Laan van Seldensate 10

9,9

Els beoordeelde op 2019-05-14

dank u voor de net en snelle levering ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿพ

Denise Geerling beoordeelde op 2019-04-23

Prima kwaliteit vooe een mooi prijsje. Mijn hondjes zijn erg enthousiast over hun snacks !

Nynke frankes beoordeelde op 2019-04-01

Super prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering

Marielle Bouwes beoordeelde op 2019-03-21

Ik bestel hier regelmatig Honingneuzen, mijn hond vraagt er gewoon om. Goede prijs en attent handgeschreven briefje

Silvia beoordeelde op 2019-03-13

Producten worden eerlijk beschreven en komen in goede staat toe. Zelfs snacks die makkelijk verkruimelen komen in zijn geheel toe. Altijd leuk om nog een verrassing en zelfs een handgeschreven bedankbriefje bij de bestelling te krijgen. Zeer goede prijs-kwaliteit.

Yvonne Hoogendoorn beoordeelde op 2019-03-08

Superservice! Altijd weer een leuk presentje en keurig netjes verpakt! Ook heel goede kwaliteit. Al vaak besteld en blijf dit vooralsnog ook zeker doen!

Marijke Hoogervorst beoordeelde op 2019-03-06

Ik heb inmiddels meerdere bestellingen gedaan.
En ik kan niet anders zeggen dat ik erg tevreden ben.
Overzichtelijke website.Snelle levering.
Produkten worden goed en stevig verpakt.
Alles ziet er mooi en vers uit.
Nog geen 1 keer iets niet in orde met de geleverde produkten
Tja en dan dat aardige hand geschreven briefje,met een extra zakje snacks erbij.
Dat maakt het net even persoonlijker.
Erg attent.
Maar het allerbelangrijkste is dat mijne lieve Wolf(je) van ruim 10 jaar het erg lekker vind.
En een fijne compensatie is voor minder actie tijdens onze wandellingen.
Het gaat nu toch wel erg snel allemaal wat rustiger aan.
Maar het koppie is dan nog niet echt moe.
Dus thuis wacht er altijd wel wat te kauwen en knagen.
Ook s’avond is er altijd wel iets lekkers voor haar bij.
Bij andere winkels is het nog nooit voorgekomen dat ze bijna alles wel lekker vind.
De zelfde producten.Maar ze laat regelmatig dingen liggen.
Verpakkingen niet goed dicht gedaan of beschadigd.
Hierdoor vieze torretjes die hele tunnels knagen in het kluifwerk voor mijn hond.
Bah dat gooi ik weg.
Maar dat vind ik dan zo sneu voor haar,ik kan niet direct iets anders voor haar kopen.Daar moet ik eerst weer even voor sparen.
Dus ik betel de volgende keer het betere kauw werk zeker weer hier .
Het gaat er tenslotte om dat Wolf weer kan genieten van iets lekkers wat ook nog gezond is voor haar.

Femmy van der Bij beoordeelde op 2019-03-04

Ruime assortiment, een goede prijs voor gezonde snacks.

Simone beoordeelde op 2019-03-02

Geweldige producten en leuke aanbiedingen.
Netjes verpakt en snelle levering.
Mijn honden zijn super blij met jullie ๐Ÿ˜‰

Sylvia Sip beoordeelde op 2019-03-01

Alles is altijd keurig verpakt. Het worft best snel geleverd Er zit altijd een handgeschreven briefje en wat extra lekkers bij.

Els beoordeelde op 2019-02-27

Snelle levering..blije hond en t handgeschreven briefje is áltijd leuk!!! Fender is vooral verzot op de nekjes!!!!!

Annelies van 't Hof beoordeelde op 2019-02-22

Snelle levering, goede kwaliteit, heel tevreden

Nancy de groot beoordeelde op 2019-02-07

Erg tevreden over de kwaliteit.

Karin Scholten LA JOIE BLANCHE beoordeelde op 2019-02-01

Prima producten voor een hele goede prijs. Snelle levering en goede service ! Onze Pyreneese Berghonden en ik zijn er blij mee !!
La Joie Blanche, Pyreneese Berghonden

Jacqueline van Teeffelen beoordeelde op 2019-01-18

Voor het eerst tegengekomen op het internet. Ruime keuze en ideale grootverpakking. Mijn hond vindt alles super lekker en ik moet zeggen dat het fris ruikt en er heel goed uit ziet. Alles was snel geleverd en wat ik zo leuk en attent vond , was het extraatje voor onze hond Chara. Op zo'n manier werf je klanten want ik weet wel waar ik de volgende keer de hondensnacks koop. Ook al jaren bij een andere dierenwebwinkel gekocht en nog nooit een extraatje gehad.

Anne beoordeelde op 2018-12-29

Super service! Snel geleverd en ons hondje is er dol op. Wij zijn fan.

Steffie Jacobs beoordeelde op 2018-12-23

Duidelijke overzichtelijke site met veel keus! Ik heb trainers en vleesstrips besteld.

Margaret van Nijnatten-de Leeuw. beoordeelde op 2018-12-21

Al weer een super snelle levering ! Een doos vol lekkers, voor een hele nette prijs. Ook een handgeschreven "dankjewel" briefje erbij. Echt leuk, zo,n persoonlijke touch. En als klap op de vuurpijl, wat extra gratis verrassingen :) onze waardering en dank, en lebbers van onze honden. Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar voor jullie.
Tot de volgende bestelling !

Marien beoordeelde op 2018-12-17

Ruime productkeuze. Goede kwaliteit van de snacks. Snelle levering met een persoonlijke touch & en een verrassing!

K. van Haastrecht beoordeelde op 2018-12-13

Zojuist een bestelling geplaatst, groot aanbod van snacks, leuke aanbiedingen, goede prijs.