Lampertskaul 15
L-9952 Drinklange
0031-(0)43 43 01 072
KvK B111664

Carla Boon beoordeelde op 2017-07-18

Ik had gehoopt dat de bestelling iets eerder zou komen , maar doordat het weekend ertussen zat werd het voor mij eigenlijk te laat. Maar als ik goed had gelezen had ik het kunnen weten.
Het begin van de mail die jullie nu naar mij sturen klopt niet, jullie geven aan dat ik in november een bestelling had gedaan, maar dit is eind juni geweest.
Verder is het materiaal en verpakking uitstekend.

Esra beoordeelde op 2017-07-16

Erg tevreden. Ik plaats regelmatig mijn bestellingen, ene keer malletjes, zeep, geurolie, gips etc. Goede producten, goede communicatie met de klantenservice. Ik ben tevreden.

Uw klantnaam beoordeelde op 2017-07-16

Ik heb een zeer complete batterijenlader gevonden bij spotgoedkoop.nu, voor ca. 20€ onder de prijs van andere webwinkels. Ik had de twijfelachtige eer als eerste een storing te hebben in het geleverde exemplaar. QP medewerkers hebben hier grondig onderzoek naar gedaan en zelfs eerst een duurtest uitgevoerd op het vervangende exemplaar.

Danny beoordeelde op 2017-06-11

Top

Mariëlle beoordeelde op 2017-06-08

Heel tevreden, bestelling snel ontvangen, goed verpakt en goede kwaliteit

M Boelhouwer beoordeelde op 2017-06-08

Snelle levering, produkt was goedkoop in vergelijking met andere aanbieders.
Ik ben zeer tevreden en ga zeker vaker bestellen.

mr.dr.M.J.Burdorf BGGB GROUP EU beoordeelde op 2017-05-09

snelle levering (update bel te-goeden) gewenst uitbreiding mogelijk- heden niet alleen uit-bellen maar ook in-bellen door bv klanten nu bij meer dan 2 aanbieders klant

esther verloop beoordeelde op 2017-05-07

goedkope goede zeep al een paar x besteld

Jenny Sleegers-Wijnen beoordeelde op 2017-05-07

Zeer tevreden. Snelle en correcte levering van de producten.

Peter Butz beoordeelde op 2017-03-13

Zeer snelle levering en goede kwaliteit van de bestelde producten

Linda Pluigers-boekhout beoordeelde op 2017-03-13

goeie kwaliteit ,snelle levering en betaalbaar

Tugba beoordeelde op 2017-03-13

Tevreden, snelle servies en alles is overzichtelijk, betrouwbare bedrijf.
Zeker voor herhaling vatbare producten.

Natascha Essing beoordeelde op 2017-03-13

Goede en sneller levering! Kwaliteit van de gietzeep is uitstekend! Voor iedereen aanbevolen dank je wel! En SPOTGOEDKOOP :)

Mary beoordeelde op 2017-03-13

Lekker snel en een email verkeer als er vragen zijn

Tromm beoordeelde op 2017-03-13

We zijn tegenwoordig ontzettend verwend. Bij veel bedrijven is het zo dat wanneer je vandaag besteld het pakket morgen al binnen is.
Hier duurde het een paar dagen langer. Maar het zag er allemaal ontzettend goed uit. En het wordt ook aangegeven wanneer je de bestelling plaatst dat het wat langer duurt. Dat is dus de enige reden dat ik voor een goed heb gekozen ipv een uitstekend.
Naar aanleiding van mijn beoordeling een mailtje gekregen met de uitleg waarom het voorkomt dat de bestelling 3 dagen later geleverd wordt. Super netjes! En ook heel begrijpelijk nu. Klantenservice had ik nog niet beoordeeld, nu wel. Ze nemen echt de tijd en de moeite voor klanten.

Reactie van Spotgoedkoop.nu:
Het hangt een beetje af wanneer je besteld. Soms kan het er de volgende dag zijn, het kan ook 3 dagen duren.

Wij verzenden op een zo economische mogelijke manier op de verzendkosten voor u laag te houden. We willen echter niet op de kwaliteit beknibbelen waardoor de goederen eerst naar Nederland moeten, de besparing moet op een andere manier gedaan worden.

Daarom is er niet elke werkdag transport, hiermee omzeilen wij de extreem hoge transport kosten. We verzenden twee keer per week naar Nederland, op dinsdag ochtend en vrijdag ochtend. Soms wordt er een transport verschoven (mede door weersomstandigheden).

Hans beoordeelde op 2017-03-08

Vol lof, producten die ik besteld heb kloppe met de fotos en had het in 3 dagen thuis

Had nog wat advies nodig om zeep te smelten dus even gebeld en namen alle tijd voor me. echt een aanrader, bestel zeker weer

Sjan beoordeelde op 2017-02-20

Helaas waren er problemen met de verpakking (veel beschadigingen) en ook met het product (Blu ray DL )schijfjes. Bij het terugsturen van de ongebruikte schijfjes moesten extra kosten betaald worden!

Reactie van Spotgoedkoop.nu:
De klant komt na bijna een maand er achter dat de schijven niet lekker lopen in zijn brander. De klant geadviseerd om te kijken of er nieuwe firmware voor de brander is aangezien dat in 99% van de gevallen het probleem oplost.

Of ze toch retour mogen, natuurlijk mag dat maar daar zitten wel kosten aan vast dus kan je ze beter verkopen aan een kennis. Het retour sturen is al kostbaar vanwege de hoge verzendkosten naar ons toe.

Astrid van Zelst, Kleur is Kracht beoordeelde op 2017-02-15

Ik ben erg tevreden over het pakket met gietzeepmaterialen. Compleet om direct mee van start te kunnen gaan. Snelle levering en goed materiaal. Enige minpuntje is dat je je btw-nr niet direct kunt laten verwerken.

Beste Astrid,

Inmiddels kan je wel je btw nummer opgeven. SInds een aantal maanden hebben we een andere webshop waar je in je account een btw nummer kan invoeren en die wordt gelijk gecontroleerd waardoor je btw0 kan bestellen

Patricia beoordeelde op 2017-02-15

Uitstekend . Snelle levering, veel keus, fijne produkten.

Ria beoordeelde op 2017-02-15

Ben zeer tevreden