Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Dirk Dronkersweg 12c
4462GA Goes
0208943288

6,0

2016

Jan beoordeelde op 2016-01-19

Positief; ze hebben mijn afstandsbediening welke defect was gratis vervangen. Negatief, ik kreeg 50% korting op een nieuwe wifi ontvanger gezien de eerste versie niet werkt. Deze heb ik volledig betaald zonder korting want de kortingscode werkte niet. Product nooit ontvangen. Nu al weer vijf mails gestuurd in twee maanden maar je hoort niets. Helaas geld kwijt € 29,95 en geen product. Grote teleurstelling gezien ik mijn 4 led lampen nu niet via de app kan bedienen. Ik koop er in ieder geval niets meer.

Rinus van Broekhuizen beoordeelde op 2015-12-13

Ik heb een stiplight set waarvan de Wifibox niet werkt toen ik deze probeerde aan te sluiten.
contact via de email gezocht met stiplight waarin hun aangaven nogmaals de stappen volgens de handleiding te volgens. Als dat niet werkte of ik dan mijn adres wilde doorgeven zodat zij een nieuwe wifibox konden opsturen.
Ik heb nogmaals de stappen doorlopen, maar niks werkte.

Hierna heb ik mijn adres gegevens doorgemaild. Tot op heden heb ik nog niks van hun gehoord.
Heb hierna nogmaals 2x via de e-mail contact proberen te zoeken maar hier komt geen reactie op.

ook heb ik hun telefonisch proberen te benaderen. Telefoon wordt elke keer niet opgenomen.

Sylvia beoordeelde op 2015-01-06

Ik zat te twijfelen tussen de starterkit van Hue of de giftbox van Stiplight. Het is uiteindelijk de Stiplight giftbox geworden. Lampen werken goed!!!

Frank beoordeelde op 2015-01-02

Mooi lampen, ik heb een Giftbox van 3 lampen gekocht en ben er tevreden mee.

Rob beoordeelde op 2014-12-31

Zeer degelijke LED lampen gekocht van Stiplight. Binnen 2 dagen had ik ze binnen, en het installeren van de lampen verliep soepel.

simon beoordeelde op 2014-11-05

Dit is een frauduleus nepbedrijf. Ze incasseren wel, vervolgens zijn ze onbereikbaar en de bestelling wordt niet verzonden.

2014