Lampertskaul 15
L-9952 Drinklange
0031-(0)43 43 01 072
KvK B111664

Kees beoordeelde op 2018-04-19

Product voldoet prima,levering duurde iets langer dan ik had verwacht.

Frieda beoordeelde op 2018-04-19

Heel tevrede snelle levering

Ingrid beoordeelde op 2018-04-13

Goed, woensdag besteld en vrijdag al in huis.

Herman in Hengelo beoordeelde op 2018-04-03

Alles wordt zo snel mogelijk geleverd , eigenlijk koop ik hier al vele jaren , ook toen ze nog in Nederland zaten.
Toen was de naam anders.

Margo beoordeelde op 2018-03-30

Het duurde erg lang voordat het pakket afgeleverd was bij het postsorteercentrum.

Christine beoordeelde op 2018-03-29

Snelle levering, goed product.

Grandiaatjes beoordeelde op 2018-03-26

Netjes geleverd, wel lange levertijd want het moet helemaal uit Luxemburg komen.

mr.dr.M..J.Burdorf beoordeelde op 2018-03-20

een vraag of verzoek om ondersteuning direct niet later dan 24 uur ondersteuning prima. mr.dr.M..J.Burdorf

dj beoordeelde op 2018-03-19

Snel en duidelijk!

Louke beoordeelde op 2018-03-18

Dit is mijn eerste bestelling en ik ben er blij mee. Ik denk dat er nog meer zullen volgen!

Willy beoordeelde op 2018-03-15

Tevreden, snel bezorgd

Aggie Wijnands-Janssen beoordeelde op 2018-03-15

Mooi kwaliteit. Snelle levering. Deskundig advies

Andrzej beoordeelde op 2018-03-15

Onhandige ding:
- moeilijk AAA 'tjes in de buitenste gleuven d'rin te krijgen.
- ledjes niet te zien bij zonlicht.
Klantenservice - echt crimineel - aangifte in voorbereiding
- 'terugsturen' moet naar buitenland - kost double.
- bedreigt met een advocaat, omdat zij mijn sigaar kunnen ruiken.

Reactie van QP international SARL:
De lader is bij ons retour gekomen en getest en werkt naar behoren. We hebben een videootje gemaakt van de werking van zijn lader en naar de klant gemaild (nooit een reactie op gekregen).

De lader stinkt zodanig naar rook dat deze onverkoopbaar geworden, sterker nog hij is zelfs buiten opgeslagen omdat onze hele hal er naar stonk. Iedereen begrijpt dat het hierdoor niet kunnen retour nemen.

De uitingen van de klant over dreiging met een advocaat is compleet uit de lucht gegrepen. We hebben aangegeven dat we zouden overleggen met een jurist of er gronden zijn om hem niet terug te nemen. Ook het retour sturen naar buitenland is normaal, je koopt immers ook in het buitenland!

Pavel beoordeelde op 2018-03-13

Your Silicone - INCREDIBLE ! 5 from 5 !

Abel beoordeelde op 2018-03-06

Goedkoop, lange verzendtijd though

Reactie van QP international SARL:
Hallo Abel

De levertijd hangt van van de dag dat je de bestelling doet. Wij verzenden op een zo economische mogelijke manier op de verzendkosten voor u laag te houden.

Daarom is er niet elke werkdag transport, hiermee omzeilen wij de extreem hoge transport kosten. We verzenden twee keer per week naar Nederland, op maandag ochtend en donderdag ochtend. Soms wordt er een transport verschoven (mede door weersomstandigheden).

Sandy beoordeelde op 2018-03-03

Altijd goede service en snelle verzending

jaap weisbeek beoordeelde op 2018-02-27

prima side, snelle levering en goedkoop met name dvd doosjes.

Gerry Pen beoordeelde op 2018-02-22

Snelle service en altijd goed.

A. van der Meij beoordeelde op 2018-02-15

Heel tevreden, snelle levering

ineke beoordeelde op 2018-02-12

Pakket goed en snel ontvangen, zoals ik had verwacht