Seingeverstraat 18
6432DK Hoensbroek

Bernadette Matthys beoordeelde op 2019-04-09

Heb het product op woensdag besteld en is pas geleverd de week erna op dinsdag. Heb het nu nog niet kunnen uittesten.

Rob Nelissen beoordeelde op 2019-03-25

Leuk contact en prima vlees

Naomi Petursson beoordeelde op 2018-12-03

Prima product en levering! Miste alleen een verzendbevestiging en een track en trace..

Beste Naomi,
Dank u wel voor de terugkoppeling.
Zowel de bestelbevestiging als de track en trace is naar het door u opgegeven email adres gestuurd.
Stuff4Pets

Joke Bonsink beoordeelde op 2018-11-30

Geen oordeel.
Correct afgeleverd.

Sabine Wohlgethan beoordeelde op 2018-10-03

Zahlung nach anfänglichen Schwierigkeiten (Auslandszahlung) problemlos.
Lieferzeit angemessen für Auslandslieferung.
Artikel entspricht nicht ganz der Vorstellung, das macht aber für die Nutzbarkeit keinen Unterschied.

Petra Fischer beoordeelde op 2018-09-07

just perfect

Sylvia beoordeelde op 2018-09-01

Prima, sneller geleverd dan aangeven. Ziet er goed uit.

karola Beckers Konings beoordeelde op 2018-08-28

Snelle levering goed produkt

Connie Katoen beoordeelde op 2018-08-19

Binnen 24 uur geleverd, top!

Heidi Waelkens beoordeelde op 2018-08-14

Stipt met levering

Franziska Gattung beoordeelde op 2018-08-13

Super Qualität, jederzeit wieder

Anne Mieke Wijshake beoordeelde op 2018-08-09

Super snelle levering!

Sabrina beoordeelde op 2018-08-08

Hele nette service! Helaas zat er een gat in het bestelde aluminet. Na contact op te hebben genomen kreeg ik zeer snel een reactie en mocht ik het artikel terug sturen. Omdat de maat toch ook iets te groot was heb ik het meteen kunnen ruilen voor een klein formaat. Het verschil is netjes terug betaald. Zeker tevreden.

Birgit Jacobsen beoordeelde op 2018-08-06

Alles super👍

Pierre Lie beoordeelde op 2018-08-06

Top levering!
Top service!
Zeer tevreden met alles!!!

Peta Seinstra beoordeelde op 2018-08-04

Snel en goed !

Jolien beoordeelde op 2018-08-02

Snelle service en bij een (voor mij klein) probleem werd er direct in oplossingen meegedacht!

Pleunie Ernest beoordeelde op 2018-08-02

Super. Krijg ook antwoord op de mail

Reactie van Stuff4Pets.nl:
Beste heer Ernest. Dank U wel voor uw positieve reactie. En uiteraard beantwoorden wij onze e-mails altijd netjes ;-)

Petra Schramm beoordeelde op 2018-08-01

Sehr gute Qualität und auch schnelle Lieferung, aber bei den Verbindungsstücken gab es Probleme beim zusammen stecken

Reactie van Stuff4Pets.nl:
Danke fur ihre positieves bericht, Schade dass Sie probleme hatten mit die Verbindungsstücken, aber dass muss so sein dass die nicht meht los lassen.

Jolande Kruisweg beoordeelde op 2018-07-28

Super service! Aluminet deken besteld en eerder geleverd dan verwacht!