Seedûker 12
9051VB Stiens

8,9

Fam. Oss beoordeelde op 2019-02-13

Mooi wat de producten van RigostepSpecialist doen!
Skylt Lak is een mooi product om mee te werken. 10+

Cor beoordeelde op 2019-02-09

Gisteren besteld en vandaag netjes op tijd geleverd.

Mark beoordeelde op 2018-09-06

Erg tevreden hoe het is gelopen! Bestelling gisteren besteld en vandaag in huis. Voor herhaling vatbaar!

Maurice T beoordeelde op 2018-09-06

Snelle levering en deskundig advies! Heb mij eikenhouten vloer met behulp van skylt een super mooie uitstraling gegeven! Top product.

P. van Mill beoordeelde op 2018-08-22

Na de online bestelling bij RigoStep heb ik geen bevestiging mogen ontvangen van de bestelling. 3 dagen gewacht en toen maar gaan bellen. Telefoon werd gewoon niet opgenomen, zelfs geen voicemail en dit twee dagen lang. Ik weet nu nog niet wat er met mijn bestelling is gebeurd. Goed voorbeeld van hoe het absoluut niet moet. Zal hier zeker niets meer bestellen.

Nick beoordeelde op 2018-08-08

Mooi resultaat en snel geleverd!

Jorik Jansma beoordeelde op 2018-02-20

Top service! Prijs kwaliteit is goed! Daarnaast duidelijke uitleg over het gebruik van het product!