ShoesForFashion
ShoesForFashion is een
schoenenwinkel in
Hengelo en heeft de online
webshop.

Lidmaatschap per 05-02-2019 stopgezet

7,4

• Mirjam
    Review voor ShoesForFashion

Na mijn bestelling, ontving ik geen bevestiging, hier naar gevraagd in een mail met reactie dat de bestelling wel was aangekomen. Na bijna 3 weken en 2 onbeantwoorde mails wanneer ik mijn bestelling kon verwachten, vreesde ik voor de gek te zijn gehouden en naar mijn bestelling te kunnen fluiten. Na een derde mail kreeg ik dan toch, danwel een onprofessionele, reactie dat ik het elders op mocht halen want ik was niet thuis. Al met al, erg rommelig, onduidelijk en onprofessioneel. Ik bestel hier niet weer.

• nathalie
    Review voor ShoesForFashion

Ik probeer jullie via verschillende kanalen te bereiken maar ik krijg geen gehoor.
    ik heb een bestelling geplaatst en betaald: Betaald op 08-08-2018 22:29:41
    het ordernummer is BVB182201424

Ik heb nog steeds niets ontvangen. Gelieve mij zo snel mogelijk te contacteren om uitleg te geven

• Cindy
    Review voor ShoesForFashion

Had de bestelling woensdag voor 21:00 uur besteld en deze werd pas vrijdag om 18:30 geleverd. Dus niet zoals vermeld " voor 21:00 besteld, volgende dag in huis. Maar wel fijn dat de zending kan worden gevolgd. Heel blij met mijn schoenen en verder 👍 tevreden !!

• Rita M
    Review voor ShoesForFashion

prachtige laarsjes die perfect en zeer comfortabel zitten.

• Alhalim

Top

• gün

ik heb 37 maat besteld maar 36 maat gekregen

• Jamilla
    Review voor ShoesForFashion

De maat komt niet goed overeen, de kleur was op de foto heel anders en op de foto was niet te zien dat deze schoenen een puntige neus hebben. Helaas is retourzenden voor eigen rekening..

• Karel

Top!

• Wassenaar
    Review voor ShoesForFashion

Twee weken schoenen besteld. Was niet tevreden over de schoenen. In de advertentie stond vermeld dat het om leren schoenen ging, helaas bleek dit niet zo te zijn. Heb ze in de bijbehorende schoenendoos teruggestuurd. Nu wil het bedrijf het geld niet retourneren, omdat de doos was ingetaped. Volgens het bedrijf kunnen ze de schoenen niet meer verkopen, omdat de schoenendoos beschadigd is. Dit is belachelijk, het bedrijf reageert totaal niet klantvriendelijk en wil ook niet tot een compromis komen. Ook verdraaien ze de boel, zodat ze het geld in hun eigen zak kunnen steken. Ik bestel echt nooit weer bij SHOESFORFASHION!!! Ga niet met ze in zee!

Antwoord van ShoesForFashion

beste,
    wilt u eerst de volledige en correcte situatie vermelden.
    ten eerste de schoenen zijn volledig van leer van binnen en van buiten. dus graag geen onzin vermelden.
    ten tweede, u heeft de schoenen doos volledig geplakt met tape en met een papier met afleveradres. wij verwachten dat u het in orginele staat terugstuurd. was het een moeite om in een plastic zak te doen en dan terug te sturen. we hebben u de keuze aangeboden om het product terug te sturen naar u. maar u begon al direct met de mededeling bij u eerste mail als ik mijn geld niet terug krijg, ga ik negatief recessie schrijven.

in het kort u verhaal is niet compleet en correct.

• Ralf smeets

Let op hun voorwaarden

Antwoord van ShoesForFashion

onze voorwaarden staan op meerdere pagina's op onze website

• een tevreden klant
    Review voor ShoesForFashion

prima schoenen voor een goede prijs,alleen de levering was twee dagen later dan vermeld ook geen track en trace ontvangen

• Maureen A
    Review voor ShoesForFashion

Eegeligs b eeanidm vhealb iee tgg srtsod ecleedna mlni rertslah. irsnte ltt seee dv

• E.

dtetgnnen Ngessa ntoe oiv

• Adrie
    Review voor ShoesForFashion

heb schoenen besteld en deze zijn vlug en in goede conditie geleverd.

• Jopie mensink
    Review voor ShoesForFashion

aonok .eketnemset n thueeEc inamme a sneshlecjnard bnetel e o ooe .nnDe iuteeezgcglidnoheohfushternievesraosrn l

• Thomas
    Review voor ShoesForFashion

nscaeertabree ridkelkejaotnnlseertmtn regnknvn,ce owWeg ooidmo icek!rletsn!n ht,slvdntwet,tnkgaVreeunnaeoe lanjliecfnneovzgt en si rte el.la aa rneis eakdooe oepkdNta ueeoem ljN oiting r

• LR
    Review voor ShoesForFashion

goed aanbod, leuke aanbieding, gratis verzenden.
    alleen staat er "voor 21 u besteld, de andere dag geleverd", maar dat lukte niet blijkbaar (was nu donderdag besteld, maandag geleverd).

• Loes
    Review voor ShoesForFashion

Vraag per mail werd onmiddellijk beantwoord! Zeer snelle levering!

• TB
    Review voor ShoesForFashion

aP.r utaeedaevfc edto eib vrmc tns hNtr!ne.h throar vodp amr nzbaeoe a ng t! eenb.hae g eva zap nradgoarlsc anrbttgseednnse vfgs dal nsoH.aeaa 1agdm e tr od aeieo tedafano gPrk sreti iHaawguoncc w lhnnat.oe alvS eersaede 0redeos reE npwerem m t M ti n oeedeenocoo ctnelunzel oeeredie ue ecroueae.oHolsrse nnaD

• Raymond
    Review voor ShoesForFashion

Zeer snelle en goede levering voor een lage prijs. SUPER!