Toermalijndreef 46
7828AS Emmen
085 0606 990

9,0

Michael beoordeelde op 2019-09-19

Een terug antwoorden op men mailtje had toffer geweest, maar uiteindelijk is het pakje toch nog goed terecht gekomen.

Dank je

Reactie van Slaapkamerpret:
Goedemiddag Michael, Gisteren hebben we al even telefonisch contact met u opgenomen. Zoals aangegeven zijn we hier erg van geschrokken en is er bij ons nooit een e-mail binnengekomen. We gaan dit verder onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Onze excuses daar nogmaals voor!

Goed om te horen dat de dienstverlening voor de rest goed bevallen is en dat het pakketje alsnog goed terecht is gekomen!

Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen we dit graag!

Vriendelijke groet,

Rick

Willem beoordeelde op 2019-09-16

Thomas Vermeulen beoordeelde op 2019-09-08

Het was er heel snel

Samantha beoordeelde op 2019-09-04

Karin beoordeelde op 2019-09-04

Snelle verzending, product volgens verwachting.

Otwin Driesen beoordeelde op 2019-08-31

Dinsdagavond besteld, woensdagmiddag al geleverd

Andre Lourensen beoordeelde op 2019-08-30

Louis Van Santvoort beoordeelde op 2019-08-20

Heel tevreden,1° bestelling donderdag 21u besteld en vrijdag middag in huis.

Anja de Rijk-van Kempwn beoordeelde op 2019-08-12

Nick Kuipers beoordeelde op 2019-08-04

Ric beoordeelde op 2019-07-31

Eerste keer besteld, prima product, snelle levering. TOP!

Ard Papen beoordeelde op 2019-07-25

goede service en discrete levering

Frans Rommens beoordeelde op 2019-07-15

stephan de moye beoordeelde op 2019-07-10

Milan Matta beoordeelde op 2019-07-09

Reactie van Slaapkamerpret:
Heel erg jammer dat u een mindere ervaring met ons heeft gehad. We doen hard ons best en er gaat helaas wel eens wat fout. Echter kunnen wij in uw geval niet zien wat er mis is gegaan. Daarvoor hebben we al eerder contact met u proberen te krijgen, echter zonder succes.

Mag ik aan u vragen wat er mis is gegaan volgens u? Uit onze gegevens is het pakket 3 juli besteld en dezelfde dag verstuurd. Bevalt het product wellicht niet?

We zouden het erg kunnen waarderen als u ons laat weten wat de mindere ervaring was, dan kunnen we hiervan leren en dit verbeteren.

Vriendelijke groet,

Rick

jurgen kuiper beoordeelde op 2019-07-08

alles ging goed. netjes verpakt en gewoon toppie :)

Wim Adriaens beoordeelde op 2019-07-02

Luc Manders beoordeelde op 2019-06-26

Snelle en juiste levering volgens afspraak.

Aissam Rahimi beoordeelde op 2019-06-24

REC Vermeulen beoordeelde op 2019-06-20