Jacob van Lennepstraat 30
3117SK Schiedam

ReviewSpot 17 9,8

Van Gelder beoordeelde op 2019-04-25

Wederom vitrage besteld en het was keurig gemaakt en prachtige kwaliteit.
Raar dat de beoordeling niet meetelt omdat ik al eerder beoordeeld heb maar ik heb in de laatste 3 maanden ook 4 bestellingen gedaan omdat het goedkoop is en mooi.

Sylvia Van Schajik beoordeelde op 2019-04-12

Mieke Slingerland beoordeelde op 2019-04-04

Bij bestelling van vitrages bleek een eerdere kleurkeuze in de uiteindelijke bestelling te staan. Dit werd op mijn vraag direct en heel vriendelijk gecorrigeerd. Bij ontvangst bleken de vitrages van goede kwaliteit, mooi genaaid en inderdaad hangklaar geleverd. Super ! Ik ontving de gordijnen twee dagen voor het bericht dat ze verzonden waren, maar in mijn geval was ik daar alleen maar blij mee. Ze hangen prachtig.

Leny de Vries beoordeelde op 2019-03-29

S. Mesic beoordeelde op 2019-03-26

Lusik Shahbazyan beoordeelde op 2019-03-22

We zijn heel tevreden met de geleverde gordijnen.
De maatvoering was perfect, en het naaiwerk was van een uitstekende kwaliteit.
Dank jullie wel.

Lusik Shahbazyan

Wil Kleij beoordeelde op 2019-03-14

Kim beoordeelde op 2019-03-08

Mooie vitrage! Binnen 7 dagen binnen gekregen, ik werd netjes op de hoogte gehouden en ze zijn snel, vriendelijk te woord.

Maria Fehres beoordeelde op 2019-03-05

L. Verduin beoordeelde op 2019-03-05

Snelle service, en super mooie vitrage. Was keurig en netjes echt een aanrader.

Margreet Schouwenaar beoordeelde op 2019-03-01

Prachtige kwaliteit, supersnelle levering, goed overleg. Topshop!!!

Tamara Scheffers beoordeelde op 2019-03-01

Yvonne Krouwel beoordeelde op 2019-02-23

Niks mis mee 👍

Frank Linssen beoordeelde op 2019-02-08

Echt supergordijnen! Prachtige, goede kwaliteit stof en keurig op maat gemaakt. En dat voor dat geld! We zijn dan ook zeer tevreden!
PS : de gordijnen waren na 5 werkdagen al afgeleverd!!

Helma Verhoeven beoordeelde op 2019-02-07

marijke rijswijk beoordeelde op 2019-01-24

Herman Cruijsen beoordeelde op 2019-01-23

Vitrage is netjes genaaid en is volgens de gewenste maat. De service tijdens en na levering is uitstekend.

Alfio Pauptit beoordeelde op 2019-01-18

Goed en snel geleverd makkelijke site

Clem03 beoordeelde op 2018-12-28

Vitrage zijn prachtig op maat gemaakt! Afmetingen en plooien, precies!

M.J.Koot Koot beoordeelde op 2018-12-20

Gordijnen werden in een grote vuilniszak afgeleverd.Werd niet ge-informeerd dat ze eraan kwamen.Er zat een zwarte vetvlek in de gordijnen waarschijnlijk van de naaimachine smeren!