Lampertskaul 15
0031 (0) 43 43 01 072
KvK B111664

Anoniem beoordeelde op 2019-05-24

Mevr. Janssen beoordeelde op 2019-05-24

Snel, goed verpakt, niet duur. Topper !!

Gerry Pen beoordeelde op 2019-05-23

Goede service en snelle levering

Anoniem beoordeelde op 2019-05-23

Debby beoordeelde op 2019-05-21

Snelle en vlotte levering

Anoniem beoordeelde op 2019-05-20

Monique Engelhart beoordeelde op 2019-05-17

Top service en zeer snel geleverd

Anoniem beoordeelde op 2019-05-14

Hans FM beoordeelde op 2019-05-14

Ik kan nog weinig over de geleverde producten zeggen, ik heb ze nog niet gebruikt. Maar ik word gemaand om nu te evalueren. Dat kan dus niet. Afijn, ik geef dan maar 'goed' als beoordeling, in de hoop ervan af te zijn.

Karen beoordeelde op 2019-05-13

Zeer tevreden over toegankelijkheid website en uitleg voor verzending. Wat ik beetje jammer vind is dat ik nu bij reeds 2 bestellingen geen idee had wanneer ze zouden toekomen. En dat is wat vervelend als je mensen wil verrassen met cadeautjes in de vorm van zeepjes. De eerste bestelling deed er ruim een week over, de tweede verwacht ik blij gezind want het zijn uitstekende producten.

Reactie van QP international SARL:
Hallo Karen

Als je pakket hier wordt klaargemaakt voor verzending wordt er een track and trace link verstuurd per email. Hier mee kan je de status van je zending controleren.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-09

Debby beoordeelde op 2019-05-09

Heel vlotte en snelle service

Anoniem beoordeelde op 2019-05-07

Anoniem beoordeelde op 2019-05-06

giberke beoordeelde op 2019-05-04

Er werd gemeld dat de bestelling enkele dagen later zou kunnen geleverd worden ,doordat deze uit Luxemburg moest komen .
Bestelling was op tijd binnen ♥
Het product zelf is nog niet gebruikt ,dat is voor straks .
Bedankt

Anoniem beoordeelde op 2019-05-03

Quirina beoordeelde op 2019-05-02

Super snelle levering

huub arents beoordeelde op 2019-04-30

alles was prima geregeld

Maurice beoordeelde op 2019-04-30

snelle levering en op de aangegeven dag

Anoniem beoordeelde op 2019-04-30