Markeweg 155
8398GN Blesdijke

8,5

ron hottinga beoordeelde op 2017-07-24

Correcte behandeling, goede prijzen, snelle levering.

Zeus Hoveniers beoordeelde op 2017-07-24

Goed geholpen en optijd bezorgd!

Reactie van Smit Bestratings- en Tuinhoutcentrum:
Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn blij dat wij u goed van dienst zijn geweest, en dat de zending op tijd bij u is aangekomen. Graag tot ziens bij Smit Compleet Buiten.

Leen Boudewijns beoordeelde op 2017-06-29

Snelle levering en gekregen wat besteld is!!

Omar Moulay beoordeelde op 2017-06-29

Kort en krachtig. Top service!