Beerseweg 34-a

Mystery shopper

Lees
waarom

Ingrid Lemmen beoordeelde op 2019-09-20

Producten staan overzichtelijk, met duidelijk omschrijving.
Simpel om te bestellen.

Hans Drouven beoordeelde op 2019-09-18

snelle levering en betrouwbare voeding

Nicole Bakker beoordeelde op 2019-09-13

goede kwaliteit en snel thuis bezorgd!

y gorree beoordeelde op 2019-09-11

snelle levering

Jose Antonio Ruiz Fernández beoordeelde op 2019-09-04

Uitstekend en snel de bestelling binnen gekregen .

Roy Pieper beoordeelde op 2019-08-20

Zeer tevreden

Gast beoordeelde op 2019-08-14

Zeer klant- vriendelijk bedrijf en deskundig antwoord op alle vragen gekregen. Zal dit bedrijf zeker regelmatig bezoeken om bestellingen te plaatsen.

Dick Salm beoordeelde op 2019-08-08

Matige webwinkel stopt steeds en dan moet je weer van voren aan beginnen.

Anja Kerskes beoordeelde op 2019-08-07

snelle levering van de producten.

M de Keijser beoordeelde op 2019-07-13

Prima service

Roger Poelmans beoordeelde op 2019-07-08

Heel tevreden

P.J. Vooges beoordeelde op 2019-07-03

Duidelijke website, alle producten duidelijk omschreven.
Logische opbouw.
Prijs wat aan de hoge kant, je zou verwachten dat deze minimaal gelijk ligt met de prijs die je op internet moet betalen, niet dat de fabrikant zelf duurder is.

Reactie van Renskes Webwinkel:
Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie.

Als groothandel/producent hanteren wij altijd de verkoopadviesprijzen en berekenen wij verzendkosten. Daardoor zijn wij inderdaad vaan wat duurder als andere webwinkels.
Dit is echter bewust, wij willen en kunnen als groothandel/producent niet concurreren met de winkels en groothandels die onze producten afnemen.
Onze webwinkel is van vroeger uit bedoelt toen de producten nog niet landelijk verkrijgbaar waren en is nu vooral als extra service of voor de klanten die gewoon graag rechtstreeks bij ons bestellen.

Groet,

Team Renske

Gast beoordeelde op 2019-07-03

Prima,werd alleen een dag later geleverd!

Reactie van Renskes Webwinkel:
Goedemiddag,

Vervelend dat levering een dag te laat was.
Helaas kampt de PostNL al een aantal weken met achterstanden, daardoor kan dit wel eens voor komen. Dat hebben wijzelf niet in de hand helaas.

Groet,

Team Renske

Jean-Paul van Dinther beoordeelde op 2019-06-30

Had zegeltjes gespaard en opgestuurd naar Renske en netjes mijn kortingscode via de mail gekregen. Dezelfde dag een bestelling geplaatst in hun webshop en de volgende dag al een huis. Kan niet anders zeggen dan snelle en goede afwikkeling.

Mart Stol beoordeelde op 2019-06-28

goede hulp bij inleveren van spaarpunten

Ans van der Vlugt beoordeelde op 2019-06-26

Super service

Jetty Meester beoordeelde op 2019-06-25

Zondagavond bij het bestellen kon ik gelijk al een bezorgmoment uitkiezen die mij het beste uit kwam, dit is erg prettig,ik had dinsdagmiddag aangegeven en het pakketje is ook netjes binnen de aan gegeven tijd bezorgd .Het probeerpakket bevat meer aan waarde als wat je ervoor betaald !

Gillian Montague Peters beoordeelde op 2019-06-15

Deze keer goed verpakt. De bezorging werd wel een dag later ipv de op de website aangegeven dag.

Frederique Laurent beoordeelde op 2019-06-07

Vlotte afhandeling van de bestelling.

Marijke Bergsma beoordeelde op 2019-06-03

Ik ben tevreden over de bestelling, wel jammer dat de bezorg datum anders was dan die ik had uitgezocht.