Havezathenlaan 130
9301SL RODEN
KvK kVk no: 61110752

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Erwin Herman beoordeelde op 2018-06-15

Goede producten, veel voorraad en mooie prijzenšŸ‘

francien klaassen beoordeelde op 2018-06-14

Heel tevreden altijd keurig op tijd binnen heel netjes verpakt en niet duur goed spul voor weinig geld mvg

Elleke beoordeelde op 2018-06-14

Super service, snel, vriendelijk en ze denken net je mee! Gewoon goede betrouwbare webshop. Aanrader!!

Erik Hammer beoordeelde op 2018-06-14

Bestellingen altijd voorradig en supersnel geleverd.
Verder goed contact met de verkoper! Super tevreden!

Michael Doves beoordeelde op 2018-06-09

Bestellingen worden direct geregeld en afgehandeld. Zeer nette service! Roken kan goedkoper is zeker een aanrader voor esmokers. Uitstekend!

Rob van den Bos beoordeelde op 2018-06-08

Heel erg tevreden, had 1 keer een bestelling vlak voor mijn vakantie en die werd keurig op tijd door de eigenaar bij mij thuis afgeleverd... Superstore.
bestellingen zijn ook altijd snel en ook nog voordelig.

Marc Hut beoordeelde op 2018-06-05

Ik wist niet welke e-sigaret voor mij geschikt was. Maar roken kan goedkoper heeft mij goed en vakkundig geholpen met het uitzoeken van een goede e-sigaret.

Heel erg bedankt voor de goede service!