Nieuwstraat 12

Mystery shopper

Lees
waarom

Mirjam beoordeelde op 2018-09-08

Na mijn bestelling, ontving ik geen bevestiging, hier naar gevraagd in een mail met reactie dat de bestelling wel was aangekomen. Na bijna 3 weken en 2 onbeantwoorde mails wanneer ik mijn bestelling kon verwachten, vreesde ik voor de gek te zijn gehouden en naar mijn bestelling te kunnen fluiten. Na een derde mail kreeg ik dan toch, danwel een onprofessionele, reactie dat ik het elders op mocht halen want ik was niet thuis. Al met al, erg rommelig, onduidelijk en onprofessioneel. Ik bestel hier niet weer.

nathalie beoordeelde op 2018-08-29

Ik probeer jullie via verschillende kanalen te bereiken maar ik krijg geen gehoor.
ik heb een bestelling geplaatst en betaald: Betaald op 08-08-2018 22:29:41
het ordernummer is BVB182201424

Ik heb nog steeds niets ontvangen. Gelieve mij zo snel mogelijk te contacteren om uitleg te geven

Linda beoordeelde op 2018-02-06

Leuke biker boots ontvangen en voor een mooie prijs

Cindy beoordeelde op 2018-01-21

Had de bestelling woensdag voor 21:00 uur besteld en deze werd pas vrijdag om 18:30 geleverd. Dus niet zoals vermeld " voor 21:00 besteld, volgende dag in huis. Maar wel fijn dat de zending kan worden gevolgd. Heel blij met mijn schoenen en verder 👍 tevreden !!

Rita M beoordeelde op 2018-01-19

prachtige laarsjes die perfect en zeer comfortabel zitten.

Alhalim beoordeelde op 2018-01-17

Top

Linda beoordeelde op 2018-01-14

Ben goed geholpen door de klantenservice, toen ik twijfelde tussen 2 schoenen.

Linda beoordeelde op 2018-01-13

Mooie schoenen ontvangen voor een leuke prijs. Ook goedkoper dan elders

gün beoordeelde op 2018-01-13

ik heb 37 maat besteld maar 36 maat gekregen

Jamilla beoordeelde op 2018-01-07

De maat komt niet goed overeen, de kleur was op de foto heel anders en op de foto was niet te zien dat deze schoenen een puntige neus hebben. Helaas is retourzenden voor eigen rekening..

Karel beoordeelde op 2018-01-01

Top!

Deborah beoordeelde op 2017-12-16

kwalitatieve schoenen ontvangen voor bijna geen geld.
netjes verpakt ontvangen

Wassenaar beoordeelde op 2017-12-16

Twee weken schoenen besteld. Was niet tevreden over de schoenen. In de advertentie stond vermeld dat het om leren schoenen ging, helaas bleek dit niet zo te zijn. Heb ze in de bijbehorende schoenendoos teruggestuurd. Nu wil het bedrijf het geld niet retourneren, omdat de doos was ingetaped. Volgens het bedrijf kunnen ze de schoenen niet meer verkopen, omdat de schoenendoos beschadigd is. Dit is belachelijk, het bedrijf reageert totaal niet klantvriendelijk en wil ook niet tot een compromis komen. Ook verdraaien ze de boel, zodat ze het geld in hun eigen zak kunnen steken. Ik bestel echt nooit weer bij SHOESFORFASHION!!! Ga niet met ze in zee!

Reactie van ShoesForFashion:
beste,
wilt u eerst de volledige en correcte situatie vermelden.
ten eerste de schoenen zijn volledig van leer van binnen en van buiten. dus graag geen onzin vermelden.
ten tweede, u heeft de schoenen doos volledig geplakt met tape en met een papier met afleveradres. wij verwachten dat u het in orginele staat terugstuurd. was het een moeite om in een plastic zak te doen en dan terug te sturen. we hebben u de keuze aangeboden om het product terug te sturen naar u. maar u begon al direct met de mededeling bij u eerste mail als ik mijn geld niet terug krijg, ga ik negatief recessie schrijven.

in het kort u verhaal is niet compleet en correct.

Ralf smeets beoordeelde op 2017-12-02

Let op hun voorwaarden

Reactie van ShoesForFashion:
onze voorwaarden staan op meerdere pagina's op onze website

een tevreden klant beoordeelde op 2017-09-06

prima schoenen voor een goede prijs,alleen de levering was twee dagen later dan vermeld ook geen track en trace ontvangen

Tom beoordeelde op 2017-09-03

Om 20:55 uur besteld. Volgende dag netjes verpakt ontvangen

Melissa beoordeelde op 2017-09-02

Klantenservice super vriendelijk. 01:30 uur gemaild en om 02:00 uur al een reactie ontvangen

Adrie beoordeelde op 2017-08-29

heb schoenen besteld en deze zijn vlug en in goede conditie geleverd.

LR beoordeelde op 2017-08-16

goed aanbod, leuke aanbieding, gratis verzenden.
alleen staat er "voor 21 u besteld, de andere dag geleverd", maar dat lukte niet blijkbaar (was nu donderdag besteld, maandag geleverd).

Loes beoordeelde op 2017-07-23

Vraag per mail werd onmiddellijk beantwoord! Zeer snelle levering!