Ganssteeg 4a
4112NN Beusichem

meneer en mevrouw Jacobs beoordeelde op 2019-02-16

Heel tevreden, we hadden de tegels erg snel in huis. De afbeelding op de tegels is prachtig geschilderd.

familie Hoogveldt beoordeelde op 2019-02-07

Prima geholpen,zeer vriendelijke mensen,en de bestelling netjes op tijd!

mevrouw Janson beoordeelde op 2019-02-07

Goede service..

Baukje de Beer beoordeelde op 2019-01-25

Super service, laagdrempelig app contact en goede begeleiding.

Fam. Luites beoordeelde op 2019-01-07

Vriendelijk te woord gestaan.
Prima uitleg hoe de tegeltjes te verwerken, goed verzorgd bij aflevering (ophalen).

Linda beoordeelde op 2019-01-03

De volgende dag reeds ontvingen! Helemaal top. De kippetjes zojn prachtig geworden

mevrouw Van der Toorn beoordeelde op 2018-11-08

Supertevreden! Ik ben uitgebreid geadviseerd in de showroom over welke mix witjes het best in mijn keuken past, over de hoeveelheid benodigde witjes en over de best bijpassende kleur voeg. De handbeschilderde witjes die ik had besteld zijn prachtig, allemaal net ietsje anders en dat maakt de keuken áf. Ben heel blij met het resultaat.

mevrouw Beugels beoordeelde op 2018-11-08

Vriendelijke ontvangst en bediening. Goed meedenken.

Frederic beoordeelde op 2018-11-08

Hele vriendelijke verkoper, mooi materiaal

Els & Martijn Grondijs beoordeelde op 2018-09-23

Goede service en vlotte levering

Nicole van der Sluys beoordeelde op 2018-09-19

Het pakket was heel goed verpakt, en alle tegels zijn onbeschadigd aangekomen!

Peter en Kiem beoordeelde op 2018-09-18

Heel vriendelijk onthaal met koffie en koek, kundig advies en heel servicegericht. Wij zijn een heel tevreden klant.

Onno ten Berge beoordeelde op 2018-08-23

Tip: bel met Rozendonk voor advies ! Buitengewoon vriendelijk geholpen en goed advies over kleuren en voorbeelden gekregen.

mevrouw Bijvoets beoordeelde op 2018-07-08

Zeer tevreden, ook paar keer in winkel geweest en elke keer fijn en behulpzaam geholpen. De muizentegels zijn anders in de keuken geplaatst dan normaal (in de vensterbank) en met hulp van Rozendonk- friese witjes is het precies zo geworden als ik in gedachte had.

familie Willemen beoordeelde op 2018-06-15

top !

Crista Knierim beoordeelde op 2018-06-08

Voor diverse ruimtes in ons huis Friese witjes besteld bij Rozendonk Antiek friesewithes.nl. Zeer goede service, snelle levering en er wordt uitgebreid de tijd genomen voor oplossingen, mee denken en goed advies. Een zeer tevreden klant :-)

Geert Verhoeven beoordeelde op 2018-06-07

Tof onthaald, alles te bekijken. Direct meegenomen wat beschikbaar was; rest kosteloos nagestuurd. Top service. Was zeker ritje waard vanuit België.

Leon Brancart beoordeelde op 2018-06-07

Super geregeld

familie van Gorp beoordeelde op 2018-05-31

Goed contact en een goede service zijn ook heel vriendelijk en de koffie staat altijd klaar.

M. Batenburg beoordeelde op 2018-04-25

Goede service aan telefoon, snelle levering en keurig ingepakt. Mooi product