Zwaluwstraat 8
3201 VV Spijkenisse
0181631966

8,5

fred geraerts beoordeelde op 2019-07-26

Doen wat ze zeggen omtrent snelle levering. Top

Michel Piron beoordeelde op 2019-07-14

Goede service , vriendelijk .
Goed overleg

Spijkenisse Boeddha Spijkenisse Boeddha beoordeelde op 2019-06-25

Voor mij was het heel positief ook het vlugge beantwoorden van mijn email zodat ik kon bellen vanuit België en de snelle respons om te kunnen betalen met een ander betaalmiddel dan IDEAL waarvoor mijn dank nog een prettige dag toegewenst
Vriendelijke groeten

Monique Van Pamel

Gerrit Brugman beoordeelde op 2019-06-17

Prima verzorgd en beelden van hoge kwaliteit en detail

Jan Scheerman beoordeelde op 2019-06-16

ik had een boedha met vis besteld op een sokkel ,volgens de gegevens op een foto .,blijkt dat die sokkel er niet bijhoort.
vind ik een beetje misleidend.heb erover gebeld maar kreeg geen gelijk. jammer!

Bert Janssens beoordeelde op 2019-05-07

Uitstekende kwaliteit en service. Supersnelle levering,Klasse

JMN Metman beoordeelde op 2019-05-02

Pakje niet gehad!!!

Reactie van Spijkenisse Boeddha:
Vandaag is er een mail uitgegaan naar je dat je het pakketje nog steeds niet op hebt gehaald op het afhaalpunt wat je opgegeven hebt.
Waarschijnlijk heb je deze mail nog niet gelezen en ook het pakketje nog niet afgehaald bij het opgegeven afhaalpunt op de Oostburgwal 12 ?
Graag hoor ik het van je.
Vr. gr. Spijkenisse Boeddha

Wouter Koek van Egmond beoordeelde op 2019-04-30

De gekochte tsukubai (het origineel ligt in de tempeltuin van de Ryoan-ji in het Japanse Kyoto) voldoet volledig aan mijn verwachtingen, en heeft een mooi plekje gekregen bij de ingang van mijn Japanse theekamer. De bezorging (aan de andere kant van het land) volgde zeer snel na de bestelling, en keurig volgens telefonische en emailafspraak. Vijfenzeventig kilo graniet werd (met enige hulp van mijn buurman) helemaal naar mijn wens keurig op zijn plek gelegd. Hulde en alle lof! Alleszins aanbevelenswaardig, dit bedrijf!

L.J.C.M. Minnebach beoordeelde op 2019-04-10

Eerst bestellen, een uurtje later heb ik het al opgehaald.

Marc Van Geel beoordeelde op 2019-03-18

Prima service en goede producten

Ray beoordeelde op 2019-01-09

Ik ben uitermate goed geholpen. Ruim aanbod van beelden voor een goede prijs. Ik kom hier zeker terug!

Reactie van Spijkenisse Boeddha:
Dankjewel Ray !