Spijkenisse Boeddha

Spijkenisse Boeddha

Uw partner in Oosterse beelden en ornamenten. Deze beelden worden aangeboden in Beton, Graniet, Lavasteen en kunstof.

• Martien van Hout

snelle levering, duidelijke site

• Merel
    Geverifieerde klant van Spijkenisse Boeddha

Prima service, snel reactie op mijn vragen en snel geleverd. Nu genieten van ons mooie beeld in de tuin! Er was bij ons iets kleurverschil ten op zichte van de foto, maar het is veelal handwerk. Dus dat is normaal, lieten ze mij weten.

• Hoe beoordeel je Spijkenisse Boeddha?

• Angela Keehnen
    Geverifieerde klant van Spijkenisse Boeddha

Goede vriendelijke service, veel keus

• Marga Smit
    Geverifieerde klant van Spijkenisse Boeddha

Prachtige beelden, perfect afgeleverd en geweldig klantvriendelijk.

• RBrouwer

Snelle levering, goed verpakt

• Stan Oosterbos

Geweldige service

• Firma Beemster

Mooie tuinbeelden

• Ferry Jacobs
    Geverifieerde klant van Spijkenisse Boeddha

We hadden een prachtige zware beeld Pagode (3 daken) en deze is in een zeer goede staat (netjes ingepakt) aangekomen. Deze hebben we vervolgens geverfd met een speciaal acryl betonverf in een kleurtje nummer 1002 (oftewel in zandkleur) en op deze manier wordt deze beeld volledig beschermd voor alle weertype. Dit is een tip van ons. We zijn heel erg blij mee en deze winkel deed geen enkel moeite om dit te versturen tegen betaling natuurlijk. Echt een aanrader!

• M Uitendaal
    Geverifieerde klant van Spijkenisse Boeddha

Supervriendelijke service en prachtige beelden tegen een nette prijs. Doen!

• Petra
    Geverifieerde klant van Spijkenisse Boeddha

Producten worden super verpakt en geleverd. Wel prijzig en jammer dat er niet maar 1x bezorgkosten worden gerekend maar per artikel, ookal komt het op 1 palletje binnen. Zijn hele mooie producten en ben er heel blij mee. Is kwaliteit en dat zie je!