Havezathenlaan 130

9,9

Dieneke van Duinen beoordeelde op 2018-07-17

Goede kwaliteit, snelle levering

Reactie van Roken kan Goedkoper:
Dag Dineke, hartelijk dank voor je beoordeling, dat doet een mens goed

Tim Hammer beoordeelde op 2018-07-17

Zeer tevreden met roken kan goedkoper. Met name Bas v d Starre.

Reactie van Roken kan Goedkoper:
Dag Tim, hartelijk dank voor je beoordeling, dat doet een mens goed

Bas Geursen beoordeelde op 2018-07-16

Prima, supersnelle levering geen gezeur...

Reactie van Roken kan Goedkoper:
Dank je wel voor het compliment Bas aan ons, doet ons goed om te weten en kunnen onze service uitbreiden

Marc Gusdorf beoordeelde op 2018-07-16

Goede service, snelle levering en goede staffelkorting!

Reactie van Roken kan Goedkoper:
Dank je wel voor het compliment Marc aan ons, doet ons goed om te weten en kunnen onze service uitbreiden

w henraath beoordeelde op 2018-07-16

altijd snelle levering

albert tempelman beoordeelde op 2018-07-16

Snelle bezorging ( uitstekend ). Alleen de bezorgkosten maken dat ik niet alles bij hun koop.

Beste Albert,

Binnenkort komt de nieuwe regeling met betrekking tot rookwaar. In deze regeling is opgenomen dat je als webwinkel geen gratis verzendkosten meer mag hanteren.

Omdat wij onze webshop zo goed mogelijk willen laten voldoen aan deze regeling, brengen wij verzendkosten in rekening.

Het Roken kan Goedkoper team.

Wiebe Wesstra beoordeelde op 2018-07-05

Heel erg tevreden , vlotte levering en persoonlijke service, een echte aanrader

Elleke beoordeelde op 2018-06-21

Snel en betrouwbaar!

Dank je wel Elleke

Erwin Herman beoordeelde op 2018-06-15

Goede producten, veel voorraad en mooie prijzenšŸ‘

francien klaassen beoordeelde op 2018-06-14

Heel tevreden altijd keurig op tijd binnen heel netjes verpakt en niet duur goed spul voor weinig geld mvg

Elleke beoordeelde op 2018-06-14

Super service, snel, vriendelijk en ze denken net je mee! Gewoon goede betrouwbare webshop. Aanrader!!

Erik Hammer beoordeelde op 2018-06-14

Bestellingen altijd voorradig en supersnel geleverd.
Verder goed contact met de verkoper! Super tevreden!

Michael Doves beoordeelde op 2018-06-09

Bestellingen worden direct geregeld en afgehandeld. Zeer nette service! Roken kan goedkoper is zeker een aanrader voor esmokers. Uitstekend!

Rob van den Bos beoordeelde op 2018-06-08

Heel erg tevreden, had 1 keer een bestelling vlak voor mijn vakantie en die werd keurig op tijd door de eigenaar bij mij thuis afgeleverd... Superstore.
bestellingen zijn ook altijd snel en ook nog voordelig.

Marc Hut beoordeelde op 2018-06-05

Ik wist niet welke e-sigaret voor mij geschikt was. Maar roken kan goedkoper heeft mij goed en vakkundig geholpen met het uitzoeken van een goede e-sigaret.

Heel erg bedankt voor de goede service!