco is een aanrader!!!

• Ziggy Klazes
    Review voor Remco Rhee Producties

Remco Rhee heeft op vakkundige, betrokken en snelle wijze een prachtige website gemaakt. De service achteraf is geweldig, Remco is makkelijk bereikbaar en in staat snel en adequaat te reageren op een hulpvraag. Ik kan Remco Rhee van harte aanbevelen.

• Henny Leeflang
    Review voor Remco Rhee Producties

De evenementen die Remco voor ons presenteert worden op een betrokken, professionele en gedreven manier door hem neergezet. Prettig om mee te werken en hij weet de toon van het moment altijd exact te raken.

• wilma van os
    Review voor Remco Rhee Producties

geweldige site dankzij Remco Rhee Producties gekregen, mede door de adviezen die ik kreeg.
    snel reactie als ik een vraag heb .

• Marije
    Review voor Remco Rhee Producties

Zeer kundige en professionele hulp. Zakelijk maar heel persoonlijk. Hier besteed ik graag mijn zaken uit.

• Yves Deen
    Review voor Remco Rhee Producties

Ik ben ontzettend tevreden. Helpt je waar nodig en is zeker een aanrader voor andere klanten!