Van Weede Van Dijkveldstraat 93

Mystery shopper

Lees
waarom

Bjoern Schwarze beoordeelde op 2019-04-18

Ik ben heel tevreden. De bestelling kwam binnen twee dagen en zoals gewenst.

Wouter Bosch beoordeelde op 2019-04-14

Snel geleverd!

Raymond Schoemaker beoordeelde op 2019-04-12

goede snaren besteld, verkeerde geleverd. Na een mailtje direct de goede toegezonden gekregen met gefrankeerde retourenveloppe om de inmiddels gebruikte snaren weer terug te sturen.

Marjan Hoogwater beoordeelde op 2019-03-29

Zeer snelle levering en prima van kwaliteit.

M. Lumkeman beoordeelde op 2019-03-28

Keurig geleverd, dmv track en trace aflevering goed te volgen.

Justinas Kaunas beoordeelde op 2019-03-20

Geadverteerd voor 1 dag verzending maar het pakket is alleen na 1 week ontvangen. Ik weet dat het niet de directe verantwoordelijkheid van Strijkinstrumentenshop.nl is, maar als internetverkoper echter moet de leveringsbedrif aandachtig selecteren. Van de 2 snaren was er eentje beschadigd. Maar blijkbaar heeft het bedrijf mijn e-mail over het probleem niet ontvangen. Nadat ze het probleem kenden, hebben ze contact met me opgenomen en alles op een fatsoenlijke manier opgelost. Daarom kan ik strijkinstrumentenshop recommanderen.

Reactie van Strijkinstrumentenshop.nl:
Beste Justinas Kaunas,

Verveled dat u zo uitgesproken ontevreden bent over onze service.

Bezorging is inderdaad soms een probleem, onafhankelijk van de bezorgpartner (we gebruiken verschillende) lopen we altijd wel eens tegen een incident aan. Het is dan aan de klant om ons dat wel of niet kwalijk te nemen. Wij proberen alles zo optimaal mogelijk te verzorgen in ieder geval. Vaak lukt bezorging op tijd, maar niet altijd, helaas.

Er is blijkbaar wat miscommunicatie geweest. Wij hebben geen bericht gehad over de kapotte snaar, de email is niet aangekomen. In ieder geval hebben we nu wel contact gehad met u, en het proberen op te lossen door de verzendkosten + de kosten aan u terug te storen. Hopelijk maakt dit iets goed van de slechte ervaring.

Voor nu kunnen we niet meer doen, spijtig, jammer. Hopelijk een volgende keer beter.

Mvg,
Jasper Wentink

Rolf Coeverden beoordeelde op 2019-03-18

Goed zoals afgesproken geleverd.

Dominique de Vlaming beoordeelde op 2019-03-17

Heel tevreden, duidelijk antwoord op mijn vragen en snel bezorgd.

Chr. Lingeman beoordeelde op 2019-03-16

Super snelle levering. 's Morgens besteld, volgende dag in huis. ...

I.H. Bol beoordeelde op 2019-03-09

Snelle levering. De dag na de bestelling in de brievenbus. Prima!!

A. Verkaik beoordeelde op 2019-03-07

Bestelling snel en goed geleverd.

Robert Oortwijn beoordeelde op 2019-03-01

Levering was vlot, binnen paar werkdagen. Enige puntje van aandacht was dat de kleur van de binnenkant vioolkist niet overeenkwam met de bestelling (blauw i.p.v. groen). Maar er zijn ergere dingen.

Marlies Endel beoordeelde op 2019-02-28

Heel blij met de snelle service! Keurig creatief verpakt waardoor het doosje wél door de brievenbus paste!

Rob De Vries beoordeelde op 2019-02-21

Snel en adequaat

M. Zweers beoordeelde op 2019-02-16

super snelle levering!

Bart Vermeulen beoordeelde op 2019-02-15

Snelle levering, duidelijke communicatie

Anika Douven beoordeelde op 2019-02-11

Goed verzorgd geleverd na enkele dagen.

Sie Long Cheung beoordeelde op 2019-02-07

Vrijdag besteld dinsdag in huis

Paul Houkes beoordeelde op 2019-02-03

Snel geleverd, bestelling prima uitgevoerd.

Vina beoordeelde op 2019-02-02

Snelle service, netjes verpakt. Handig met een visitekaartje erbij voor promotie maar ook om te weten wie de mensen achter de webhop zijn.