Lampertskaul 15
L-9952 Drinklange
0031 (0) 43 43 01 072
KvK B111664

S. beoordeelde op 2019-07-23

Snelle levering, goede site. Alleen jammer dat de zeepvoormpjes alleen als onderdeel van een pakket te bestellen zijn.

Anita beoordeelde op 2019-07-23

Heel tevreden, snelle levering en goede producten.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-19

corrie verschuren beoordeelde op 2019-07-16

tevreden en ook snel in huis

Anoniem beoordeelde op 2019-07-16

Anoniem beoordeelde op 2019-07-16

Mijn Herdenking beoordeelde op 2019-07-11

NVT tevreden

Daniëlle beoordeelde op 2019-07-10

Voor het eerst bestelt, starterspakket zelf samengesteld. Alle benodigdheden op voorraad met duidelijke omschrijvingen. In verband met feestdagen een klein weekje op bestelling moeten wachten, maar dit lag in lijn der verwachting. Prima service, ga zeker vaker bestellen!

Rajae El Yaacoubi beoordeelde op 2019-07-09

Anoniem beoordeelde op 2019-07-08

Anoniem beoordeelde op 2019-07-08

KWC Schleedoorn-Breet beoordeelde op 2019-07-03

Online besteld. Vlotte levering en berichtgeving , ook door de bezorgers van de aankoop. Bezorgtijd klopte ook.

Miriam beoordeelde op 2019-07-01

de bestelling was verder goed,maar als tip zou ik nog een A4 met gebruikers informatie mee sturen om de zeep te maken zelf,
dit kan wel via internet maar is wel wat overzichtelijker.

Manuela Maes beoordeelde op 2019-07-01

Ik vind het erg lang duren voordat ik de bestelling in huis heb. Wacht nu al bijna een week terwijl bij heel veel andere webshops de bestelling de dag erna in huis is.

Reactie van QP international SARL:
Dinsdag 23 juni besteld, 26 juni in huis, precies zoals we vermelden op de site.

"Wij verzenden op een zo economische mogelijke manier op de verzendkosten voor u laag te houden en gebruiken verschillende vervoerders. Daarom is er niet elke werkdag transport, hiermee omzeilen wij de extreem hoge transport kosten. We verzenden twee keer per week, op maandag ochtend en donderdag ochtend. Soms wordt er een transport verschoven (mede door weersomstandigheden)."

Anoniem beoordeelde op 2019-06-25

Robby beoordeelde op 2019-06-25

Jannie van de Liefvoort beoordeelde op 2019-06-25

De prijs is goed en de service snel.