Toermalijnring 320

Sonja Everaert beoordeelde op 2019-07-16

M Aznay beoordeelde op 2019-06-27

Super

Van der Heijden beoordeelde op 2019-06-20

Hele goede uitleg en zeer deskundig geholpen en binnen 1 dag keurig de producten bezorgd top service 👍🏻

B Kruis beoordeelde op 2019-06-03

Keurig. Nog nageteld over een vraag bij mijn bestelling. Had de mail niet gezien want deze was in de reclame map terecht gekomen. Fijne service

Nelly Stienen beoordeelde op 2019-05-24

Alles is prima verlopen.

L Bergman beoordeelde op 2019-05-19

Levering voldoet aan de verwachting en was correct geleverd na één dag.

M. Hidders beoordeelde op 2019-05-14

Fred Gijselaar beoordeelde op 2019-05-09

Bestelling doorgegeven en je wordt keurig op de hoogte gehouden in welke fase de bestelling zich bevindt. We kunnen nog niet beoordelen of de kwaliteit van het geleverde product ook aan onze wensen voldoet.

Jan beoordeelde op 2019-05-08

Netjes op tijd geleverd, niet de goedkoopste maar wel goed

Teun Teeuwisse beoordeelde op 2019-05-01

Snelle levering, goes product

Corrie Vanmulken beoordeelde op 2019-05-01

Juiste product geleverd. Hoge verzendkosten is een minpunt. Pakket bezorging oke, echter was niet te volgen via post.nl en kon ook geen wijziging doorvoeren. Daarom maar thuis gebleven. Pakket werd wel bezorgd op deafgesproken tijd.

P Laning beoordeelde op 2019-04-25

Snelle levering en goed product

Eric Kruger beoordeelde op 2019-04-22

Monique Schaule Jullens beoordeelde op 2019-04-19

Johan Swaab beoordeelde op 2019-04-19

Tonnie Zuidema beoordeelde op 2019-04-15

netty van Middelkoop beoordeelde op 2019-04-10

Jorien Van Erp beoordeelde op 2019-04-10

Human Highway beoordeelde op 2019-03-31

Snel en goed en duidelijk en met vertrouwen in de klant

Joan Lammerts van Bueren beoordeelde op 2019-03-28