Lampertskaul 15
L-9952 Drinklange
0031 (0) 43 43 01 072
KvK B111664

Rob beoordeelde op 2019-09-13

Zoals afgesproken zijn de spullen op tijd ontvangen.

Anoniem beoordeelde op 2019-09-10

Rajae El Yaacoubi beoordeelde op 2019-09-09

Veel vaker besteld en altijd perfect en snel geleverd.

Vic beoordeelde op 2019-09-06

goede informatie vooraf over leveringsmogelijkheid
snelle levering
overleg met klant over afleveringstijdstip kan beter.

Bert beoordeelde op 2019-09-05

Snelle levering van een goed product.

Joke beoordeelde op 2019-09-05

Snelle levering van goed materiaal

Jac beoordeelde op 2019-09-02

Zeer snelle en correcte levering.

dE wANDELER lUDO beoordeelde op 2019-09-02

DE KWALITEIT IS GOED. DE LEVERINGSTERMIJN IETS TE LANG

Anoniem beoordeelde op 2019-08-27

Door leliveld beoordeelde op 2019-08-26

Ik vind de producten heel fijn om mee te werken

Carla Brosens beoordeelde op 2019-08-25

Bestelling is goed aangekomen, alleen jammer dat het 4 dagen langer duurde voordat ik het in huis had.

Anoniem beoordeelde op 2019-08-25

Anoniem beoordeelde op 2019-08-19

S.Sanders beoordeelde op 2019-08-19

Snel en prima verzorgd!

Cornelis beoordeelde op 2019-08-16

Snelle bezorging, prima verpakt zal dit adres bij iedereen aanbevelen.

Daniëlle beoordeelde op 2019-08-16

11,5 kilo zeep besteld en nog wat extra geurtjes. De zeep kwam in een zeer grote bak, welke nog niet eens tot de helft gevuld was. Had graag een meer passendere bak gehad voor de zeep. Tevens lagen de geurtjes in een plastic zakje in de bak. Ook dit vind ik niet heel handig. Verder tevreden over de geleverde producten.

Reactie van QP international SARL:
De emmer die gebruikt wordt Daniƫlle is waar wij onze bulk zeep in aangeleverd krijgen. Dit is een super degelijke emmer die meer dan 1 leven verdient, daar hergebruiken wij deze door 11,5 kilo zeep in te doen.

Als hij leeg is kan jij de emmer een 3e leven geven door het bijvoorbeeld als opberg emmer te gebruiken. Zeer handig omdat hij stof en ongedierte dicht is.

Op deze manier gaan we zuinig om met grondstoffen.

Anoniem beoordeelde op 2019-08-16