Mijndieetshop.nl

Mijndieetshop.nl

Bij mijndieetshop.nl bent u aan het juiste adres voor een uitgebreid assortiment van de goedkoopste supplementen ter ondersteuning van het verantwoord afvallen. Wij hebben een ruime keuze aan proteïne shakes, maaltijden en volledige pakketten.

Wij bieden verschillende dieetvormen aan zoals o.a.: het eiwitdieet, proteïnedieet en het businessdieet. Samen met u kunnen wij kijken welke het beste bij u past. Onze diëten zijn gebaseerd op het proteïnedieet, het beperken van koolhydraten. Een snel, eenvoudig en verantwoord dieet om af te vallen en vervolgens op gewicht te blijven!

Voor de lekkere trek verkopen wij ook tussendoortjes als; proteïnerepen en hartige of zoete snacks. Alle producten in mijndieetshop passen binnen uw proteïnedieet. Kijkt u vooral op onze actiepagina, we hebben vaak zeer aantrekkelijke kortingen.

Voor een optimaal resultaat kunt u bij ons terecht voor professionele begeleiding en deskundig advies. Wanneer u telefonisch of per mail besteld is dit advies uiteraard gratis. Nieuwsgierig? Neem contact met ons op en wij helpen u graag verder.

Lidmaatschap per 26-05-2017 stopgezet