Laan van Seldensate 10
5258VD Berlicum
+31622662507

9,9

Nelly beoordeelde op 2019-06-22

Heel tevreden, had gevarieerd besteld. Kameelhuid vond hond écht niet lekker en sommige dingen vond ik wat vettig... maar prima om buiten op te kluiven

Marjon beoordeelde op 2019-06-19

Goede kwaliteit snacks. In prima verpakkingen! Wellicht een idee om hersluitbare zakken te doen zodat de baasjes niet een stink plekje in huis.
Verder snelle levering!

Lisa beoordeelde op 2019-06-09

Super tevreden.

Denise Geerling beoordeelde op 2019-06-07

Zoals altijd een vlotte bezorging. Deze keer een paar kleine probleempjes maar die worden met de volgende bestelling opgelost.
Kwaliteit is prima en de hondjes smullen :-)

From The Purity of Lotus beoordeelde op 2019-06-04

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding, de honden zijn er dol op!

Birgit beoordeelde op 2019-06-04

Voor de eerste keer hier runderkophuid besteld. Snelle levering en goed ingepakt. De kophuid ziet er goed uit en mijn hond vind het heerlijk. Bij de bestelling nog een klein extraatje gekregen, leuk detail.

Kortom zeer tevreden

Corine van Stokkom beoordeelde op 2019-05-30

Groot assortiment, iedere maand verschillende aanbiedingen, snelle levering. Altijd een extra snack om uit te proberen. en altijd hand geschreven briefje erbij want het heel persoonlijk maakt.

Anja beoordeelde op 2019-05-25

Lekkere snacks ,Zazoe is er gek op. Prima kwaliteit. Service vriendelijk ,snel en goed.

Els beoordeelde op 2019-05-14

dank u voor de net en snelle levering ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿพ

Denise Geerling beoordeelde op 2019-04-23

Prima kwaliteit vooe een mooi prijsje. Mijn hondjes zijn erg enthousiast over hun snacks !

Nynke frankes beoordeelde op 2019-04-01

Super prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering

Marielle Bouwes beoordeelde op 2019-03-21

Ik bestel hier regelmatig Honingneuzen, mijn hond vraagt er gewoon om. Goede prijs en attent handgeschreven briefje

Silvia beoordeelde op 2019-03-13

Producten worden eerlijk beschreven en komen in goede staat toe. Zelfs snacks die makkelijk verkruimelen komen in zijn geheel toe. Altijd leuk om nog een verrassing en zelfs een handgeschreven bedankbriefje bij de bestelling te krijgen. Zeer goede prijs-kwaliteit.

Yvonne Hoogendoorn beoordeelde op 2019-03-08

Superservice! Altijd weer een leuk presentje en keurig netjes verpakt! Ook heel goede kwaliteit. Al vaak besteld en blijf dit vooralsnog ook zeker doen!

Marijke Hoogervorst beoordeelde op 2019-03-06

Ik heb inmiddels meerdere bestellingen gedaan.
En ik kan niet anders zeggen dat ik erg tevreden ben.
Overzichtelijke website.Snelle levering.
Produkten worden goed en stevig verpakt.
Alles ziet er mooi en vers uit.
Nog geen 1 keer iets niet in orde met de geleverde produkten
Tja en dan dat aardige hand geschreven briefje,met een extra zakje snacks erbij.
Dat maakt het net even persoonlijker.
Erg attent.
Maar het allerbelangrijkste is dat mijne lieve Wolf(je) van ruim 10 jaar het erg lekker vind.
En een fijne compensatie is voor minder actie tijdens onze wandellingen.
Het gaat nu toch wel erg snel allemaal wat rustiger aan.
Maar het koppie is dan nog niet echt moe.
Dus thuis wacht er altijd wel wat te kauwen en knagen.
Ook s’avond is er altijd wel iets lekkers voor haar bij.
Bij andere winkels is het nog nooit voorgekomen dat ze bijna alles wel lekker vind.
De zelfde producten.Maar ze laat regelmatig dingen liggen.
Verpakkingen niet goed dicht gedaan of beschadigd.
Hierdoor vieze torretjes die hele tunnels knagen in het kluifwerk voor mijn hond.
Bah dat gooi ik weg.
Maar dat vind ik dan zo sneu voor haar,ik kan niet direct iets anders voor haar kopen.Daar moet ik eerst weer even voor sparen.
Dus ik betel de volgende keer het betere kauw werk zeker weer hier .
Het gaat er tenslotte om dat Wolf weer kan genieten van iets lekkers wat ook nog gezond is voor haar.

Femmy van der Bij beoordeelde op 2019-03-04

Ruime assortiment, een goede prijs voor gezonde snacks.

Simone beoordeelde op 2019-03-02

Geweldige producten en leuke aanbiedingen.
Netjes verpakt en snelle levering.
Mijn honden zijn super blij met jullie ๐Ÿ˜‰

Sylvia Sip beoordeelde op 2019-03-01

Alles is altijd keurig verpakt. Het worft best snel geleverd Er zit altijd een handgeschreven briefje en wat extra lekkers bij.

Els beoordeelde op 2019-02-27

Snelle levering..blije hond en t handgeschreven briefje is áltijd leuk!!! Fender is vooral verzot op de nekjes!!!!!

Annelies van 't Hof beoordeelde op 2019-02-22

Snelle levering, goede kwaliteit, heel tevreden