Ganssteeg 4a
4112NN Beusichem

mevrouw Van der Toorn beoordeelde op 2018-11-08

Supertevreden! Ik ben uitgebreid geadviseerd in de showroom over welke mix witjes het best in mijn keuken past, over de hoeveelheid benodigde witjes en over de best bijpassende kleur voeg. De handbeschilderde witjes die ik had besteld zijn prachtig, allemaal net ietsje anders en dat maakt de keuken áf. Ben heel blij met het resultaat.

mevrouw Beugels beoordeelde op 2018-11-08

Vriendelijke ontvangst en bediening. Goed meedenken.

Frederic beoordeelde op 2018-11-08

Hele vriendelijke verkoper, mooi materiaal

Els & Martijn Grondijs beoordeelde op 2018-09-23

Goede service en vlotte levering

Nicole van der Sluys beoordeelde op 2018-09-19

Het pakket was heel goed verpakt, en alle tegels zijn onbeschadigd aangekomen!

Peter en Kiem beoordeelde op 2018-09-18

Heel vriendelijk onthaal met koffie en koek, kundig advies en heel servicegericht. Wij zijn een heel tevreden klant.

Onno ten Berge beoordeelde op 2018-08-23

Tip: bel met Rozendonk voor advies ! Buitengewoon vriendelijk geholpen en goed advies over kleuren en voorbeelden gekregen.

mevrouw Bijvoets beoordeelde op 2018-07-08

Zeer tevreden, ook paar keer in winkel geweest en elke keer fijn en behulpzaam geholpen. De muizentegels zijn anders in de keuken geplaatst dan normaal (in de vensterbank) en met hulp van Rozendonk- friese witjes is het precies zo geworden als ik in gedachte had.

familie Willemen beoordeelde op 2018-06-15

top !

Crista Knierim beoordeelde op 2018-06-08

Voor diverse ruimtes in ons huis Friese witjes besteld bij Rozendonk Antiek friesewithes.nl. Zeer goede service, snelle levering en er wordt uitgebreid de tijd genomen voor oplossingen, mee denken en goed advies. Een zeer tevreden klant :-)

Geert Verhoeven beoordeelde op 2018-06-07

Tof onthaald, alles te bekijken. Direct meegenomen wat beschikbaar was; rest kosteloos nagestuurd. Top service. Was zeker ritje waard vanuit België.

Leon Brancart beoordeelde op 2018-06-07

Super geregeld

familie van Gorp beoordeelde op 2018-05-31

Goed contact en een goede service zijn ook heel vriendelijk en de koffie staat altijd klaar.

M. Batenburg beoordeelde op 2018-04-25

Goede service aan telefoon, snelle levering en keurig ingepakt. Mooi product

mevrouw Bouman beoordeelde op 2018-04-25

Gastvrije ontvangst en uitgebreid de tijd genomen voor onze wensen. De witjes inmiddels afgehaald en het tableau siert onze keuken. Blikvanger van jewelste. Een echte aanrader.

TvVtV beoordeelde op 2018-04-02

Duidelijke website, goede communicatie en snelle levering.
Zeer aanbevolen!

E beoordeelde op 2018-03-15

Goed te woord gestaan. Komen afspraken na.

Kurt Hamming beoordeelde op 2018-03-12

gewoon goed

familie Van Harten beoordeelde op 2018-03-12

netjes bezorgd en zorgvuldig verpakt.

Manon beoordeelde op 2018-03-12

2 keer ben ik bij Rozendonk geweest.
De eerste keer moest ik lang wachten, maar was ik onder de indruk van hoe de klanten voor mij geholpen werden. Voor mij was er echter minder aandacht, na korte informatie mocht ik zelf rondkijken en ging Wil pakjes versturen. Gelukkig heeft dochter mij daarna aardig geholpen en ben ik met een proefpakket tegels vertrokken. Zondag kwamen mijn man, de kinderen en ik de 10m2 tegels kopen. De kinderen waren niet welkom, ze werden schandalig behandeld, terwijl ze niets verkeerd deden. Wil, de eigenaar kijkt terwijl je een vraag stelt op zijn horloge, hij vroef of de kinderen niet alleen thuis hadden kunnen blijven. De kinderen werden door zijn vrouw weggeschreeuwd, schandalig. Ik heb Wil hierop aangesproken. Vervolgens zijn we zijn vertrokken, liever geen tegels dan tegels van deze mensen.